ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
תקציב Buy&drive לבוקאי-שני
תקציב הפרסום של חברת הליסינג הוא בהיקף כ-1.5 מיליון שקל. בקרוב תצא החברה בקמפיין חדש
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
12/4/2005 14:54
תקציב הפרסום של חברת הליסינג Buy&drive, בהיקף 1.5 מיליון שקל, נמסר לבוקאי-שני.

במהלך השנה הקרובה צפויה החברה לצאת קמפיין בעיתונות, רדיו, באינטרנט ושילוט חוצות, תחת הסיסמה "Buy&Drive,יש מבחר רק תבחר".

מנכ"ל החברה, אורי דיגמי: "בחרנו בבוקאי-שני בגלל הראש הצעיר, הפרזנטציה המדהימה שנחשפה בפני ובפני מנהלי השיווק של החברה, הניסיון והידע שיש למשרד הפרסום התוסס בתחום הרכב והליסינג. אין לי ספק שהם יובילו אותנו לדרך חדשה ומוצלחת".
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...