 |
תקציב הפרסום של חברת הליסינג Buy&drive, בהיקף 1.5 מיליון שקל, נמסר לבוקאי-שני.
במהלך השנה הקרובה צפויה החברה לצאת קמפיין בעיתונות, רדיו, באינטרנט ושילוט חוצות, תחת הסיסמה "Buy&Drive,יש מבחר רק תבחר".
מנכ"ל החברה, אורי דיגמי: "בחרנו בבוקאי-שני בגלל הראש הצעיר, הפרזנטציה המדהימה שנחשפה בפני ובפני מנהלי השיווק של החברה, הניסיון והידע שיש למשרד הפרסום התוסס בתחום הרכב והליסינג. אין לי ספק שהם יובילו אותנו לדרך חדשה ומוצלחת".
|
 |
 |
 |
 |
|
|