 |
מועצת הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו הגבילה לשידור את סרטון הפרסומת החדש של "לי קופר".
בסרטון, מצולמים דוגמן ודוגמנית לבושים במכנסי ג'ינס, בעיצומה של מקלחת חושנית.
הרשות אישרה לשדר את הפרסומת המלאה רק החל מהשעה 22:00. בשאר שעות היום, הותרה לשידור גרסה מצונזרת, כולל הגבלה לחלק מתוכניות הנוער.
לאור ניסיון העבר של חברות אופנה שנאלצו לצנזר פרסומות בוטות מדי, כגון קסטרו וסקצ'רס, נערכו גם ב"קונספט שיווק " -יבאונית המותג "לי קופר" בישראל, לאפשרות כזו, והכינו מבעוד מעוד שתי גרסאות לסרטון.
במקביל, הופקה גירסה ארוכה לאתר האינטרנטשל המותג, שתעלה לאוויר החל מיום ראשון הקרוב.
אדי מזרחי סמנכ''ל השיווק של "קונספט שיווק": "החלטת הרשות השנייה הפתיעה אותנו, אם כי נערכנו לקראתה כבר בזמן עשיית הסרט. ההבדלים בין שני הסרטונים אינם גדולים, והחלטנו שלא להיכנס למאבק רעשני מול הרשות ולסגור את הנושא בצורה שקטה. בידינו סרטון מעולה, הטוב ביותר שנעשה עד כה למותג ג'ינס".
בהפקת הפרסומת, מבית היוצר של יהושע/TBWA, הושקעו 800 אלף דולר.
סמנכ"ל קריאייטיב: רובי ניסן, ראש צוות קריאייטיב: דני יעקובוביץ, ארט: שרון חורב, סמנכ"ל לקוחות: תמי אייל, סופרווייזרית: גלי וינבר, תקציבאית: לירון רוזנפלד, במאי: גיל לבנברג, חברת הפקה: גוסטבו.
|
 |
 |
 |
 |
|
|