ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
קרן מיכאלי חוזרת למסך
הדוגמנית מובילה את הקמפיין החדש של ברק 013 לשיחות בינלאומיות, מבית היוצר של באומן-בר-ריבנאי
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
13/4/2005 13:46
"ברק 013" תעלה לאוויר קמפיין טלוויזיה חדש לשירות השיחות הבינלאומיות, בכיכובה של הדוגמנית קרן מיכאלי, שנעדרה מהמסך בשנים האחרונות.

הקמפיין, מבית היוצר של "באומן-בר-ריבנאי", ילווה בסיסמה: "אמא שלה, תראי כמה את חסרה לה – מישהו בחו"ל מחכה שתתקשר אליו". היקף ההשקעה הכספית בקמפיין, עומד על 2.5 מיליון שקלים.

הסרטון מראה את קרן מיכאלי מסתובבת בין דוכני שוק עירוני בפריז המושלגת, כאשר מבט עצוב על פניה. בסוף השדרה, היא פוגשת במוכרת נרות מבוגרת שמדליקה נרות, וזה מזכיר לקרן את קידוש השבת בבית. היא ניגשת למוכרת ומחבקת אותה בהתרגשות.

רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של החברה, מציין שהקמפיין ממשיך את הקו הפרסומי של החברה, המבוסס על רגש וגעגוע. "גם בקמפיין זה אנחנו ממשיכים בקו הריאליטי, בדומה לקמפיין הקודם עם יוסי סיאס, כאשר אנחנו לוקחים את קרן מיכאלי, דוגמנית מוכרת וידועה שעבדה ועובדת רבות בפריז ומציגים אותה דווקא מהכיוון האנושי של חייה הרגילים והגעגועים לשבת וחג עם אמא בארץ".

מנהל קריאטיב – דיויד אדלשטיין, ארט דירקטור – דרורית זרמון ומיכל גונן, קופירייטר – גידי שמיר, מנהלת תכנון אסטרטגי – יעל ברזם , פלנר – עמית קורן, מנהלת לקוחות – דיתי קליין , אירית סחר, סופרוויזר – אורן דיבון, תקציבאות – רועי גפן , נועה הינמן, מנהלת מחלקת הפקה – דורית גווילי, מדיה – גלי כהן ונעמה דרסלר, מפיקות – נטלי שזר וגלי שטרקמן, פוסט פרודקשן- jcs, חברת הפקה – קדישזון הפקות, במאי – אוהב פלנץ, צלם – אבי קרפיק.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...