סרט הפרסומת "לב-מנוע" של "הונדה ישראל" מעורר עניין באירופה. בבולגריה כבר רכשו את הסרטון
דפדף בברנז'ה
NRG מעריב 17/4/2005 12:20
סרט הפרסומת "לב-מנוע" של "הונדה ישראל" נמכר ל"הונדה בולגריה" וישודר בתחנות המסחריות של הטלוויזיה הבולגרית.
בסרט שהופק על-די "מקאן אריקסון" נערכת הקבלה בין המכונה הכי משוכללת בגוף האדם – הלב, למנוע. הסיסמה שמלווה את הסרטון: אם "הלב שלך בנוי למנוע כזה?
עוזי גונן, מנהל השיווק ב"הונדה ישראל" סיפר כי: "יבואנים נוספים של הונדה באירופה מגלים עניין גדול בסרט, שלכל הדעות הציג סגנון שונה מהמקובל בסרטי פרסומת בתחום הרכב"
"רכבי הונדה נהנים מביצועי מנוע יוצאי דופן כמו גם מאמינות חוצת גבולות. החברה נחשבת לפורצת דרך טכנולוגית בתחום המוטורי ומרחיבה פעילותה לתחומי עיסוק שונים בהם גם תחום הרובוטיקה והאווירונאוטיקה, ומטרת הקמפיין היתה בעיקר תמיכה בעליונות הטכנולוגית של הונדה, בידולה ויתרונה על פני מתחרותיה" הוסיף.