 |
/images/archive/gallery/290/730.jpg chooz לוגו
 |
|
Chooz זכתה בפסטיבל הטלוויזיה |
|
חברת התוכן הסלולרי מבית JCS זכתה בסוף השבוע האחרון בתחרות Made For Mobile שהתקיימה בפסטיבל בקאן. Chooz גברה על 60 חברות שונות מכל העולם |
|
|
 | דפדף בברנז'ה |  | |
NRG מעריב 17/4/2005 12:46 |
|
|
|
|
 |
חברת התוכן הסלולרי "Chooz", מקבוצת JCS, זכתה בתחרות Made For Mobile, במסגרת פסטיבל הטלוויזיה "Mip tv" בקאן שהסתיים בסוף השבוע האחרון.
"Chooz" נבחרה להיות אחת מ- 10 החברות שהציגו בתחרות, והתמודדה מול 60 החברות המובילות בתחום בעולם.
במסגרת התחרות הציגה "Chooz" פרזנטציה מול הקהל הרחב שבסופה דירג פאנל שופטים שהורכב מאנשי התוכן הבכירים בעולם את מוצר התוכן הסלולארי המוצלח ביותר.
"Chooz" התמודדה בתחרות עם דרמת המתח הסלולארית "Who Kidnapped Rachel B?”, שזכתה לאחרונה בפרס הפיתוח הסלולארי החדשני והמקורי על-ידי חברת "T-Mobile" העולמית והופיעה בעבר בחברת אורנג' תחת השם "מי חטף את מיטל שירזי?". לאחרונה רכשה "פלאפון" את הסדרה על-תחת האדפטציה " לאן נעלמה לירון דהן?".
"התחרות היתה הפעם מאוד יוקרתית, ובמסגרת נחשבת במיוחד של פסטיבל מיפ" אומרת גלית שרף, מנכ"לית "Chooz". "אנחנו מאוד גאים בזכייה שלנו ומבטיחים להמשיך להוביל את שוק התוכן הסלולארי המקורי גם בשנים הבאות ולייצג את ישראל בכבוד גם בתחום זה".
לאחרונה הקימה החברה את האולפן הסלולארי הראשון מסוגו בישראל ובימים אלו מפתחת תכני וידאו מקוריים וייחודיים לדור השלישי.
חברת "Chooz" נמצאת בבעלות מלאה של JCS/אולפני הבירה ובין לקוחותיה נמנים: אורנג', פלאפון, אסקייפ, סלקום, KPN ההולנדית, O2 באנגליה ו-Mobile Zone בדרום אפריקה. כמו כן החברה נמצאת בתהליכי פיתוח של תכנים לשוק הסיני והצרפתי.
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|