 |
חברת דובק יוצאת בקמפיין שיווקי למותג "נובלס". תחת הסיסמה: "נובלס לא כמו כולם"
הקמפיין בהשקעה של 3 מיליון שקל, כוללת קמפיין פרסומי, קידום מכירות, פעילות אינטראקטיבית, חידון נושא פרסים, סדרה של 20 ערבי הקרנה של סרטי קאלט ברחבי הארץ ומופע הקיץ של אומן אורח.
פעילות השטח של נובלס תנוהל על-ידי משרד קידום המכירות "פרומרקט". דיילים ורכבי שטח ממותגים יסתובבו ברחבי הארץ, יחלקו הזמנות להקרנות סרטי קאלט ישראליים, בכל יום חמישי בפאבים ייחודיים ברחבי הארץ. בין הסרטים שיוקרנו: אלכס חולה אהבה, גבעת חלפון אינה עונה, מציצים, מבצע סבתא, צ'רלי וחצי, חגיגה בסנוקר ועוד.
שבתאי יעקובי ראש אגף השיווק המכירות והסחר ב"דובק" : "ההחלטה לגעת שיווקית במותג "נובלס" התקבלה לאחר מחקר מקיף שערכנו בקרב קהלי יעד פוטנציאליים ומהם עלה כי קהל המעשנים מחפש פעילות חוויתית בסגנון אחר לאחד המותגים הייחודיים ביותר הקיימים בשוק הסיגריות".
במקביל, הוקם עבור המותג נובלס באמצעות פורטל "נענע" אתר אינטרנט אינטראקטיבי הכולל גלריית וידאו, פורום בנושאי סרטי קאלט ישראליים, תיעוד אירועים מהשטח, הפינה לשיפוט הקהל , סקר יומי, משפטי מחץ, מידע על האירועים בפאבים ותחרות ציטוטים וחיקויים - שבסופו יבחר "מלך הקאלט של ישראל לשנת 2005".
|
 |
 |
 |
 |
|
|