 |
חברת "מי עדן" יוצאת בקמפיין פרסומי חדש באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי.
הקמפיין, בהיקף השקעה של למעלה מ- 3 מיליון שקלים, הינו המהלך הראשון באסטרטגייה השיווקית החדשה של החברה בהשקעה כוללת של 15 מיליון שקלים.
האסטרטגיה החדשה של החברה מעמידה את מקור המים המינרליים של מי עדן, מעיין סלוקיה והנוף הטבעי של רמת הגולן, במוצרי החברה: תויות, מארזי בקבוקים, משאיות ועוד.
מעתה, כל החומרים השיווקיים של החברה ישאו חותמת איכות חדשה, ובה תהליך החילחול של המים דרך שכבות הבזלת, כפי שהוא מתרחש בטבע, המעניק למי עדן את הרכב המינרלים שלה.
הקמפיין מורכב ממספר סרטונים שצולמו מתחת למים, במשך 4 ימים ולילות בבימויו של יריב גבר והכוריאוגרף עידו תדמור. הליהוק לקמפיין היה עולמי וכלל צוללנים דוגמנים מפלורידה ומלונדון. את הסרטונים מקריין אלון אבוטבול.
לצפייה בסרטון לחצו כאן.
צוות הצילום כלל מפעילי מצלמה מלונדון וגרמניה, עם ציוד מיוחד לצילומים מתחת למים ותאורה תת-ימית מיוחדת.
מנהלת תקשורת שיווקית במי עדן – הילית הראלי, משרד פרסום – באומן-בר ריבנאי, מנהלת לקוחות: שרון קונופני, סופרוויזרית: נויה אידלסון, תקציבאית: אפרת ברנס, קריאטיב: דיוויד אדלשטיין, ארט דיירקטור – ענת זבצקי, קופירייטר – יריב רטנר ואמיר אריאלי, פלנינג – רוני שביט וליבי כץ, מנהלת הפקה: דורית גווילי, חברת הפקה: קדישזון, צלם: טובי הוכשטיין.
|
 |
 |
 |
 |
|
|