 |
חברת "קדס קידס", יצרנית ומשווקת בגדי הילדים, יוצאת בקמפיין פרסום חדש לקולקציית אביב - קיץ 2005.
לרגל השקת הקולקציה החדשה החלה החברה במסע פרסום וקידום מכירות באמצעות משרד הפרסום "אופטימום". הקמפיין, כולל שילוט חוצות בפריסה ארצית, מודעות בעיתונות הכתובה וקטלוג שיופץ ב-250,000 עותקים. היקף ההשקעה במסע הפרסום נאמד ב- 1.2 מיליון שקלים.
את הקטלוג מובילה הילדה מאי פינטו, כוכבת המחזמר "קספר", ולצידה עוד 9 ילדים בגילאי 7-12. בחברה מסבירים כי "הקטלוג עוצב ברוח אמריקאית ובאווירת רטרו שובבה, תוך הבלטת מוטיבים אוניברסאליים של הישגיות, אינדיבידואליות, שאפתנות ותום נעורים".
מלבד ההשקעות במדיה הפרסומית עיצבה החברה שקית וכרטיסי ברכה ברוח הקולקציה.
"האיכות והייחודיות של 'קדס קידס', כפי שעולות מהקמפיין, ניכרות בכל פריט בקולקציה הצבעונית והרחבה, בסטיילינג המותאם לתקופה ובאיפור ועיצוב השיער השאול מ'ימי האושר'" אומר אורן חורב, סמנכ"ל השיווק של רשת "קדס קידס" וחברת לירם.
"'קדס קידס' שמה העונה דגש של בידולה כמותג המוביל בתחום בגדי הילדים, המציע אופנה המיועדת לשעות הפנאי ולבילוי ומשדרת עדכניות המושפעת מהטרנדים האופנתיים של עולם המבוגרים. המותג מציע העונה גם מגוון רחב של אביזרים לילדים כמו: מוצרי הנעלה, תיקים, מוצרי שיער, גרביים ועוד".
משרד פרסום: אופטימום, צילום: אשל עזר, ארט דיירקטינג: גלי גולדברג, תקציבאות: מיקה גוטמן, פלנינג: מיקה גוטמן, קופירייטינג: אורן טופט, מנהל הפקה: יוני טאיטו.
|
 |
 |
 |
 |
|
|