/images/archive/gallery/291/933.jpgעמוד פרסום בתל אביב
תל אביב מתמסחרת
מקסי מדיה זכתה בזיכיון לפרסם על העמודים העגולים בעיר, ששימשו עד כה את העיריה והתושבים
דפדף בברנז'ה
עירית יוסילביץ' 19/4/2005 12:36
רוח של שינוי ברחובות תל-אביב: מקסי מדיה (בבעלות עורק ופולאר תקשורת) זכתה בזיכיון לפרסם על עמודי המודעות העגולים.
את 257 העמודים העגולים הפזורים ברחבי העיר תל-אביב מכירים כל התושבים. עד היום הם ששימשו לפרסום מודעות מטעם העירייה בעיקר לפרסום הופעות ולפרסום פרטי של תושבים - מעתה יוצעו למפרסמים השונים.
על הזיכיון התמודדו גם החברות: סהר, נור-סטאר וכנען.
מקסי מדיה תשקיע בפרויקט 2 מיליון שקל, עיקר ההשקעה בניקוי עמודי המודעות משכבות הדבק והכנתם לפרסום. בנוסף, תתקין החברה על כ-160 עמודים במקומות אסטרטגיים, תאורה פנימית לשעות החשיכה.
יצוין כי השימוש בעמודי המודעות העגולים כמדיה פרסומית מסחרית, מקובל בערים מרכזיות בעולם. במקסי מדיה מעריכים כי ההכנסות מפרסום על גבי העמודים, יעמוד על כ-2 מיליון שקלים בשנה.
המשנה למנכ"ל מקסי מדיה, עופר גל: "הפרסום על עמודי המודעות של תל אביב פותח בפני החברה פתח לאפיק פרסומי חדש וייחודי אשר יוסיף גיוון לסל מוצרי פרסום החוצות שמציעה מקסי מדיה ללקוחותיה".
אין יותר דיווחים על הופעות במועדונים. כך זה יראה בעתיד הקרוב.