ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
מתכוננים לעתיד
קמפיין הקיץ של דיזל, יעלה בארץ ביום חמישי, תחת הקונספט "FUTURE"
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
19/4/2005 13:45
חברת פולומוד, זכיינית דיזל בישראל, תעלה ביום חמישי את קמפיין הקיץ של דיזל, שצולם בארגנטינה.

הקמפיין, בהיקף של 100 אלף דולר, יכלול שילוט חוצות ועיתונות ומבוסס על הקמפיין העולמי למותג, תחת הקונספט "FUTURE".

יצוין כי דיזל העולמית הודיעה השבוע על  העברת תקציב הפרסום שלה ל- ER-27 – משרד פרסום צרפתי מקבוצת חבס. זאת לאחר ארבע שנים בהן טופל התקציב בידי KESSELS KRAMER, שהיה אחראי גם לקמפיין הנוכחי.

קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...