ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
אלי ומריאנו עוצרים באדום
הצצה לקמפיין החדש לרשות הדואר בכיכובם של הצמד, מבית היוצר של גלר-נסיס
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
20/4/2005 10:45
רשות הדואר מעלה היום לאוויר קמפיין טלוויזיה חדש בכיכובם של הצמד אלי ומריאנו, להשקת השירותים: דואר 24 ו-EMS (שילוח בינלאומי מהיר).

לצפייה בסרטון של אידלמן המחופש לאישה ופיניש הדייט המפותע,
לחצו כאן.

הקמפיין, בהיקף של מיליון דולר, הוא מבית היוצר של  משרד הפרסום גלר-נסיס ובויים על-ידי רני כרמלי.

הסרטונים, תחת הסיסמה: "מהיום עוצרים באדום", מציגים  זוגות שונים שרשות הדואר נותנת מענה לצרכיהם.


מנהל קריאיטיב: ינאי פוליטי, קופירייטר: הילי ברוק, ארטדיירקטור: מאיה קרמן, אסף לופו, מנהלת אשכול: הגר גרוס, סופרוייזרית: נועה גוברמן, תקציבאיות: מירב קוזלובסקי, תום ברק, סמנכ"ל מדיה: איתן גיל, מדיה פלנרית: תמי זוזות, מפיקות משרד: רינת סיטון, יפית כדורי, חברת הפקה: גפן, אינטרנט: ארק-אינטראקטיב.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...