ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
האני הפנימי של אאודי
מודעות הפרסום לאאודי A4 שהופקו בישראל על-ידי ליניאל זינגר, ממחישות חיבור בין רגש לטכנולוגיה
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
20/4/2005 11:14
אאודי יוצאת בקמפיין להשקת דגם ה-A4 החדש, תחת הסיסמה: "Find your inner self".

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ליניאל זינגר DDB, יכלול שילוט חוצות ועיתונות בהיקף 2.5 מיליון שקל.

מודעות הפרסום, שהופקו כולן בישראל, ממחישות חיבור גרפי בין החום האנושי והרגש לבין טכנולוגיה מוטורית במיטבה.

בנוסף, תערוך החברה אירוע השקה בו יוצג מיצב וידאו-ארט ייחודי, של האמן הישראלי רומי אחיטוב. 30 מקרנים יקרינו את המיצב ששמו  Landscript printing על עצי פארק הירקון שיהפוך למעין יער קסום, במתכונת "חלום ליל קיץ".

מהחברה נמסר כי מדובר ביריית הפתיחה לאירועי תרבות ואמנות נוספים שלהם תיתן אאודי חסות במהלך שנת 2005.

סמנכ"ל קריאייטיב: דני זילברמן; מנהלת קריאייטיב: זוהר נאמן; סופרווייזרית: טל פלוסקר; תקציבאית: כרמית אילוז; קופירייטר: צביקה סופר; מפיק משרד: עופר חג'וב.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...