מודעות הפרסום לאאודי A4 שהופקו בישראל על-ידי ליניאל זינגר, ממחישות חיבור בין רגש לטכנולוגיה
דפדף בברנז'ה
עירית יוסילביץ' 20/4/2005 11:14
אאודי יוצאת בקמפיין להשקת דגם ה-A4 החדש, תחת הסיסמה: "Find your inner self".
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ליניאל זינגר DDB, יכלול שילוט חוצות ועיתונות בהיקף 2.5 מיליון שקל.
מודעות הפרסום, שהופקו כולן בישראל, ממחישות חיבור גרפי בין החום האנושי והרגש לבין טכנולוגיה מוטורית במיטבה.
בנוסף, תערוך החברה אירוע השקה בו יוצג מיצב וידאו-ארט ייחודי, של האמן הישראלי רומי אחיטוב. 30 מקרנים יקרינו את המיצב ששמו Landscript printing על עצי פארק הירקון שיהפוך למעין יער קסום, במתכונת "חלום ליל קיץ".
מהחברה נמסר כי מדובר ביריית הפתיחה לאירועי תרבות ואמנות נוספים שלהם תיתן אאודי חסות במהלך שנת 2005.