ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
אסור לסמוך על העוזרת
שארפ יוצאת בקמפיין טלוויזיה ראשון ל-LCD, מבית היוצר של ראובני-פרידן
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
20/4/2005 12:11
"ראלקו סוכנויות", נציגת שארפ בישראל, יוצאת בקמפיין טלוויזיה ראשון לטלוויזיות ה- LCD של המותג.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, הוא בהיקף 2.5 מיליון שקל
ומלווה בסיסמה: "can you affrod it"

הסרטון מציג עוזרת בית מבוגרת הנמצאת בבית מפואר ומביטה סביבה בחרדה. היא רצה לחדר צדדי, משליכה מהר בגדים וחפצים אישיים למזוודה קטנה ויוצאת בריצה תוך טריקת הדלת. עם צאתה מהבית, אנו מגלים כי בסלון נותרה טלוויזית שארפ LCD - שבורה.

מנהל קריאטיב ראשי: ספי שקד, מנהלת קריאייטיב: סימה אלון, קופי:תום פרייז, ארט: יהונתן בלידן, מנהלת מח' טלוויזיה: אסנת בן משה, מפיקת משרד: דנה קארו-זינגר, סמנכ"ל לקוחות: ישי מנדיל, תקציבאית: מירי סופר, סמנכ"ל אסטרטגיה: זוהר מנור, פלנר: יעל פודקמיין, חב' הפקה: ראבל, במאית: נירית ירון.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...