 |
מי עדן מעלה היום לאוויר את הסרטון השני, במסגרת הקמפיין החדש של החברה.
לצפייה בסרטון החדש, לחצו כאן. כפי שפורסם ב-NRG מעריב, הקמפייןמבית היוצר של משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, הינו המהלך הראשון באסטרטגייה השיווקית החדשה של החברה, בהשקעה של כ-3 מיליון שקל.
סרטון זה, כמו קודמו, צולם מתחת למים במשך 4 ימים ולילות, בבימויו של יריב גבר והכוריאוגרף עידו תדמור. הליהוק לקמפיין כלל צוללנים דוגמנים מפלורידה ומלונדון, וצוות הצילום כלל מפעילי מצלמה מלונדון וגרמניה, עם ציוד מיוחד לצילומים מתחת למים. את הסרטונים מקריין אלון אבוטבול.
מנהלת לקוחות: שרון קונופני, סופרוויזרית: נויה אידלסון, תקציבאית: אפרת ברנס, קריאטיב: דיוויד אדלשטיין, ארט דיירקטור – ענת זבצקי, קופירייטר – יריב רטנר ואמיר אריאלי, פלנינג – רוני שביט וליבי כץ, מנהלת הפקה: דורית גווילי, חברת הפקה: קדישזון, צלם: טובי הוכשטיין.
|
 |
 |
 |
 |
|
|