/images/archive/gallery/292/906.gifלוגו- בחירת הצרכנים
ללא
וואלה בחסות "מוצר השנה"
פרסי 'מוצר השנה' יוענקו החל מהשנה בישראל לאחר 18 שנים מוצלחות באירופה. וואלה תיתן חסות
דפדף בברנז'ה
NRG מעריב 20/4/2005 15:59
פורטל האינטרנט וואלה! הצטרף כנותן חסות לפעילות פרסי 'מוצר השנה' בישראל.
במסגרת שיתוף הפעולה ייחנך באתר מדור שיציג מדי שבוע את מוצרי הצריכה החדשניים ביותר שעלו על המדפים בישראל.
פרסי 'מוצר השנה' שיוענקו החל מהשנה בישראל הם קונספט אירופאי מצליח, שפועל ב-18 השנים האחרונות בארצות שונות וביניהן צרפת, בריטניה, ספרד.
החידוש הייחודי בפרסי 'מוצר השנה' הוא שהפרסים מוענקים למוצרי צריכה חדשניים – פרס אחד בכל קטגוריה – שהצרכנים הם שמבצעים את הבחירה.
מוצר צריכה, שייבחר בקטגוריה שלו כ'מוצר השנה' יוכל להשתמש בלוגו 'מוצר השנה – הבחירה של הצרכנים' במשך שנה על גבי אריזות המוצר ובפעילויות שיווק ופרסום
בישראל, ייערך מחקר 'מוצר השנה – בחירת הצרכנים' – על מדגם של 3,000. תהליך הבחירה מתבצע על פי מתודולוגיית מחקר כלל עולמית אחידה, המיושמת על ידי חברת המחקר הבינלאומית TNS באמצעות נציגתה בישראל חברת TNS- טלגאל.