 |
/images/archive/gallery/149/840.jpg מיכל המאירי, מנכ''ל גיתם
 |
|
|
אחרי 8 שנים ב-JWT: תקציב הפרסום של אופיס דיפו מחליף משרד, הסיבה: מהלך של הרשת העולמית |
|
|
 | דפדף בברנז'ה |  | |
עירית יוסילביץ' 21/4/2005 11:20 |
|
|
|
|
 |
תקציב הפרסום של רשת "אופיס דיפו", עובר למשרד הפרסום גיתם/BBDO. זאת בעקבות מחויבות הרשת העולמית לעבודה מול סוכנות הפרסום BBDO ונציגיה במדינות השונות.
לדברי צחי פישביין, מנכ"ל אופיס דיפו: "כחברה בינלאומית אנו מחוייבים לכללי הרשת, ומכיוון שכך נאלצנו להעביר את התקציב לשלוחה של BBDO בישראל - לגיתם. הרשת עוברת לדבר בשפה אחת תקשורתית בכל העולם וגם ישראל הינה חלק מהמהלך".
יצוין כי תקציב הרשת, טופל ב-8 השנים האחרונות ב-JWT (לשעבר טמיר-כהן).
יורם דמבינסקי, מנכ"ל JWT, אמר בתגובה: "אנו מצטערים על עזיבת אופיס דיפו, אך מצד שני מבינים את כללי הבינלאומיות שחלים על הרשת. היינו שותפים שנים רבות לדרך שהתוותה אופיס דיפו, וזוהי דוגמא חריגה ביחסי מפרסם – פרסומאי. מעטים הלקוחות שנשארים 8 שנים במשרד פרסום, ואנו גאים על כך".
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|