ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
תקציב אופיס דיפו לגיתם
אחרי 8 שנים ב-JWT: תקציב הפרסום של אופיס דיפו מחליף משרד, הסיבה: מהלך של הרשת העולמית
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
21/4/2005 11:20
תקציב הפרסום של רשת "אופיס דיפו", עובר למשרד הפרסום גיתם/BBDO. זאת בעקבות מחויבות הרשת העולמית לעבודה מול סוכנות הפרסום BBDO ונציגיה במדינות השונות.

לדברי צחי פישביין, מנכ"ל אופיס דיפו: "כחברה בינלאומית אנו מחוייבים לכללי הרשת, ומכיוון שכך נאלצנו להעביר את התקציב לשלוחה של BBDO בישראל - לגיתם. הרשת עוברת לדבר בשפה אחת תקשורתית בכל העולם וגם ישראל הינה חלק מהמהלך".

יצוין כי תקציב הרשת, טופל ב-8 השנים האחרונות ב-JWT (לשעבר טמיר-כהן).

יורם דמבינסקי, מנכ"ל JWT, אמר בתגובה: "אנו מצטערים על עזיבת אופיס דיפו, אך מצד שני מבינים את כללי הבינלאומיות שחלים על הרשת. היינו שותפים שנים רבות לדרך שהתוותה אופיס דיפו, וזוהי דוגמא חריגה ביחסי מפרסם – פרסומאי. מעטים הלקוחות שנשארים 8 שנים במשרד פרסום, ואנו גאים על כך".

קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...