 |
הפרסומת של אורנג' לשירותי הדור השלישי - "ילדה שרה", זכתה בתואר "ה-1 בחודש" לחודש אפריל - כך על-פי משאל שערך המגזין "אותות" בין חברי איגוד המפרסמים, באמצעות מכון המחקר מותגים.
הפרסומת, של משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, זכתה ב-100 נקודות (36% תרומה למותג ו-28% קריאטיביות).
אל המקום השני הגיעה הפרסומת "RC קולה – הג'יני", של ראובני-פרידן, עם 82 נקודות (30% תרומה ו-22% קריאטיביות).
במקום השלישי מדורגת הפרסומת של ניו-באלאנס– "רגליים יחפות" של מורדי&גורן, עם 30נקודות (7% תרומה ו-16% קריאטיביות).
הדירוג המלא יתפרסם בגיליון אותות הקרוב.
|
 |
 |
 |
 |
|
|