ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
ה-1 בחודש: "אורנג' - ילדה שרה"
הפרסומת של שלמור-אבנון-עמיחי נבחרה על-ידי חברי איגוד המפרסמים
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
25/4/2005 11:39
הפרסומת של אורנג' לשירותי הדור השלישי - "ילדה שרה", זכתה בתואר "ה-1 בחודש" לחודש אפריל - כך על-פי משאל שערך המגזין "אותות" בין חברי איגוד המפרסמים, באמצעות מכון המחקר מותגים.

הפרסומת, של משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, זכתה ב-100 נקודות (36% תרומה למותג ו-28% קריאטיביות).

אל המקום השני הגיעה הפרסומת "RC קולה – הג'יני", של ראובני-פרידן, עם 82 נקודות (30% תרומה ו-22% קריאטיביות).

במקום השלישי מדורגת הפרסומת של ניו-באלאנס– "רגליים יחפות" של מורדי&גורן, עם 30נקודות (7% תרומה ו-16% קריאטיביות). 

הדירוג המלא יתפרסם בגיליון אותות הקרוב.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...