 |
חברת שיכון עובדים יוצאת בקמפיין השקה לקניון גבעתיים, שנפתח לפני כחודש. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, כולל רדיו, שילוט חוצות ועיתונות, בהשקעה של 2 מיליון שקל.
הקו הפרסומי יכלול משפטים כגון "אפשר ליהנות מסלט דיאטטי (במיוחד אם הוא התוספת)...", "זה לא יפה לרכל (אבל פגישה על כוס קפה מבטלת את הכלל הזה)..." ועוד, התומכים בקונספט השיווקי - קניון הפונה לקהל הנשי.
קו פרסומי זה הצליח לעורר לאחרונה מיני-סערה, כאשר הופיע בדיוור ישיר לקהל היעד, כחלק מקמפיין מקדים להשקה. רשת האופנה קום איל פו שלחה אז מכתב למנכ"ל הקניון, בו טענה כי מדובר ב"דיוור שוביניסטי, המבזה נשים ומציג אותן בצורה משפילה וסקסיסטית".
בהנהלת הקניון, כך נראה, לא ממש מתרגשים מהדברים וממשיכים בקו זה. לדברי רוני מליניאק סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בחברת שיכון עובדים, "גם הקמפיין כמו כלל הפעילויות השיווקיות המתוכננות יתמוך בחידוד המסר של קניון הפונה לקהל הנשי וזאת בהתאם לאסטרטגיה העומדת מאחורי ההשקה".
מליניאק ציין עוד כי בנוסף לקמפיין, מתוכננת פעילות חודשית ייחודית – תומכת קונספט, תמיכה פרסומית בנקודות מפתח במשך כל השנה ואתר אינטרנט ייחודי. לדבריו, "סך כל התקציב השנתי המתוכנן לפעילות שיווקית פרסומית עומד על 4 מיליון שקל".
|
 |
 |
 |
 |
|
|