ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
לא רק לאוהדי מכבי
הצצה לקמפיין החדש לרכב השטח פאת'פיינדר, בכיכובו של אנתוני פארקר. גם יותם הלפרין מפגין נוכחות
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
1/5/2005 9:56
קבוצת קרסו, יבואנית רכבי ניסאן, מעלה לאוויר קמפיין השקה לרכב הכביש-שטח 4X4 פאת'פיינדר, בהשקעה של 5 מיליון שקל.

הקמפיין, מבית היוצר של גליקמן-נטלר-סמסונוב, יכלול בשלב הראשון סרטון טיזר בכיכובו של הכדורסלן אנתוני פארקר, שנבחר לאחרונה לשמש כפרזנטור של החברה. לצידו של פארקר מופיע חברו לקבוצת מכבי תל-אביב, יותם הלפרין.

לצפייה בסרטון,
לחצו כאן.

בשלב שני יעלה סרטון נוסף, בו  נראה פרקר תוך כדי נהיגת שטח, במהלכה הוא מספר מה באמת חשוב בחיים. הסרטון, תחת הסיסמה "מעל כולם", יעלה לאוויר בסוף השבוע הקרוב  (ה-6 במאי), לקראת משחקי הפיינל פור של מכבי תל אביב.

יגאל שמיר, מנהל הקריאטיב במשרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב, אמר כי "הבחירה באנתוני פארקר הייתה טבעית, על בסיס הקונספט הפרסומי של גבוה מעל כולם, שכן בבדיקות שערכנו פארקר מגלם עליונות לא רק ביכולות העל שלו כשחקן, אלא גם כאדם".

לדברי שמיר, "במחקרים עלה כי פארקר אהוד בקרב נשים וגברים כאחד, כמו גם לא רק בקרב אוהדי מכבי תל אביב , הוא משדר איכות- על, ואצילית נדירה- ללא התנשאות".

במקביל, תעלה ניסאן קמפיין אינטרנט, המציע לגולשים להירשם לאירוע ההשקה של הפאת'פיינדר שיתקיים ב-6 במאי, כמו גם לנסיעת מבחן על הרכב. הקמפיין, באמצעות חברתMedia  WebSense, הוא בהיקף כרבע מיליון שקל.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...