 |
/images/archive/gallery/277/593.jpg כוכב נולד
קשת  |
|
|
"כוכב נולד" לא מסתפקת בחסויות הענק של "סלקום" ו"קוקה קולה" המככבות בתוכנית. באחרונה הוחלט על שיתוף פעולה עם שתי חברות מסחריות נוספות: רונית רפאל ו"קסטרו". בתוכניות הקרובות יעניקו השופטים חסינות מניפוי למתמודדים בולטים |
|
|
 | דפדף בברנז'ה |  | |
אייל גולדמן, המגזין 2/5/2005 8:33 |
|
|
|
|
 |
"כוכב נולד" מדורגת מאז שעלתה לאוויר, כמעט תמיד, בראש טבלת הרייטינגהארצי. היא משלשלת הכנסות של מיליוני שקלים מדי עונה לכיסה של זכיינית ערוץ 2 "קשת".
היא זוכה לחסויות הענק של "קוקה קולה" ו"סלקום", שמשלמות 1.5 מיליון שקל לעונה כל אחת. אבל זה כנראה לא מספיק.
מתברר שבאחרונה הוחלט בהפקה על שיתופי פעולה עם חברות מסחריות נוספות: רונית רפאל, בעלת רשת מרפאות הפלסטיקה והקוסמטיקה - שתהיה אחראית על מראה המתמודדים - וחברת האופנה "קסטרו" שתלביש אותם.
על-פי הערכות, העסקה תשלשל לכיסה של קשת כ-100 אלף דולר. בנוסף, מנהלת רפאל מו"מ גם עם הסדרה "השיר שלנו".
אם פעם שכרה ההפקה מעצבי שיער, מאפרים ושאר אנשי מלאכה שדאגו ל"עיצובם" של המועמדים, הרי שבעונה הנוכחית יטופלו מתמודדי התוכנית על-ידי אנשיה של רפאל. המתמודדים כבר ביקרו במרפאותיה, שם מצוות להם מאמן כושר אישי ומותאם להם לוק. שינויים פלסטיים מרחיקי לכת לא צפויים, אבל טיפולים קוסמטיים נרחבים, דווקא כן.
במקביל, מעצבי האופנה של "קסטרו" ילבישו את המתמודדים לאורך כל העונה, זאת לאחר שבעונות הקודמות הולבשו המתמודדים בבגדים שנלקחו משלל רשתות וחנויות בארץ.
חידוש נוסף שעליו החליטה הפקת התוכנית הוא הענקת חסינות למתמודדים המצטיינים. בשלוש התוכניות הקרובות (החל מהיום) ינפו הצופים מתמודד אחד מכל שביעייה. צוות השופטים, צביקה פיק, צדי צרפתי וריקי גל, יצטרכו להחליט על מתמודד אחד בכל שביעייה שיזכה לחסינות מפני ניפוי.
אגב, שלוש התוכניות הקרובות יוקדשו לאמנים ישראלים. היום יורכב המופע משירי שלום חנוך, בשבוע הבא צפויה מחווה לאהוד מנור, ובשבוע לאחר מכן יהיה זה יעקב גלעד שיזכה למחווה המוזיקלית.
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|