ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
עושים ביד
אתר המודעות yad2 יוצא בקמפיין השקה בהשקעה של 300 אלף דולר
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
2/5/2005 14:32
לוח המודעות המקוון yad2, המציע לגורמים פרטיים פרסום מודעות בחינם ללא הגבלה, יוצא בקמפיין השקה באמצעות משרד הפרסום האינטראקטיבי קורל-תל.

הקמפיין, תחת הסיסמה "כולם עושים ביד 2", יכלול שילוט חוצות ואוטובוסים, רדיו, דיוור ישיר ל-350 אלף בתי אב בישראל, אינטרנט ופעילות קד"מ - בהיקף כולל של 300 אלף דולר. בנוסף, השקעו כ-50 אלף דולר בקידום האתר במנועי החיפוש המובילים באינטרנט.

האתר, המתעתד להתחרות בלוחות מודעות המילים של העיתונות הכתובה , הוקם על-ידי שון תל ומשקיעים מחו"ל. לדברי תל, "רווחי האתר יבואו מגופים עסקיים אשר יפרסמו בו".
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...