 |
לוח המודעות המקוון yad2, המציע לגורמים פרטיים פרסום מודעות בחינם ללא הגבלה, יוצא בקמפיין השקה באמצעות משרד הפרסום האינטראקטיבי קורל-תל.
הקמפיין, תחת הסיסמה "כולם עושים ביד 2", יכלול שילוט חוצות ואוטובוסים, רדיו, דיוור ישיר ל-350 אלף בתי אב בישראל, אינטרנט ופעילות קד"מ - בהיקף כולל של 300 אלף דולר. בנוסף, השקעו כ-50 אלף דולר בקידום האתר במנועי החיפוש המובילים באינטרנט.
האתר, המתעתד להתחרות בלוחות מודעות המילים של העיתונות הכתובה , הוקם על-ידי שון תל ומשקיעים מחו"ל. לדברי תל, "רווחי האתר יבואו מגופים עסקיים אשר יפרסמו בו".
|
 |
 |
 |
 |
|
|