 |
קרליין מעלה שוב לאוויר את סרטון הפרסומת ל"דאודורנט נושם", בכיכובו של השחקן כריס נות', הלא הוא מיסטר ביג "מסקס והעיר הגדולה".
הפקת הסרטון, זכתה בזמנו ליחסי ציבור מאסיביים, לאור הגעתו של נות' לארץ לרגל הצילומים. גם אחרי שעלה לאוויר המשיך הסרטון לסחוט תגבות וכצפוי, אף זכה לחיקוי ב"ארץ נהדרת".
הסרטון, שהופק על-ידי משרד הפרסום "באומן-בר-ריבנאי" בהשקעה של מיליון דולר, עולה תחת הסלוגן: "דאודורנט נושם של קרליין - BIG IDEA", ויוקרן במשך חודשי הקיץ.
לדברי איריס שטרסמן, סמנכ"ל השיווק של קרליין, "החברה מתכוונת לשמור על נתח שוק של כ-10% בקיץ הקרוב, באמצעות הקמפיין הממצב את סדרת הדאודורנטים של קרליין כמותג צעיר וחדשני".
|
 |
 |
 |
 |
|
|