ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
מיסטר ביג חוזר
קרליין מעלה שוב לאוויר את סרטון הפרסומת ל"דאודורנט נושם". התגעגעתם?
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
3/5/2005 11:48
קרליין מעלה שוב לאוויר את סרטון הפרסומת ל"דאודורנט נושם", בכיכובו של השחקן כריס נות', הלא הוא מיסטר ביג "מסקס והעיר הגדולה".

הפקת הסרטון, זכתה בזמנו ליחסי ציבור מאסיביים, לאור
הגעתו של נות' לארץ לרגל הצילומים. גם אחרי שעלה לאוויר המשיך הסרטון לסחוט תגבות וכצפוי, אף זכה לחיקוי  ב"ארץ נהדרת".

הסרטון, שהופק על-ידי משרד הפרסום "באומן-בר-ריבנאי" בהשקעה של מיליון דולר, עולה תחת הסלוגן: "דאודורנט נושם של קרליין - BIG IDEA", ויוקרן במשך חודשי הקיץ.

לדברי איריס שטרסמן, סמנכ"ל השיווק של קרליין, "החברה מתכוונת לשמור על נתח שוק של כ-10% בקיץ הקרוב, באמצעות הקמפיין הממצב את סדרת הדאודורנטים של קרליין כמותג צעיר וחדשני".
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...