 |
אחרי שנאלצו לצפות מדי שנה באנשי הטלוויזיה חוגגים בראש פינה במסגרת פסטיבלמשלהם, החליטו הפרסומאים והמפרסמים שגם להם מגיע.
במהלך חודש יוני (16-18) יתכנסו אנשי ענף הפרסום לחגוג את "פסטיבל פרסום ושיווק בג'ינס" שיערך השנה לראשונה, ביוזמת העיתון "גלובס", המי"ל, איגודי המפרסמים והפרסומאים ובני מורן הפקות.
הפסטיבל אמור להיות מקום מפגש לאנשי השיווק והפרסום לדיון בעתידו של הענף, על כל ההיבטים. למשתתפים, מובטחים "שלושה ימי שכרון חושים של פרסום".
במסגרת הפסטיבל, יערכו דיונים ואירועים מעולם הפרסום, ייחשפו זוכי תחרות האפי ויחולק מגזין "מותג המותגים" של גלובס.
בדיונים המתוכננים, שישימו דגש על דור העתיד של התעשייה יופיעו אנשי הפרסום והשיווק המרכזיים, יחד עם יוצרים, מפיקים ומומחי מדיה ועתידנות, מתוך מטרה להבין לאן הענף הולך.
"'פסטיבל פרסום ושיווק בג'ינס - זכרון יעקב' הינו אבן היסוד לתחילת מסורת שנתית של התכנסות משותפת באווירה פסטוראלית ובלתי פורמאלית לאנשי תעשיית הפרסום והשיווק בארץ, בבית דניאל אשר בזכרון יעקב" אומר עמי אבן, מנכ"ל גלובס.
מנהל התוכן של האירוע הוא אייל גפן ונשיאות הפסטיבל כוללת את יו"ר איגוד הפרסומאים רמי שלמור, יו"ר איגוד המפרסמים עופר בלוך, אנשי עסקים עמוס שפירא ובני גאון ומנכ"ל גלובס עמי אבן.
|
 |
 |
 |
 |
|
|