תנובה משיקה מהדורה מוגבלת של יוגורטים בטעמי קוקטיילים, תחת המותג יופלה
דפדף בברנז'ה
עירית יוסילביץ' 8/5/2005 12:06
תשלובת החלב של תנובה משיקה סדרת יוגורטים בטעמי קוקטיילים תחת המותג יופלה.
הסדרה כוללת 3 טעמים: ברנדי-תפוז, פינה קולדה ואייריש קרים והיא תשווק במהלך תקופת הקיץ הקרובה כמהדורה מוגבלת.
השקת הסדרה תגובה בקמפיין באמצעות משרד הפרסום מק'אן אריקסון, תחת הסיסמה: "טעמים שיקפיצו לכם ת'מצב רוח, אבל בלי אלכוהול".
חגית אדלר, מנהלת חטיבת תחומי עסקים ושיווק, מסרה: "הנאה פינוק ובריאות כרוכים יחד במוחו של הצרכן ואנו נותנים מענה לכך, באמצעות חדשנות מוצרית מתמדת של יופלה".