ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
ברמן, אחד יופלה בלי קרח
תנובה משיקה מהדורה מוגבלת של יוגורטים בטעמי קוקטיילים, תחת המותג יופלה
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
8/5/2005 12:06
תשלובת החלב של תנובה משיקה סדרת יוגורטים בטעמי קוקטיילים תחת המותג יופלה.

הסדרה כוללת 3 טעמים:  ברנדי-תפוז, פינה קולדה ואייריש קרים והיא תשווק במהלך תקופת הקיץ הקרובה כמהדורה מוגבלת.

השקת הסדרה תגובה בקמפיין באמצעות משרד הפרסום מק'אן אריקסון, תחת הסיסמה: "טעמים שיקפיצו לכם ת'מצב רוח, אבל בלי אלכוהול".

חגית אדלר, מנהלת חטיבת תחומי עסקים ושיווק, מסרה: "הנאה פינוק  ובריאות כרוכים יחד במוחו של הצרכן ואנו נותנים מענה לכך, באמצעות חדשנות מוצרית מתמדת של יופלה".
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...