ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
נשק קטלני
משווקת המותג "רייד" יוצאת בקמפיין השקה לשני מוצרים חדשים בשוק ההדברה הביתי
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
8/5/2005 16:12
חברת אס.סי. ג'ונסון, משווקת המותג "רייד", משיקה שני מוצרים חדשים בשוק ההדברה הביתי, בהשקעה כוללת של 2.5 מיליון שקל .

החדרת המוצרים לשוק תגובה בקמפיין, תחת הסיסמה: "רייד נשק קטלני", שיכלול טלוויזיה, רדיו, עיתונות, פעילות BTL  וקידום  מכירות.

אלדר מנדיל, מנהל התחום בישראל, מציין כי לשוק הישראלי פוטנציאל רב, לאור ריבוי הגשמים וימי החמסין המוקדמים בארץ, שיצרו תנאים אידיאליים להתרבות החרקים והזוחלים למיניהם. "עם השקת המוצרים אנו צופים גידול של כ– 50% במכירות עד סוף שנת 2005", אומר מנדיל.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...