 |
חברת אס.סי. ג'ונסון, משווקת המותג "רייד", משיקה שני מוצרים חדשים בשוק ההדברה הביתי, בהשקעה כוללת של 2.5 מיליון שקל .
החדרת המוצרים לשוק תגובה בקמפיין, תחת הסיסמה: "רייד נשק קטלני", שיכלול טלוויזיה, רדיו, עיתונות, פעילות BTL וקידום מכירות.
אלדר מנדיל, מנהל התחום בישראל, מציין כי לשוק הישראלי פוטנציאל רב, לאור ריבוי הגשמים וימי החמסין המוקדמים בארץ, שיצרו תנאים אידיאליים להתרבות החרקים והזוחלים למיניהם. "עם השקת המוצרים אנו צופים גידול של כ– 50% במכירות עד סוף שנת 2005", אומר מנדיל.
|
 |
 |
 |
 |
|
|