ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
מי יספק את מורן?
מורן איזנשטיין מובילה את הקמפיין החדש של הגרנד קניון בחיפה, מבית GPS
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
9/5/2005 11:12
מורן אייזנשטיין תוביל את הקמפיין החדש של הגרנד קניון בחיפה, שילווה בסיסמה: "מי יכול לספק אותי?". הקמפיין יכלול שילוט חוצות, עיתונות ורדיו.

הקמפיין הופק ע"י משרד הפרסום GPS (מקבוצת אדלר-חומסקי&ורשבסקי GREY), שקיבל לידיו לאחרונה את התקציב, בהיקף שנתי של חצי מיליון דולר.

לדברי מנכ"ל הקניון, ישראל סביון, המטרה בקמפיין היא למצב את הקניון ברמה ארצית כמרכז קניות אטרקטיבי. סביון ציין עוד כי "איזנשטיין נבחרה להוביל את הקמפיין כדמות המזוהה עם אופנה ונחשבת כמובילת דעת קהל עדכנית".
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...