ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
העולם שייך לצעירים
בכורה לקמפיין החדש של אסקייפ, שנראה כמו קלישאה לסרט קולג' אמריקאי
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
9/5/2005 17:58
אסקייפ, מותג הסלולר לצעירים של פלאפון, יוצא בקמפיין לתמיכה במבצע החדש, המציע SMS חינם ללא הגבלה בתוך הרשת.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי&ורשבסקי, יכלול טלוויזיה, רדיו, עיתונות ושילוט חוצות בהיקף כולל של כ-3 מיליון שקל.

הסרטון מציג  סיפור התאהבות ברגע של צעיר בנערה יפהפייה, בסיטאציה שנראית כלקוחה מקלישאת סרט קולג' אמריקאי ממוצע.

לצפייה בסרטון,
לחצו כאן.

ניר שטרן, סמנכ"ל השיווק בפלאפון, מסר כי "גם במבצע זה, ממשיך המותג להכתיב את האג'נדה בשוק הצעירים ונותן מענה לצורך מהותי בחייו של הצעיר- משלוח SMS. החלטנו ללכת עד הסוף - לא להעניק הטבות של יעדים או תעריפים מוזלים, אלא לאפשר לצעירים לסמס בלי חשבון".

מנהל קריאיטיב ראשי: יונתן סטירין, מנהל קראיטיב: אריאל ברנסון, קופירייטרים: ליאור מאירי, שחר פילר, יפתח חוצב, מנהלת לקוחות: מיכל נשיב, סופרווזרית: יפעת גולדמן, תקציבאית: שרית שטרנהל, פלנר: דודו ועקנין, מפיקת משרד: רינת קינן, חברת הפקה: מולה הפקות, במאי: אביב מערבי.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...