 |
לאור ההצלחה בשנה שעברה, מחזירה גלידות נסטלה את מבצע "לק על הקיץ", במסגרתו כל מי שימצא איור של "לק" מודפס על מקלות השלגונים המצופים של החברה, יזכה בקרחון חינם.
המבצע יימשך כחודשיים ויגובה בקמפיין בעיתונות, בקולנוע ובאינטרנט. בנוסף, תצא החברה בפעילות שטח מאסיבית, שתכלול סיירות אופנועים ברחבי הארץ, שיחלקו גלויות המתקשרות את המבצע.
היקף ההשקעה במהלך הכולל, עומד על כ-2 מיליון שקל.
סמנכ"ל השיווק של גלידות נסטלה, ליאורה ליפץ: "לאור הצלחת המבצע בשנה שעברה והתגובות הנלהבות שקיבלנו מהצרכנים, החלטנו להפוך את מבצע "לק על הקיץ " למסורת. זהו מבצע כיפי ופשוט בו הזכייה מיידית ואחוזי זכייה גבוהים במיוחד".
|
 |
 |
 |
 |
|
|