ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
משנה שם, משנה מזל
אדלר-חומסקי&ורשבסקי ביצע מיתוג מחדש עבור חברת שירותי התוכן מקבוצת גרטלר דוידוב
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
10/5/2005 11:14
חברת שירותי התוכן הסללוריים, מקבוצת גרטלר דוידוב, ביצעה הליך של מיתוג מחדש, במסגרתו היא תיקרא מעתה SENSE.

המיתוג בוצע על-ידי סטודיו אדלר ומשרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי וכולל מלבד השם החדש, גם לוגו ושפה פרסומית-שיווקית. היקף ההשקעה במהלך עומדת על כ-200 אלף שקל.

SENSE, מתמחה כיום בשלוש פעילויות מרכזיות: שירותי ערך מוסף ותכנים למפעילים הסלולאריים, פעילות עם אמצעי המדיה השונים ופעילות מסחרית הכוללת  קווי מבצעים טלפוניים ופעילות אינטראקטיבית סלולארית.

דרור לוסטגרטן, מנכ"ל SENSE: "הפעילות המסחרית, הטלפונית והסלולארית, מהווה כיום זירה רלוונטית הנמצאת בצמיחת שיא. מהלך זה, השווקים בהם אנו מתמחים והכרותינו העמוקה את התחום, יסייעו לנו להמשיך ולהוביל את התחום".

קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...