 |
חברת שירותי התוכן הסללוריים, מקבוצת גרטלר דוידוב, ביצעה הליך של מיתוג מחדש, במסגרתו היא תיקרא מעתה SENSE.
המיתוג בוצע על-ידי סטודיו אדלר ומשרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי וכולל מלבד השם החדש, גם לוגו ושפה פרסומית-שיווקית. היקף ההשקעה במהלך עומדת על כ-200 אלף שקל.
SENSE, מתמחה כיום בשלוש פעילויות מרכזיות: שירותי ערך מוסף ותכנים למפעילים הסלולאריים, פעילות עם אמצעי המדיה השונים ופעילות מסחרית הכוללת קווי מבצעים טלפוניים ופעילות אינטראקטיבית סלולארית.
דרור לוסטגרטן, מנכ"ל SENSE: "הפעילות המסחרית, הטלפונית והסלולארית, מהווה כיום זירה רלוונטית הנמצאת בצמיחת שיא. מהלך זה, השווקים בהם אנו מתמחים והכרותינו העמוקה את התחום, יסייעו לנו להמשיך ולהוביל את התחום".
|
 |
 |
 |
 |
|
|