ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
תקציב גבור סברינה לאליקים-רגב
תקציב הפרסום, בהיקף כמיליון דולר, טופל עד כה בפרנקו ושות'
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
10/5/2005 13:09
תקציב הפרסום של גבור סברינה נמסר לאליקים-רגב, לאחר מכרז. התקציב, בהיקף כמיליון דולר, טופל עד כה במשרד הפרסום פרנקו ושות'.

בכוונת החברה לצאת בקרוב בהליך מיתוג מחדש, אותו יוביל צוות של אליקים רגב, בראשות בעלי המשרד דני אליקים וד"ר דן הרמן והמנהל הקריאטיבי ערן יורן.

מנכ"ל גבור סברינה, עופר ינאי:  "משרד הפרסום פרנקו ושות’ שירת את החברה בנאמנות רבה משך תקופה ארוכה וסייע במשך שנים בביסוס מעמדם של מותגי החברה בשוק הישראלי".

גבור סברינה, מקבוצת לודז'יה רוטקס, מתמחה בתחום ההלבשה התחתונה ובבעלותה מותגים מובילים בהם : Cacharel,  CAN CAN  FIX , געטקס ליין ועוד.

קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...