ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
שטראוס ממשיכה לכנס מותגים
מכנסת את משפחת הגבינות תחת המותג שטראוס, בהשקעה של כמיליון דולר
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
15/5/2005 11:26
שטראוס מחלבות מצטרפת למהלך כינוס המותגים של קבוצת שטראוס-עלית, ומכנסת את משפחת הגבינות תחת המותג שטראוס.

התהליך יתבצע באופן הדרגתי לאורך השנה הקרובה, ובמסגרתו יוחלפו אריזות מותגי "סקי", "סימפוניה", הקוטג' והגבינות המלוחות, ויושקו מוצרים חדשים.

היקף ההשקעה במהלך עומד על כמיליון דולר, והוא יגובה בקמפיין פרסום תחת הקונספט: "גבינות שטראוס. לחיי ההנאות הקטנות".

סיגל שילוני, מנהלת השיווק של שטראוס מחלבות, מציינת כי "בכדי להביא את סיפור 'ההנאות הקטנות' לצרכנים בדרך אינטימית, בלתי-שגרתית ונוגעת, הפיקה שטראוס את ספרון 'ההנאות הקטנות', המשלב את תפיסת המותג הייחודית עם הצעות הגשה של גבינות שטראוס.

"אנחנו בשטראוס רוצים לתת לגבינה התייחסות שעדיין לא קיבלה, ולהעניק לה טעמים חדשים ובלתי-שגרתיים", אומרת שילוני.

כזכור, לפני כשנה וחצי ביצעה תנובה מהלך דומה ומיתגה את כל הגבינות הרכות והקוטג' תחת הקונספט "הגבינות עם הבית". המהלך לווה בקמפיין פרסום שזכה
למחמאותרבות בענף והצליח להגדיל את נתח השוק של החברה, על חשבון המתחרות.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...