ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
המרדף אחר השוקו 4
מיכאל הנגבי מככב גם השנה בפרסומת החדשה של יטבתה לקיץ, מבית היוצר של שלמור-אבנון-עמיחי
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
16/5/2005 11:59
מחלבת יטבתה מעלה קמפיין פרסום חדש לקיץ, בהשקעה של מיליון דולר.

הקמפיין, מבית היוצר של שלמור-אבנון-עמיחי, ממשיך זו השנה הרביעית ברציפות את האסטרטגיה הפרסומית של המותג, תחת המסר "טעם יטבתה".

כמו בשנים הקודמות, גם השנה מככב בפרסומת השחקן מיכאל הנגבי. בסרטון, נראה מיכאל כשהוא נוסע במדבר עם חברתו, השחקנית עדי הימלבלוי, עד שלפתע נגמר הדלק. מיכאל יוצא למסע במדבר לעבר תחנת הדלק ביטבתה וחוזר לאחר מספר שעות עם שוקו...ובלי דלק.

מנהל קריאייטיב ראשי: גדעון עמיחי, מנהל קריאייטיב: ירון תגר, קופירייטר: בועז להב, ארטדיירקטור: מוטי רובינשטיין, סופרוויזר: יעל טויסטר, תקציבאית: רחלי אופק, מנהלת מחקר ואסטרטגיה: טלי קשטן, פלנר: יהורם דווידי, חברת מדיה: יונייטד, מנהלת לקוחות: ענת דובב.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...