ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
הטירוף עובר לאיביזה
פעילות הקיץ למותג פאנטה תתבסס על כפר הנופש באיביזה, במטרה למשוך את בני הנוער
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
17/5/2005 11:25
החברה המרכזית למשקאות קלים (קוקה-קולה ישראל) יוצאת בפעילות קיץ למותג פאנטה, בהשקעה של 3 מיליון שקל.

הפעילות תתבסס על Fanta Village - כפר הנופש הבינלאומי באיביזה שיפעל בקיץ, אליו צפויים להגיע אלפי בני נוער מרחבי אירופה.

את המהלך יגבה קמפיין, באמצעות משרד הפרסום גלר- נסיס, שיכלול טלוויזיה, עיתונות
ואינטרנט, תחת הסיסמה: "מה אתם מוכנים לעשות כדי לטוס לאיביזה?". בסרטון, שצולם בישראל, משתתפים בני נוער לצד הרפאר עדי שרון.

מנהל מותג פאנטה, דורון ארד: "המהלך השיווקי של פאנטה לקיץ 2005 נועד להמשיך בחיזוק תדמית המותג וביסוס מעמדו כמוביל בקרב בני הנוער בישראל, תוך הדגשת הערכים המרכזיים - כייפי, מוטרף ומרגש".
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...