ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
תצוגת אופנה ציבורית
הצצה לרצועת שידור חדשה של FTV, שתשודר על גבי מסכי הטלוויזיה באוטובוסים
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
22/5/2005 10:00
ערוץ האופנה הבינלאומי FTV (בבעלות מישל אדם) יפיק רצועה חדשה שתשודר על גבי מסכי ה-LCD הטלוויזיונים בתחבורה הציבורית.

בשבוע שעבר חתם הערוץ על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Infomotion, המפעילה את המסכים, כאשר בשלב הראשון יעלו לאוויר שידורי ניסיון, שיכללו קטעי וידאו מתצוגות אופנה ותוכניות מקור של הערוץ.

לצפייה בקטע מהרצועה
לחצו כאן.

"כניסתו של ערוץ האופנה המוביל בעולם אל תמהיל השידורים, היא אבן דרך חשובה בחדירתה של Infomotion לשוק הטלוויזיה והפרסום הישראלי", אומר אורי בר, מנהל המדיה של החברה. 

אורנה אטקוביץ, מנהלת העסקים של הערוץ, מוסיפה: "אנו מעריכים כי המהלך כמו ממהלכים אסטרטגים נוספים שערוץ האופנה הבינלאומי מקיים בישראל בשנה האחרונה, יגרום לחשיפה נוספת ל-FTV ולקהל צופים רחב יותר". 

קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...