 |
אחרי ה-SMS והרינגוטונים, מצאה סלקום דרך נוספת להרוויח כסף מתעשיית "כוכב נולד 3": החברה תעביר את התוכנית בשידור חי ב"סלקום TV", במסגרת שירותי הדור השלישי.
עבור התענוג יאלצו הצופים הסלולריים להיפרד מ-2.90 ש"ח - לכל חמש דקות.
יצוין כי זו השנה השלישית ברציפות שסלקום נותנת חסות ל"כוכב נולד", וההערכות בענף הן כי החברה השקיעה בחסות כמה מאות אלפי דולרים.
מהחברה נמסר כי "זו הפעם הראשונה שתוכנית מועברת בשידור חי מהפריים טיים של ערוץ 2, ישירות למכשיר הסלקום".
יוסי לובטון, סמנכ"ל השיווק בסלקום, מציין עוד כי שיתוף הפעולה עם התוכנית נעשה השנה תחת פעילות 'סלקום ווליום; "מאז תחילת הפעילות, לפני כחודש, אנו רואים גידול של עשרות אחוזים בהורדת תכנים מוסיקליים", אומר לובטון.
|
 |
 |
 |
 |
|
|