 |
רשת תכשיטי מילר תשווק בישראל את מותג תכשיטי הגברים האיטלקי – Morellato.
החדרת המותג תגובה בפעילות BTL ("מתחת לקו"), שתכלול קד"מ בנקודות המכירה ודיוור ישיר, בהיקף השקעה של כ-800 אלף שקל.
יצוין כי את קמפיין הפרסום העולמי של המותג מוביל שחקן הקולנוע ההוליוודי בן אפלק.
חיים מילר, בעלים ומנכ''ל הרשת: "ההחלטה לייבא ולשווק את המותג נולדה בעקבות האסטרטגיה החדשה שגיבשנו, להעמיק את פעילותנו בתחום התכשיטים לקהלים נוספים. תכשיטי הגברים הינם פריט אופנתי לכל דבר, והצרכן הישראלי המעודכן מבקש להצטייד בפריטים המעוצבים העדכניים ביותר בעולם".
|
 |
 |
 |
 |
|
|