 |
/images/archive/gallery/107/865.jpg יעקב קדמי, מנכ''ל באומן-בר-ריבנאי
צילום: רובי קסטרו  |
|
|
באומן-בר-ריבנאי מוביל את טבלת משרדי הפרסום ומק'אן-אריקסון רק במקום השלישי |
|
|
 | דפדף בברנז'ה |  | |
עירית יוסילביץ' 22/5/2005 17:00 |
|
|
|
|
 |
מהפך: באומן-בר-ריבנאי עבר החודש להוביל את טבלת משרדי הפרסום, עם הוצאה של כ- 8.4 מליון דולר לפרסום
(מחירים ריאליים). כך עולה מנתוני יפעת בקרת פרסום לחודש אפריל.
אדלר-חומסקי&ורשבסקי ממשיךאת מגמת הגידול בהיקף הפעילות ושומר על המיקום השני בטבלה, עם הוצאה של כ-6.2 מיליון דולר לפרסום.
במק'אן-אריקסון, התמונה שונה במקצת. אחרי חודשים ארוכים בצמרת רושם המשרד ירידה חדה בהיקף הפרסום, ומדורג רק במקום השלישי, עם הוצאה של כ-5.9 מיליון דולר בלבד.
גיתם/BBDO, לעומת זאת, הצליח להתברג החודש למקום הרביעי, עם הוצאה של כ-4.5 מיליון דולר לפרסום.
שלמור-אבנון-עמיחי סוגר את החמישייה הראשונה, עם הוצאה של כ-4.1 מיליון דולר לפרסום.
יצוין כי חמשת המשרדים הנוספים בעשירייה הראשונה, רשמו כולם הוצאה לפרסום שנעה בין 2 ל-3 מיליון דולר: ראובני-פרידן; זרמון-גולדמן; פובליסיס אריאלי; גליקמן-נטלר-סמסונוב; וגלר-נסיס.
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
אילן שילוח. ירידה לצורך עליה?
|
|
 |
 |
 |
 |
|
איפה שטראוס-עלית?
|
 |
|
 |
 |
 |
|
חג הפסח שימש ללא ספק כקטליזטור לתת ענף רשתות שיווק, שהיקף ההוצאה הכוללת בו הגיע לכ-10 מיליון דולר.
את הביטוי לכך אפשר למצוא החודש בטבלת המפרסמים: את המקום הראשון תפסה רשת שופרסל, עם הוצאה של כ - 2.7 מילון דולר לפרסום. גם המתחרה קו-אופ – הריבוע הכחול, השקיעה באפריל סכומים ניכרים בפרסום, ודורגה רביעית, עם הוצאה של כ-1.2 מיליון דולר.
פרוקטר&גמבל מדורגת במקום השני, עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ- 1.4 מליון דולר.
חברת הכבלים HOT השקיעה באפריל כ-1.2 מיליון דולר לפרסום ודורגה שלישית, בעוד המתחרה yes, כלל לא נכנסה החודש לטבלת 20 הגדולים.
יוניליוור סוגרת את החמישייה הראשונה, עם השקעה בפרסום בהיקף של כ-1.2 מיליון דולר.
סלקום היתה החודש המפרסמת הסלולרית המובילה ודורגה שישית, עם הוצאה של כ- 1.2 מליון דולר, שהוקצתה ברובה לפרסום "סלקום ווליום". פלאפון הגיעה למקום ה-10 בטבלה, עם הוצאה לפרסום של כ-970 אלף דולר; ואילו פרטנר דורגה במקום ה-13, עם הוצאה של כ-910 אלף דולר.
עוד בעשירייה הראשונה: סופר-פארם במקום ה-7, עם הוצאה לפרסום של כמיליון דולר; תנובה במקום ה-8, אף היא עם הוצאה לפרסום של כמיליון דולר; קוקה קולה ישראל במקום ה-9, עם השקעה בפרסום של כ-900 אלף דולר.
ואיפה קבוצת שטראוס-עלית החודש? הרחק מאחור במקום ה-19, עם הוצאה לפרסום בהיקף של כ-710 אלף דולר בלבד. |  |  |  |  | |
|
|
|
|
|
|
|
|