ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
ה"סאמר סייל" חוזר
סופרפארם תשקיע 2.5 מיליון שקל בפסטיבל פיסול בחול, שיתמוך בחגיגת מכירות הקיץ
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
24/5/2005 14:11
רשת סופרפארם מרחיבה את חגיגת הקיץ הממותגות זו השנה ה-13 תחת השם  "סאמר סייל" ויוצאת בפעילות חווייתית לכל המשפחה - הפנינג פיסול מקצועי בחול שיתקיים בחג השבועות בחופי חיפה.

מדובר בפסטיבל אמנות חול הנעשית על-ידי 12 אמנים מכל העולם ומישראל, במסגרתו יוצגו 32 פסלי חול ענקיים של עד 4 מטר. בנוסף, יתקיימו גם תחרויות של בנייה ופיסול בחול למשפחות אשר יבקרו במקום.

היקף ההשקעה בפסטיבל מוערך בכ-2.5 מיליון שקל וההפקה  מתבצעת על-ידי חברת פרומרקט ישראל, חברת אנימקס מהולנד ובשיתוף עיריית חיפה.

במקביל  לפסטיבל, תקיים הרשת פעילות שיווקית בכל הסניפים, במסגרתה ינתנו עד 40% הנחה על מוצרים שונים לקיץ.

מכירות ה"סאמר סייל" יגובו בקמפיין פרסום בטלוויזיה, עיתונות ורדיו ובחנויות הרשת, באמצעות באומן-בר-ריבנאי.

יאיר עשהאל, סמנכ"ל שיווק וסחר של הרשת, צופה כי החגיגה תביא לגידול של 15% ברכישות ברשת, כמדי שנה.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...