 |
רשת סופרפארם מרחיבה את חגיגת הקיץ הממותגות זו השנה ה-13 תחת השם "סאמר סייל" ויוצאת בפעילות חווייתית לכל המשפחה - הפנינג פיסול מקצועי בחול שיתקיים בחג השבועות בחופי חיפה.
מדובר בפסטיבל אמנות חול הנעשית על-ידי 12 אמנים מכל העולם ומישראל, במסגרתו יוצגו 32 פסלי חול ענקיים של עד 4 מטר. בנוסף, יתקיימו גם תחרויות של בנייה ופיסול בחול למשפחות אשר יבקרו במקום.
היקף ההשקעה בפסטיבל מוערך בכ-2.5 מיליון שקל וההפקה מתבצעת על-ידי חברת פרומרקט ישראל, חברת אנימקס מהולנד ובשיתוף עיריית חיפה.
במקביל לפסטיבל, תקיים הרשת פעילות שיווקית בכל הסניפים, במסגרתה ינתנו עד 40% הנחה על מוצרים שונים לקיץ.
מכירות ה"סאמר סייל" יגובו בקמפיין פרסום בטלוויזיה, עיתונות ורדיו ובחנויות הרשת, באמצעות באומן-בר-ריבנאי.
יאיר עשהאל, סמנכ"ל שיווק וסחר של הרשת, צופה כי החגיגה תביא לגידול של 15% ברכישות ברשת, כמדי שנה.
|
 |
 |
 |
 |
|
|