 |
גם רשת ברגר קינג מצטרפת לרשימת החברות שמנסות לנצל את הצלחת"מלחמת הכוכבים – נקמת הסית", לצרכיהן המסחריים.
לרגל יציאת הסרט בארץ, יעוצבו במהלך החודש הקרוב כל סניפי הרשת ברוח הסרט, ואריזות המוצרים יקושטו בדמויות הפופולריות.
יצוין כי המהלך נערך בקביל בלמעלה מ-10,000 סניפים של ברגר קינג, הפזורים ב- 60 ארצות בעולם, והוא יגובה בקמפיין פרסום שיימשך כחודשיים.
מנהלת השיווק של ברגר קינג, נגה רון, מציינת כי הסרט הראשון של מלחמת הכוכבים יצא בשנת 1977, ומאז תומכת רשת ברגר קינג בתופעת "מלחמת הכוכבים" - מזה כ-30 שנה.
|
 |
 |
 |
 |
|
|