ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
נטוויז'ן מרחיבה את פריסת המדיה
קמפיין ראשון לשירות השיחות הבינלאומיות 017, מבית היוצר של מק'אן-אריקסון
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
30/5/2005 11:17
חברת נטוויז'ן יוצאת בקמפיין ראשון לשירות השיחות הבינלאומיות 017 של החברה בהשקעה של כ-1.2 מיליון שקל.

כזכור, בנובמבר 2004 נכנסה החברה לפעילות בתחום השיחות הבינלאומיות ומאז התמקדה בפעילות שיווקית מול הלקוחות הקיימים של נטוויז'ן.

הקמפיין, מבית היוצר של מק'אן אריקסון, ממשיך את סדרת הקמפיינים של החברה תחת הסיסמה: "נטוויז'ן בשבילכם". 

הסרטון ההומוריסטי מציג בחור נוהג ברכב ומתאמן ללא הצלחה יתרה ב"משפטי חיזור" בשפה הספרדית. לקראת סוף הפרסוםמת אנו מבחינים בבחור נוסף היושב לצידו ומלמד אותו את המשפטים.

לדברי טלי נחושתן, סמנכ"ל שיווק בנטוויז'ן, "גם כאן, כמו בכל פעילות החברה, אנו מדגישים את רמת השירות הייחודית המאפיינת את נטוויז'ן, זאת לצד מבצע אטרקטיבי למצטרפים החדשים".

מנהלת לקוחות: נעמה סקלי, מנהלת קריאטייב: סיגל עבודי, קופי: עד נוי, ארט : סיגל עבודי, סופרוויזרית: יעל אדר שגיא, תקציבאי/ת: רעות פרנקל, פלנינג: מירב רגב, מדיה: יוסי ארז,אריאן לנר, מפיקת משרד: אידית לוי, חברת הפקה: דני לנדאו הפקות, במאי: קובי חביה, צלם: רומן לינצקי, בית פוסט: ברודקאסט, עורך: אלי קליין.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...