ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
הגבינה של הדור השלישי
שבועות בפתח: מחלבות גד משיקה מוצר חדש ויוצאת בקמפיין פרסומי
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
30/5/2005 16:07
"מחלבות גד" יוצאת בקמפיין פרסום חדש לרגל השקת סדרת גבינות בולגרית בפרוסות תחת הסיסמה "בולגרית הדור ה-3".

בחברה אומרים כי' ,הסיסמה שתלווה את הקמפיין 'בולגרית הדור ה-3', מעבירה מסר של חדשנות אך בו בעת גם מסורת ומשפחתיות.

תקציבו של הקמפיין שיעלה בשילוט חוצות וברדיו מוערך ב-300,000 דולר


משרד הפרסום: פוגל אוגילבי, מנהל קריאטיב – גיא גורן, קופי – רינה ויסגלס הלקין, ארט – שחר אריאל, מנהל פלנינג – שרון ישראלי, פלנרית – שירלי אלעופר, סופר וויזר – בני כהן, תקציבאית – איה אורפז.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...