 |
"מחלבות גד" יוצאת בקמפיין פרסום חדש לרגל השקת סדרת גבינות בולגרית בפרוסות תחת הסיסמה "בולגרית הדור ה-3".
בחברה אומרים כי' ,הסיסמה שתלווה את הקמפיין 'בולגרית הדור ה-3', מעבירה מסר של חדשנות אך בו בעת גם מסורת ומשפחתיות.
תקציבו של הקמפיין שיעלה בשילוט חוצות וברדיו מוערך ב-300,000 דולר
משרד הפרסום: פוגל אוגילבי, מנהל קריאטיב – גיא גורן, קופי – רינה ויסגלס הלקין, ארט – שחר אריאל, מנהל פלנינג – שרון ישראלי, פלנרית – שירלי אלעופר, סופר וויזר – בני כהן, תקציבאית – איה אורפז.
|
 |
 |
 |
 |
|
|