ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
מיני שבועות
לקראת חג השבועות מעדנות מחזקת את משפחת "מיני בורקס". הקמפיין בעלות של 200 אלף דולר כבר בדרך אליכם
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
1/6/2005 10:42
לקראת חג השבועות, מעדנות מחזקת תמיכתה בסדרת הדגל "מיני בורקס" ועולה בקמפיין חגיגי, באמצעות מקאן אריקסון, בעלות של 200 אלף דולר.

מעדנות מעלה סרטון פרסום מיוחד לקראת החג, הסרטון משלב קטעים מסרט המתנשף ("חם") שמלווה את קמפיין "מוגש בחום - מעדנות" בליווי צילומי מזון.

הקמפיין ילווה במבצעי חג עמוקים ובשילוט מאסיבי בנקודות המכירה.

סרטון מיני בורקס יעלה החל ממחר באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון.
   

קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...