 |
רשת קרביץ יוצאת במבצע משותף עם חברת יורוקום, במסגרתו יימכר בסניפי הרשת טלפון אלחוטי DECT של פנסוניק - במחיר מוזל.
המבצע יגובה בקמפיין טלוויזיה ועיתונות מבית היוצר של זרמון-גולדמן, שילווה בסיסמה: "לא מתחברים בלי קרביץ". היקף ההשקעה בקמפיין עומדת על כ-300 אלף דולר.
בסרטון נראה חבלן שלומיאל שכורע ליד מטען ומנסה לנטרל אותו, כאשר ברקע נראה שעון מתקתק המונה את השניות לאחור. לאחר שהוא מצליח לגרום לניטרול המטען, קם החבלן מרוצה ומתחיל להתרחק מהמקום, אלא שבדרך הרגל שלו נתפסת באחד החוטים, מה שגורם למטען להתפוצץ.
מנשה זילכה סמנכ"ל השיווק ברשת: "הקמפיין החדש ושיתוף הפעולה עם ירוקום הינו נדבך נוסף במדיניות הפרסום שאומצה ע"י הרשת לפני כשנה, ומתמקדת בעיקר בקמפיינים תדמיתיים, וזאת לצד הקמפיינים המכירתיים (Hard Sale ) שאפיינו את הפעילות הפרסומית של המותג בעבר".
קרדיטים: סמנכ"ל קריאטיב – שי פיטובסקי, מנהל קריאטיב – תומר אברמוביץ, ארטדיירקטור – קלאודיה גולדינברג , קופירייטר – איתי גרונר, , פלנרית –לילי אהרון, מדיה – נירית אלחדף, סופרוויזרית- דפנה עוגן, תקציבאית – איילת צימרמן, חברת הפקה – יובל רונן, במאי – גלעד שר, בית פוסט – ברודקסט.
|
 |
 |
 |
 |
|
|