 |
יפאורה תבורי מחזירה למסך את דמותה של "נערת תפוזינה" ומעלה קמפיין תדמית חדש למותג, בכיכובה של מוניק ספרונק (ארוסתו של הדי.ג'יי –טייסטו).
הקמפיין, מבית היוצר של ראובני-פרידן, צולם בבודפשט והוא עולה בהשקעה של 1.5 מיליון דולר.
בשונה מהקמפיינים הקודמים של המותג, שגררו ביקורת על פרובוקטיביות יתר, משאיר הקמפיין הנוכחי את הסממנים המיניים מאחור ושם דגש על "תמצית הג'ינג'יות – אופטימית, כריזמטית, סוחפת, אנרגטית ומלאת FUN".
לדברי אלי פייגלין, מנהל השיווק של יפאורה תבורי, "הקמפיין מציג את נערת תפוזינה החדשה - דמות ג'ינג'ית, יפיפייה וצעירה ומחזק את החיבור הטבעי של תפוזינה לפרי, להרגשת החיוניות ולרעננות".
יצוין כי לאחרונהשדרגה החברה את סדרת תפוזינה אקטיב והחלה לשווקם ללא תוספת סוכר. הקמפיין הנוכחי אמור לתמוך במהלך זה, תחת הסיסמה: "תפוזינה - עושה רק טוב".
מנהל קריאטיב: ספי שקד, מנהלת לקוחות: שלומית רשף – שני, מנהלת פלנניג: זהר מנור, מנהלת הפקה: אסנת בן משה, סופרוויזרית: גינת זהבי, תקציבאית: יעל קנדר, מפיקה: אורלי פוקס, ארט: יעל קנדר, פלנר: שחר ארגוב.
|
 |
 |
 |
 |
|
|