 |
ערוץ 9 יוצא בקמפיין ממוקד למפרסמים, תחת הסיסמה: "ערוץ 9 - מועשר ב- TRP".
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום GPS (מקבוצת אדלר-חומסקי), יכלול מודעות בעיתון "גלובס" ואינטרנט, בהשקעה של כ-100 אלף דולר. בנוסף, ילווה הקמפיין בפעילות קד"מ בקרב קהל המפרסמים ומשרדי הפרסום.
ניר מרקוביץ', סמנכ"ל השיווק של הערוץ: "ערוץ 9 פונה ליותר ממיליון דוברי רוסית המהווים קהל מטרה ממוקד (TRP ) ואינם צופים בערוצים אחרים. בניגוד לחפיפה הקיימת בין צופי ערוצים 2 ו ו- 10ערוץ 9 מעניק למפרסמים את ההזדמנות לחשוף את מוצריהם בפני מליון צופים חדשים".
מנהל לקוח- יוסי ארועטי, תקציבאית- עירית זוהר, מנהל קריאייטיב- אורי ליבני, ארט דיירקטור- גלעד רוזן, מנהלת פלנינג- רונית ניגרי.
|
 |
 |
 |
 |
|
|