ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
מועשר ב-TRP
ערוץ 9 בקמפיין ממוקד למפרסמים, מבית היוצר של GPS
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
5/6/2005 11:33
ערוץ 9 יוצא בקמפיין ממוקד למפרסמים, תחת הסיסמה: "ערוץ 9 - מועשר ב- TRP".

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום GPS (מקבוצת אדלר-חומסקי), יכלול מודעות בעיתון "גלובס" ואינטרנט, בהשקעה של כ-100 אלף דולר. בנוסף, ילווה הקמפיין בפעילות קד"מ בקרב קהל המפרסמים ומשרדי הפרסום.

ניר מרקוביץ', סמנכ"ל השיווק של  הערוץ: "ערוץ 9 פונה ליותר ממיליון דוברי רוסית המהווים קהל מטרה ממוקד (TRP ) ואינם צופים בערוצים אחרים. בניגוד לחפיפה הקיימת בין צופי ערוצים 2 ו ו- 10ערוץ 9 מעניק למפרסמים את ההזדמנות לחשוף את מוצריהם בפני מליון צופים חדשים".

מנהל לקוח- יוסי ארועטי, תקציבאית- עירית זוהר, מנהל קריאייטיב- אורי ליבני, ארט דיירקטור- גלעד רוזן, מנהלת פלנינג- רונית ניגרי.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...