 |
הקמפיין הקורא לשרת החינוך לימור לבנת להתפטר עושה את העבודה.
מסקר שביצע מכון גאוקרטוגרפיה עבור כנען פרסום בתנועה, עולה כי למעלה מ- 69% מהציבור זכרו את הקמפיין; ומעל ל-30% מתוכם, ידעו לצטט את הסיסמה: "לבנת תתפטרי".
עוד עולה כי בגוש דן שיעורי החשיפה גבוהים אף יותר: 87.5% מהתושבים נחשפו לקמפיין.
כזכור, מאחורי הקמפיין עמדו ארגוני המורים שהתנגדו ליישום המלצות דו"ח דברת, והוא כלל שילוט על פני 1500 אוטובוסים ברחבי הארץ.
יצוין כי הסקר כלל משאל אומניבוס טלפוני בקרב 500 משיבים, גברים ונשים בגילאי 18 ומעלה, המהווים מדגם ארצי מייצג של האוכלוסיה הבוגרת בישובים היהודיים בישראל.
|
 |
 |
 |
 |
|
|