ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
לא שכחנו
קמפיין האוטבוסים שקרא ללימור לבנת להתפטר זכה לאחוזי זיכרון גבוהים של האזרחים
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
6/6/2005 14:25
הקמפיין הקורא לשרת החינוך לימור לבנת להתפטר עושה את העבודה.

מסקר שביצע מכון גאוקרטוגרפיה עבור כנען פרסום בתנועה, עולה כי למעלה  מ- 69%  מהציבור זכרו את הקמפיין; ומעל ל-30% מתוכם, ידעו לצטט את הסיסמה: "לבנת תתפטרי".

עוד עולה כי בגוש דן שיעורי החשיפה גבוהים אף יותר: 87.5% מהתושבים נחשפו לקמפיין.

כזכור, מאחורי הקמפיין עמדו ארגוני המורים שהתנגדו ליישום המלצות דו"ח דברת, והוא כלל שילוט על פני 1500 אוטובוסים ברחבי הארץ.

יצוין כי הסקר כלל  משאל אומניבוס טלפוני בקרב 500 משיבים, גברים ונשים בגילאי 18 ומעלה, המהווים מדגם ארצי מייצג של האוכלוסיה הבוגרת בישובים היהודיים בישראל.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...