/images/archive/gallery/315/199.jpgניב חורש
יחסי ציבור
ניב חורש סופרוויזר קריאייטיב בבאומן-בר-ריבנאי
חורש שעבד כקופירייטר בכיר במשרד למעלה מ-3 שנים התקדם
דפדף בברנז'ה
NRG מעריב 7/6/2005 11:12
ניב חורש התמנה לסופרוויזר קריאייטיב בבאומן-בר-ריבנאי. חורש, 30, משמש כקופירייטר בכיר במשרד למעלה מ-3 שנים. בשנה האחרונה תיפקד כראש צוות הקריאייטיב של פלאפון תחת שוני ריבנאי וגיא בר.
בין עבודותיו של חורש: מיתוג קליק, קמפיין ההתקלפויות של כריות, מודעות המשחקים של בייגל בייגל, קמפיין הדיבור הקצר של סלקום חו"ל.
גיא בר: "ניב חורש הינו אחד מאנשי הקריאיטיב המוכשרים בענף היום. עבודתו במשרד עבור לקוחותיו זוכה להערכה עמוקה מכלל המנהלים, שותפים ולקוחות המשרד. אני שמח על ההזדמנות לקדם את ניב לתפקיד לו הוא כל כך ראוי".
שוני ריבנאי: "אני מאושר לראות כישרון כמו ניב מתקדם במשרד. ניב הוא דוגמה נוספת לאנשי פרסום צעירים שזוכים במשרד להתפתח ולהתקדם לתפקידי ניהול. זוהי תפיסת עולמנו מאז ומעולם, להעדיף את הקידום הפנימי על פני גיוס מבחוץ. כמי שעובד עם ניב מקרוב זמן רב, אין לי ספק שהוא יוכיח את עצמו בהצלחה בתפקידו החדש".