 |
110.
תתביישו לכם
אניטה,
10/06/04 21:51
|
אתם בטוחים שאתם שפויים עם התגובות האלו? אני למשל רבותיי וגבירותיי, לא פרזיטית ועובדת את המקסימום שאני יכולה, ובכל זאת פגועה באופן אכזרי מכל הקיצוצים שנעשו במדינה, לעבוד או לא לעבוד זה אותו דבר אז תסתמו את הפיות שלכם כבר ותפסיקו להיות קנאים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
לבן סימון (92) עוד סיפור -
ענין של חינוך,
לעשות רושם,
10/06/04 20:29
|
בתי עשתה שירות לאומי בלוד. היתה שם משפחה שמכרה את המקרר ובכסף בנתה שער מהודר לחצר. ונחש מי צריך היה לסייע למשפחה המסכנה לקנות מקרר. הרי לא ייתכן להשאיר משפחה עם ילדים ללא מקרר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
ל-92, סלח לי על הבורות, אבל לא
ידע אישי,
עובדות החיים,
10/06/04 20:26
|
קראתי את עסקה אפלה. אני מספרת מנסיון עבודתי. רוצה עוד סיפור? בא אחד ממרכז הארץ. מצבו אכן היה קשה, איש צעיר ובריא, אך רצה להיות עצמאי. ומכיוון שהיה אלים, נכנעו לו בדרך כלל העובדות הסוציאליות ואישרו לו סיוע (פעם היו לשכות סעד). קנו לו טנדר, שיעבוד עצמאי. כלום לא הלך לו. ואז נולד לו בן. הוא קיבל לכבוד זה 2000 ש"ח וקנה בהם חלון צבעוני לבית הכנסת השכונתי (כלל לא היה דתי), לעשות רושם. ואז בא לדרוש עזרה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
הכי קל להעביר ביקורת
שרי,
ירושלים,
10/06/04 00:07
|
אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו השבע לא מרגיש את הרעב המבין יבין וישתוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
מרוקאית רגילה!
עמית,
מרכז,
09/06/04 22:50
|
מרוקאית פרימיטיבית,בן נרקומן ומפזרת צ'קים ללא כיסוי שתחנקי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
גם אני נתתי צ'קים בסופר בלי כי
סיגלית,
תל אביב,
09/06/04 22:46
|
כיסוי - אז הרגשתי קרמינלית אבל המקרר היה מלא, ושיקפצו כולם. יש מקומות שמקבלים צ'קים דחויים. אל תיכנסי לחובות במכולת אחר כך זאת השפלה. לכי למחסני מזון ופזרי צקים על מה שאת חושבת שאת צריכה. סכומים קטנים, שהבנק לא ישים לב. וכל הקטע שהילדים גדולים אז מה? הם לא בני ארבעים והם לא עומדים על הרגלים אין לך ברירה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
תגובה ל-102
הילה,
09/06/04 19:43
|
אין דבר כזה שנקרא "אין עבודה". שתזיז את עצמה ואת ילדיה ותעבור לגור במרכז הארץ בשכירות אפילו בשני חדרים או בחדר וחצי, שתעבוד במשק בית, שם מרויחים 40 ו-50 ש"ח לשעה, ושהבת שלה תמצא עבודה במלצרות. כל עבודה מכבדת את בעליה, ביחוד אם הוא נזקק. למה עולים חדשים יכולים לעסוק בכל עבודה ובלבד שיחיו בכבוד, וישראלים ותיקים התרגלו לדרוש ולקטר. הגברת מעדיפה לגנוב ובלבד שלא תלך לעבוד בעבודת כפיים. פעם הערצתי את ויקי אבל לא עוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
ילדים עאלק...
יאן,
נתניה,
09/06/04 19:31
|
אני בגיל הזה עבדתי כמו חמור ולא ישבתי על צוואר ההורים. אבל מה לעשות - ככה היא חינכה אותם, הרי היא עצמה יושבת על צוואר המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
תגובה לגבי,84
cyrano,
09/06/04 19:05
|
לעתים רחוקות יוצא לי לקרוא דברי בלע רוויי שנאה עצמית כגון דברי הבלע שאתה כותב. אני תמה מאיפה הגעת, איזה עב"ם אתה, חרה אמיתי, יה חלאה , לא שמעת עד היום על אנשים שמתים לעבוד ולא מקבלים אותם כי "אין משרות פנויות"?..ואתה עובד בזבל'', אפלו שלך, יותר מלכל אחד הדבר הכי מתאים , כי זה מה שאתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
אל תעשי צבע לשיער
משלם המיסים,
מודיעין,
09/06/04 18:18
|
ואל תקני לילדה שלך משקפי שמש יקרים... ואני בטוח שגם יש לכם 3 טלפונים סלולרים וטלויזיה וכו'. תחסכי כמוני ותגיעי רחוק! אל תחסכי באוכל. אבל תעשי לך "סדר עדיפויות"! בהצלחה לך, ותפסיקי לבכות ממשלם המיסים והמשרת במילואים ועובד לפחות 9 שעות ביום 5 ימים בשבוע ונוסע כל יום כ34 שעה לעבודה בממוצע ולא מתבכיין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
הילדים??????????
דנה,
09/06/04 18:17
|
|
 |
99.
chkim bli kisui
yo yo ma,
09/06/04 18:07
|
who gave her a 'pinkas chekim . cnafo is a poor saul, and not that smart .she is just looking for publicity.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
ויקי כנפו האידישע מאמא
מאמא,
09/06/04 17:51
|
|
 |
97.
ויקי לכי תעבדי ותשתקי
ל"ת
h,
09/06/04 17:09
|
|
 |
96.
ויקי איפה יולי תמיר ואחרות
מובטלת,
09/06/04 16:59
|
ויקי קנפו - צר לי שהיית צריכה את מערכת ההשפלה שאת עוברת. מה חשבת שכל יפות הנפש יולי תמיר ואחרות שכביכול התארגנו לעזור לך במאבק באמת עשו זאת למענך? שהן יותר טובות מביבי ? שהן חוו פעם מצוקה? לא ויקי את היית הפרש על לוח השחמט שלהן כדי לנגח את ביבי ואיפה אמיר פרץ?עשה משהו לטובת הנזקקים - לא הוא היה עסוק בלשמור על זכויות הועדים החזקים. והתקשורת שראיינה אותך ונתנה לך במה, גם זה כי זה התאים להם באותה עת. ויקי אל תצפי לניסים ונפלאות במדינה הזאת מצליחים הגנבים בעלי הצוארון הלבן, והקרובים לצלחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
כשרבין היה ראה''מ לא היתה אבטלה
נתניהו,,
לך הביתה,
09/06/04 14:46
|
בממשלתה הראשונה של רבין שיעור האבטלה היה 3.5%. בממשלה השנייה, שהוא קיבל משמיר, הוא הוריד את האבטלה ל-6%, וצמצם את פער ההכנסות. בשנות שלטונו היתה צמיחה חיובית במשק! סימן שאפשר אחרת, אם נוקטים מדיניות אחראית, ולא שופכים כסף בשטחים ומעשירים את העשירים..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
מחלה=הורדת הורה שאולה ע''י טפיל
בגדי המלך חדשים,
09/06/04 14:12
|
הכל עניין של בחירה בחיים. - מצופה מילד להגיע לבגרות, לעמוד על הרגליים של עצמו ולסחוב את משקל גופו שלו, מבלי להעמיס את עצמו כמו שק בטטות על גב הורה שבעצמו מסכן. לילדים של ויקי אין בעיה להיות סמרטוטים נפולים דורשי תמיכה ולויקי יש כנראה את מחלת האם היהודיה שרוצה להציל את ילדיה, לא משנה הגיל והמחיר. - ויקי - שהילדים שלך ילכו, כל אחד בדרכו שלו, לקבל עזרה מהמדינה או מכל מקום אחר. כל עוד שאת תומכת בהם ככה, זה בחיים לא יקרה. בחרת לתת להם לקבור אותך וזה בדיוק מה שיקרה. - אפילו ביהדות מצווה על אדם בריא להציל את נפשו אם סיוע או וויתור לחלש יהרוג גם אותו. עדיף, לפי היהדות, שאם נגזר על החלש למות, שלא יהרוג גם אדם בריא בדכו אל המוות הוודאי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
ויקי גיבורה
זבזב,
סביון,
09/06/04 13:39
|
ויקי כנפו עשתה משהו שרק יחידות סגולה מסוגלות לעשות. היא הלכה לירושלים להפגין וכל העם אהב אותה "מרחוק" ולא נתן לה אפילו גרוש לאוכל. ככה זה, כל אחד מהעם הזה דואג רק לעצמו. אבל אם היא היתה מצליחה כולן היו עולות על הטרמפ. מה יש? מאות אלפים של מובטלים חיים על חשבוננו, כל מיני מלחכי פינכה אחרים חיים מהמיסים שלנו, מעכרים לאלפים, פוליטיקאים מושחתים ועוד מיליוני מעלימי מס שמים ---על כולנו. ועל ויקי אתם כועסים?? לפחות היא הזיזה את התחת ועשתה משהו הירואי, למען כולנו. כל אותם מתנגדים שחיים על חשבוננו- עוד יגיע יומכם שתבקשו נדבה. ואז לכו תחפשו גם את החברים שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
פעם הגיע למשרד גבר מהודר
עולם חסד ייבנה,
בלי פראזיטים,
09/06/04 13:02
|
ענוד טבעות וצמיד. הוא הגיע מעיירת פיתוח. הוא רצה סיוע בקנית מקרר. מצבו הסוציאלי נבדק והתברר שלא מגיע לו. אז הוא הגיע למשרד הראשי, כולו ממורמר, למה לא נותנים לו, הלוא אבא שלו קבל, אז למה הוא לא? כך חינכה אותם מדינת ישראל. ניתקה אותם מן השורשים ומן הכבוד העצמי, הפכה אותם לסמוכים על שולחן המדינה, כפוטנציאל להצבעה ה"נכונה" ועכשו אינם יודעים להסתדר. ותודה למפא"י.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יופי אז קראת את עיסקה אפלה
בן סימון,
09/06/04 15:49
|
עוד זב חוטם שבטח לומד מדעי החברה ובטח קרא את עיסקה אפילה בדרום של דניאל בן סימון תתבגר לא הכול שחור ולבן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
ויקי, תתעודדי.
אילה,
09/06/04 12:51
|
ויקי, תתעלמי מהתגובות של רעי הלב שאיבדו כל שמץ של חסד יהודי. אני מאחלת לך כל טוב מכל הלב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
אני חשב שאין בעיה למצא לבת בית
sfdrdf,
09/06/04 12:47
|
|
 |
89.
די כבר עם ה''מגיע לי'' הזה
מרוקאית כועסת,
09/06/04 12:04
|
זה נכון שהממשלה פושעת, וזה נכון שיש ניצול מחפיר של חוגגים על חשבוננו, אבל את ויקי מביישת את כולנו לא פחות. נאמר בפרקי אבות: "ודל לא תהדר בריבו" זה שאת עניה לא אומר שאת צודקת. תבואי חשבון עם המתנחלים שלקחו את כל הכסף, ועם מושחתי השלטון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
אישי - לויקי
ניצי,
גבעת המורה,
09/06/04 11:50
|
ויקי את מכירה אותי מגבעת המורה עקבתי אחר כל המתרחש איתך. חבל מאוד שהגעת לדרגת שפל נמוכה כל כך. קחי את עצמך בידיים ועשי משהו לפני שיהיה מאוחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
working girl
hito,
09/06/04 11:32
|
|
 |
86.
גם בטבע יש פרזיטים
אחד שנמאס לו,
לה לה לנד,
09/06/04 11:00
|
גם בטבע יש פרזיטים שמוצצים לך את הדם זאת גם דרך לשרוד. השאלה היא : ויקי ככה את רוצה לשרוד ??? אוליי את צריכה לשקול את דרכייך !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
ויקי קורבן מדיניות מכוונת
ירון, סטודנט,
פריס,
09/06/04 10:57
|
אני מזועזע לקרוא את תגובות הגולשים הציניים. אני יכול להבין מדוע מדיניות הדריסה על העניים, הפנסיונרים והנכים של הליכוד מצליחה ובגדול. אני רואה כאן בפריס כיצד עובדי משרד הביטחון והחוץ זוללים ומבזבזים על חשבונכם יום יום: מסיבות, משתים, דירות יקרות עם חדרים מיותרים, החזרים על טיפולים בבתי חולים יוקרתיים. ויקי כנאפו היא סמל לניצול הציני של העניים בישראל, של הזלזול במורים, באקדמאים ובזקנים. כאן בפריס תמצאו את פירות מדיניות "בנקים וטנקים" של ביבי. כל עניבה שאני רואה כאן מסמלת מאה עניים בישראל. את החגיגה הזו אי אפשר להפסיק...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קודם תלמד בארץ ואח''כ נשמע אותך
גבי,
הוד השרון,
09/06/04 11:09
|
|
 |
גבי, אנשים לומדים בחו''ל אז מה?
חיים,
ניו יורק ת-א,
09/06/04 14:13
|
גם אני! שנה כאן ועוד שנה נשארה, אז הופך אותי לפחות שווה ממך? (אסיר ציון נהיית, ממש נעשה מגבית מגיע לי למענך)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקשר בין מקום המגורים והביקורת
יוחנן המסנדלר,
תל אביב,
09/06/04 18:39
|
זכותכם לחיות בחו"ל אינה מעורערת,רק תעשו לי טובה תבקרו את הנעשה בצרפת ובארה"ב בהתאמה.בכל הקשור למצב בארץ סתמו את הפה בבקשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
עוד פרזיטית שרוצה שיממנו אותה
גבי,
הוד השרון,
09/06/04 10:38
|
עוד פרזיטית שרוצה שיממנו אותה. היא גידלה ילדים נפלים עם בעיות נפשיות והיא מצפה שכל העולם יפרנס אותה. מי שרוצה לעבוד וחייב לעבוד עובד בזבל !!! אז שלא תספר שאין עבודה. נמאס כבר מכל הבכיינים שלא מבינים מה עושים, מגיעים לתחתיות השאול באשמתם ואח"כ יש להם את החוצפה לדרוש עזרה. אני מקווה שיכניסו אותה ואת ילדיה לכלא ונראה אם האוכל שם יספיק לה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגבי #84אתה אכזר
אילה,
09/06/04 12:43
|
|
 |
אנחנו מדינה קפיטליסטית
ליאורה,
כפר-סבא,
09/06/04 14:54
|
אנשים צריכים להבין שלאט לאט הפכנו למדינה קפטיליסטית עם כל המשתמע מכך. אדם לעצמו ידאג, ולא יצפה שהרשויות ידאגו לו. ככה זה בארה"ב וכך זה גם כאן. נגמרה המדיניות הסוציאליסטית. ולא אמרתי שזה טוב - אבל זו עובדה. ועדיין לא הבנתי למה ויקי לא עובדת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
people like you
golan,
09/06/04 10:54
|
because of people like you we lost our uniek status in the world, we became cold and bad just like the rest of the world, no wonder things look like they do when instead of helping each other the only thing you do is give remarks like that, i can just hope that one day you'll feel hunger or desperation, and then remember what you just said...see how it sounds from the other side
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם סגולה דה מי קולו (ספרדית)
גבי,
הוד השרון,
09/06/04 11:14
|
מתי בהיסטוריה בדיוק היינו עם סגולה. העם היהודי לאורך כל ההיסטוריה היה נצלן ותכמן אז למה שיאהבו אותנו ???? אנחנו יודעים רק לדבר ולכתוב מילים גבוהות אבל לא לקיים אותם, אבל מה גאווה יש לנו - אנחנו עם סגולה. בטח בטח .......... הגיע הזמן שלא נעודד פרזיטיות ותכמנות ונתחיל להתנהג כמו בני אדם נורמלים כשאר העולם בלי היוהרה של "עם סגולה".
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
מה???
ליאן,
09/06/04 10:31
|
אם הבת שלה סובלת מבולמיה, זה אומר שהיא אוכלת המוןןןןןןן ומקיאה את הכל, ובשביל היא צריכה לבזבז המון כסף או לחילופין לגנוב אוכל וכל זה רק בשביל להקיא אותו??????? איך בכלל היא פיתחה כזאת מחלה הרי אמור לא להיות לה מה לאכול בכלל לא? זה לא שיש לה המון אוכל בבית והיא לא יכולה להתאפק...היא צריכה ללכת לגנוב אותו או לקנות אותו........לא ברור בכלל.....ונרקומן??? סמים זה לא דבר זול ! איך הם הגיעו לכל זה????? תמוהה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוע לב
אילה,
09/06/04 12:46
|
קשה להאמין. איפה מידת הרחמים שלך? בולימיה היא מחלה נפשית. אולי תקרא על זה קצת ותבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
shame on you
golan,
09/06/04 10:49
|
again, im shocked how cold and ruthlesss we became...this women has a daughter who's bolimic (it's a real sickness you know)and a junky son, which is also real sick..life is not always black or white...you should dig deep and look if you still have a heart left....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
what's wrong with her?
dumb ass,
United state,
09/06/04 09:48
|
שתתחיל לעבוד
לטוס לחו"ל את יכולה, אבל את לא כולבה עבודה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
לחצת יד לביבי
שרה,
ירושלים,
09/06/04 09:37
|
|
 |
busha
golan,
09/06/04 09:42
|
shame on you, what does politics has to do with hungry people? you have no heart?shame on you
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ויקי רוצה פיצות
שרה נתניהו,
ירושלים,
09/06/04 10:46
|
|
 |
80.
לגנב מבגדד - חהחהחהחהחהח....
שלומית,
09/06/04 09:24
|
|
 |
79.
הפסקתי לעשן וחיי מאושרים תנסי
תקוה,
פתח תקוה,
09/06/04 09:02
|
ויקי יקרה, אני אשה כבת 30 עם שני ילדים, גם אני לא אשה עשירה אפשר להגיד שירדתי מנכסיי של'דעתי זה יותר קשה מאשר להיות עני כל חייך. הייתי מציעה לך להפסיק לעשן גם מצב בריאותי לילדייך ולך גם תחסכי כסף וגם תרגישי יותר טוב. לגבי הבעיות עם הילדים לכולם יש וזה לא קשור אם את עניה או עשירה, יש מוסדות שעוזרים בחינם לאנשים במצב כזה, ילדייך יכולים לעבוד בהרבה עבודות שיכולים לממן להם אוכל. תפסיקי לבכות, הרבה אנשים במצבך ומתביישים במצבם וכך צריך להיות חזקים ולהמשיך הלאה. תקוה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
בולמיה
משפחת החימוביץ,
סביון,
09/06/04 08:43
|
גם לי יש כבר בולמיה רק מלישמוע את "גברת" קנפו בוכה בכל כלי תיקשורת אפשרי .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל העשירים
רר,
09/06/04 12:46
|
|
 |
poor people
golan,
09/06/04 09:37
|
its great sitting in savion, checking the net and giving reaction on something you have no clue about, better keep quiet next time
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
עבודה בעיניים
משפחת רובינשטין,
צהלה,
09/06/04 08:39
|
הכל טוב ויפה אבל מה אם הסיגריות מאיפה הכסף ? אולי ויקי יודעת איפה אנחנו יכולים לקנות קויאר בזול יש לנו אורחים לשבת לו הרבה 150 איש .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
get lost
golan,
09/06/04 09:39
|
you have no shame? more then half your people are poor today! money dosent buy health...,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
די להתבכיין עזרי לעצמך
אור,
09/06/04 08:09
|
ויקי יקרה, הייתי שם, גרושה בת 20 עם 2 בנות קטנות עם בן זוג שנעלם ! ללא דירה, ללא עבודה, לא היה מה לאכול, לא היה איפה לישון אבל אני לא יצאתי להפגנות -לא היה לי זמן הייתי עסוקה "במרדף" אחרי מלחמת הקיום. כן נכון, עברו מאז 25 שנה , בנותי ברוך השם בגרו, סימו (בכוחות עצמם) לימודים באונברסיטה וגם אני הצלחתי לשקם את עצמי. אז נכון, המחיר היה יקר ועד היום אני גרה בדירה !!!???? אבל אני עובדת הצלחתי לפני שנה לממש חלום ולהןציא רשיון נהיגה ואפילו רכשתי מכונית ישנה . ויקי, אפשר לשבת ולבכות אבל העינים כואבות , אנשים מרחמים והילדים לא לומדים שיש דרך אחרת . על תפזרי צקים כי זה יכזור אליך כמו בומרנג קבלי עזרה לילדה הבולמית ומצאי סידור לבן הנרקומן . הכי קל להרים ידים הכי קשה להמשיך הלאה. בהמון הבנה אני מאחלת לך הצלחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל שלא ראית את הכתבה
גיא,
תל אביב,
09/06/04 09:08
|
בכתבה של רינו צרור בערוץ 10 מפורטות בדיוק העבודות שויקי כנפו עבדה בהן, מתי פיטרו אותה ולמה. היא כל כך לא בכיינית, שאין לך מושג על מה את מדברת. היא עבדה במיון עגבניות, עבדה במעל נרות. הבעיה שהכל קורס במצפה רמון, ואין מושיע. כל עבודה שמישהו ייקח שם, תיעלם ותפוגג כשהמפעל יתמוטט, וזה יקרה במוקדם או במאוחר. אז כל הכבוד לך על החיים שלך, אבל אני מציע שתיקחי צעד אחורה ותתנצלי. היא לא הבתכיינה, היא עבדה ועובדת כל אימת שיש עבודה ולא בוחלת באף עבודה. כל הכבוד לאישה הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת במאה אחוז
טלי,
קיבוץ בערבה,
09/06/04 08:34
|
צודקת בכל מילה. אדם צריך לעזור לעצמו כדי שהאחרים יוכלו להמשיך במלאכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
ילדים? מעל גיל 18?
א,
09/06/04 07:55
|
מעניין מאוד לקרוא להם ילדים - לפי החוק הם כבר לא! ולכן זכאים להיות טפילים בפני עצמם על חשבוננו... הנרקומן מקבל קצבת אבטלה הכנסה או קצבה טפילית אחרת והבת בקרוב בצבא... או שלא התגייסה?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
לדורשי שלומה
צפי,
צפון,
09/06/04 07:55
|
מן הראוי שכל יפי הנפש שקידמו אותה ונשאו אותה על כפיים(עיתונאים ופעילי שמאל)ירתמו לעזרתה.היכן כל הקיבוצניקים ? שיקלטו אותה אצלהם בקיבוץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
לכל החצופים שקוראים לה גנבת!
הגנב מבגדד,
09/06/04 06:28
|
לגנוב זה עבודה קשה של ממש: לפעמים צריך להתפלח לתוך בתים, וזה כרוך בטיפוס על גדרות, לא אחת עם ציוד כבד. ולסחוב טלויזיות, זה תענוג?! לשים על הגב מערכת קולנוע ביתית, או לשלשל אותה עם חבל מהחלון לתוך המשאית, זה קל?! ומה עם כל ההתמקחות בשוק השחור על השווי של הסחורה? בקיצור, גם בתור גנבת היא מחפשת את קיצורי הדרך: מה זה לתת צ'ק בלי כיסוי? חחחחח. הצחקתם אותי. היא עצלנית, ואני רוצה לנצל במה זאת כדי להודיע בשם כל הגנבים, אנחנו מתנערים מגברת כנפו, ומצרים על כך שהיא מוציאה שם רע לכולנו. ולך, ויקי: את באמת בושה למקצוע! אולי באמת כדי שתלכי לעבוד! ומילה טובה לעדן: אהבתי את האופן בו את מתמסרת לחיי הבטלה. זה תענוג לראות בחורה צעירה כמוך שהבינה כבר שבחיים לא צריך עבודה קשה אלא רק יחס אוהד של התקשורת (רינו צרור "העיתונאי" המסור-לאמת). כל לחי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
איה,
09/06/04 08:12
|
|
 |
72.
אבל לפי התורה...
רבי נחמן,
קרקוב,
09/06/04 06:12
|
סיפור אנושי מזעזע, כמו זה שנחשפנו אליו אמש בטלויזיה ידיר שינה מעיניו של כל אדם שלו מצפון! קשה להישאר אדיש לנוכח מסמך כה קשה, למול תחקיר כה נוקב! אכן, דברים קשים ביותר!
לא פשוט לראות אדם שכך מבזה את עצמו, ואני מתכוון הן לרינו צרור (כפי שנאמר בצדק רב ומספר רב של פעמים בתגובות קודמות), והן לגברת כנפו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
מגיע לנו
לי,
09/06/04 06:04
|
|
 |
70.
זה מחלות זה?
פיטוסי,
חולון,
09/06/04 05:54
|
גברת, הבן שלך הביא את "המחלה" שלו על עצמו, וכך גם הילדה שלך, עם "המחלה" שלה, אותה לא חיכנת לערכים (בטח רצית דוגמנית שתביא לך כסף). את כנראה לא מבינה בכלל מה זה מחלה, ומה הם קשיים: החוצפה שלך להציג את הבעיות האלה כמחלה, כאילו זו גזירה משמיים, כלומר- כאילו זה שקול לסרטן, זה פשוט בושה! את משתמשת בילדים שלך ובבעיות שלהם כתירוץ לעצלנות שלך, ושהמדינה תתן לך פינוקים. חס וחלילה שתפגע באמת הבריאות של הילדים שלך... אז תביני מה זה מחלה. בינתיים, אל תצפי לסימפטיה מאיתנו, אלה שעובדים קשה כדי לממן את האוכל שאת גונבת לרעב של הנרקומן, או את המשקפי שמש המדליקות של הבת הבטלנית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
הישראלים לא מבינים מה זה חוק
קלאוס,
דיסלדורף,
09/06/04 05:47
|
החוק אומר שאסור לגנוב, ואין לו יוצאים מהכלל. החוק אומר שאסור לעודד פשיעה, ואין לכך יוצאים מהכלל. אין הצדקות אלא רק תירוצים: רוצה שיהיה לו טעים אחרי איזה ג'וינט? שיקנה סמבוסק בקנטינה של הכלא. הילדה רוצה להצליח בחיים, ולשבור את מעגל העוני? שתתחיל לקחת אחריות על עצמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
אכזרות
אור,
רמת גן,
09/06/04 05:40
|
אני מעיינת בתגובות שנשלחו וכואב לי הלב על אכזריותם של האנשים. כל-כך קל לשפוט אדם אחר ולזרוק לאויר ביטויים כמו לכי לעבוד!!! חוצפנית ועוד ועוד ועוד... ויקי קנפו אחת שניסתה לעשות מעשה, החיים שלה קשים והיא זועקת אז קצת פירגון בבקשה ופתרונות, מענה לבעיות ולהושיט עזרה. הסתכלו עלינו איך אנחנו נראים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד יפת נפש שמעודדת פרזיטיות
גבי,
הוד השרון,
09/06/04 10:46
|
אור, ככה לא בונים מדינה !!! אנחנו אנשים בוגרים וצריכים לקחת אחריות על מעשינו. זה לא חוכמה להאשים את כל העולם בטענות שלא דואגים לחלשים. המדינה דואגת למי שדואג לעצמו. אם יהיו לנו 25% פרזיטים כמוה (וזה לא כלכך רחוק מזה) המדינה הזאת תיפול וארגנטינה תהיה כלום לעומתנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
תעלו את ויקי בגוגל, ותראו
אחד שזוכר,
אי שם,
09/06/04 05:19
|
הבן העבריין שלה התגאה מאוד באמא שלו בזמנו. אז קדימה, תעזור לה. ואם אתה מסטול מדי לעבוד, אז תעזור לה בזה שתפסיק לצרוך סמים.
ולבת המסכנה שלה: נמאס כבר לראות אנשים רדודים כמוך. רק לראות את התמונה שלך בכותרת של הכתבה מראה איזה הצגה אתן מעמידות למצלמה. לכי לעבוד, חוצפנית עצלה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
בואו נסתכל על העובדות!
אחד שעובד קשה,
מרכז,
09/06/04 05:17
|
רינו צרור עשה לעצמו את החיים קלים, ולא העיז להעלות שאלות קשות בפני גברת כנפו: 1. מצבה של משפחת כנפו, כפי שהשתקף מהתוכנית, אינו כה גרוע. אומנם, איני מאחל לאף אחד צרות כאלה, אבל, בינינו, אין להם בעיות של ממש: בן נרקומן ובת אנורקטית או בולימית זה לא בעיה שבגללה הם לא מצליחים לצאת ממצבם; ישנן משפחות במצוקה עם קשיים חמורים פי כמה: מחלות רפואיות המונעות יכולת עבודה ועוד. 2. 11 חודשים עוד לא מצאה עבודה?! הרי הפרסום שלה הקנה לה, נוסף לטיסות צ'ופר לחו"ל, הצעות עבודה שמובטלים רבים רק היו חולמים עליהם. כל מובטל שמבקש להשתמט מעבודה בלשכה טוען את אותו הדבר: היה איזה מקום עבודה בעבר הרחוק שלא רצה בו, וזה נותן לו לגיטימציה לא לעבוד שנים לאחר מכן. 3. אם כל הצער למקרא הביקורת, אין מנוס מהמסקנה שיש אמת בטענה כי הבת שלה נצלנית. אולם מעבר לעובדה שהבת שלה מנצלת את המדינה, וזאת אנחנו יודעים מאיפה למדה, היא גם מנצלת את האמא שלה: ילדים רבים בגיל שלה, ואף צעירים ממנה הולכים לעבוד (אני אחד מאלה). לאמא שלך קשה? תעזרי לה! 4. מצבו של הבן הנרקומן שלך הוא בטח לא משהו שאת יכולה להאשים אחרים, או את המדינה. ייתכן ואת לא אשמה במצבו, אבל האם אנחנו אשמים? למי את מפנה את הטענות שלך בדיוק? אם הוא עבריין, שישב בכלא. אם הוא בן אוהב, שיעזור לאמא. מילא ויקי כנפו, שתרבות "המגיע לי" כבר בדמה, אבל מה עם העתונות הביקורתית? מה עם רינו צרור, שחובתו לבקר באומץ כל עוולה? אני מסכים עם הטענה שהיום לעתונות הכי קל לתקוף דווקא את מוסדות הכוח של השלטון, אבל חלילה שיטילו דופי בנצלנים ובטלנים. המדינה אולי אינה עושה כמעט כלום עבור ויקי כנפו, אבל מה עושה ויקי כנפו עבור עצמה? מה עושים עבורה ילדיה?
בושה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
what?
What is this,
09/06/04 05:15
|
|
 |
64.
stupid
avi,
n.y,
09/06/04 04:27
|
|
 |
63.
משהו צריך ללמד אותה עובדות חים
עובד,
09/06/04 04:04
|
1. בשביל כסף צריך לעבוד אם במקרה לא ירשת אותו 2. לא כל החלומות מתגשמים - אם הבת שלך לא מקבלת הצעה להיות דוגמנית על אז היא יכולה להיות דוגמנית לחנות נעליים ואם לא מתאים לה היא צריכה לחפש עיסוק אחר. אי הגשמת חלום חייך אינה עילה לבטלה אלא אם את לוקחת על עצמך אחריות לרעב של הדור הבא. 3. להגיד שנרקומן זה מחלה זה כמו להגיד שעופר מקסימוב חולה ולכן אני צריך לממן לו את ההימורים. הדבר היחיד שאני מוכן לממן לנרקומן זה מכון גמילה ולא קים מכון כזה שלא יקבל אותו בחינם. 4. את לא מאכילה את הילדים שלך. עם ישראל מאכיל אותם ואת צריכה לשבת בשקט ולומר תודה. צריך היה מלכתחילה לשלול ממך את השריון להורות ולשלוח אותם לאימוץ 5. את צריכה לעבוד יותר על הנימוס שלך. הזכויות שאת טוענת שיש לך - לא קיימות כלל. לעומת זאת חובות יש לך והרבה, אז לפחות תלמדי לומר תודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
איה,
09/06/04 08:15
|
אין לכם פשוט שום חוצפה להגיד את הדברים זה כאילו שכל מי שלא הולך לעבוד מביא את זה על עצמו. אבל זה בסדר כנראה שמי שרשם את ההודעה הזו זה מישהו שיושבת טוב מאוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה בסלע!
אלי,
ת''א,
09/06/04 06:41
|
ולפי הכתיבה שלך אתה גם אדם חכם! (לא בציניות) כתיבה יפה וחכמה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
יש עוד מיליון באותו מצב
אבי,
מרכז,
09/06/04 03:42
|
מה איתי? נרקומן עצלן ובולמי ביחד ובעיקר חסר שקל חולם להיות דוגמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
הלוואי שהייתי יכולה לעזור לה
רחל,
חיפה,
09/06/04 03:33
|
ויקי את באמת אשה אומללה. אנשים רעים מאוד בארץ הזאת. הלוואי שהיה לי משאבים לעזור לך. אין לי ספק שאת לא זימנת לעצמך את המצב הזה. אני רק מאחלת לך שתתאוששי במהרה ותוכלי לגדל את ילדיך באושר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
פיתרון למוצצת הכספים הבכיינית
אור,
09/06/04 03:29
|
אני ממש רותחת לנוכח מוצצי כספים שכאלה. אם אין עבודה במיצפה רמון שתעבור לת"א ואפילו תגור בדרום ת"א בגרושים לכמה זמן עד שיהיה לה יותר כסף, ותעבוד בניקיון בבתים, עושים כסף טוב מאוד במקצוע הזה! ושהבת שלה תילך לעבוד, בגיל 18 אפשר לעשות הרבה דברים חוץ מלחלום על להיות דוגמנית. מה עם חנויות, דוכנים בקניון, מלצרות, רשתות מזון מהיר?? או אפילו שתעבור לאילת ותגור שם על חשבון המלון ותקרע קצת ת'תחת במלצרות ותעשה המון כסף כדי לעזור לאימא "המיסכנה" שלה! הכי קל לשבת בלי לעשות כלום בבית ולהיכנס לתפקיד הקורבן...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה בסלע
ל"ת
שאול,
09/06/04 04:10
|
|
 |
מילים כדורבנות
דויד,
שרון,
09/06/04 03:50
|
כדאי לקרוא כל מילה בתגובה זו, אין היום מי שרוצה לעבוד ואינו מוצר עבודה. לא תמיד במרכז הארץ או דוקא במצפה רמון. הכי קל לשבת ולא לעשות שום דבר ולקטר ולפזר צ'קים. גם ה"חגיגה הזאת תסתיים בבוקר סגרירי. כדאי שויקי תקרא את התגובות ולא תנגן על המסכנות. ובמקום לפזר צ'קים ללא כיסוי, שתצא ממצפה רמון לאן שיש עבודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
להקיא אותה מקרבנו
הפקיד,
קריית הממשלה,
09/06/04 02:44
|
גנבת, שחנכה את ילדיה לשדוד את קופת המדינה.
למה לעבוד אם אפשר לקחת כסף מהמדינה? רגע, למה לקחת כסף מהמדינה אם אפשר לגנוב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
לפי התנ''ך
הצדיק,
צפת,
09/06/04 02:40
|
"כבד את אביך ואת אמך"
עדן, חתיכת עלוקה, לכי תעזרי לאמא שלך! במקום להקיא בשירותים את האוכל שהיא גונבת בשבילך, תחזרי להיות אנורקסית, ככה לא תבזבזי אוכל. ישאר מספיק למנצ'יז של האח העבריין שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
כואב הלב
שוסטק,
לא רחוק,
09/06/04 02:37
|
צער רב מילא את ליבי כאשר ראיתי את בתה המטופחת של ויקי, והבנתי שהמכולת במצפה רמון אינה מכילה מוצרים ששווה לגנוב ממש.
ילדה יפה כמו עדן צריכה שיגנבו בשבילה שנל מס.5, וביגוד אופנתי.
זו טרגדיה שאין במצפה דברים טובים לגנוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
יש כאן לקח
רחמן בן רחמן,
מוסררה,
09/06/04 02:28
|
את עלובת נפש!
גונבת במצח נחושה, ללא כל בושה.
מה זה משנה, העיקר שאפשר להאשים את המדינה בכל הצרות.
בגלל אנשים כמוך העולם נראה כמו שהוא נראה.
גועל-נפש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
ויקי תודה!
כמה בני נוער,
צפון,
09/06/04 02:24
|
כבר חשבנו שנצטרך לעבוד כשנהיה גדולים. תודות לך ולדוגמא שלך אנחנו יודעים שזה לגיטימי לגנוב, לא לעבוד ולבוא בטענות למדינה.
חבל רק שאנחנו לא בגיל של הילדה העלוקה שלך, ושההורים שלנו לא חינכו אותנו כמו שאת מחנכת את ילדיך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
מושחתים נמאסתם
יפת,
המרכז,
09/06/04 02:21
|
נמאסת את והבת הנצלנית שלך. למרות שרינו צרור, שהוא באמת עיתונאי גרוע, ניסה להסתיר זאת, את אכן עלוקה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
מה עם הציווי המוסרי?
ל"ת
עמנואל קאנט,
קנינסברג,
09/06/04 01:53
|
|
 |
לת = לא תגנוב
ל"ת
ולא תתעלק,
09/06/04 04:25
|
|
 |
52.
גם אם חד-הורית
סיגלית,
אשדוד,
09/06/04 01:47
|
את לא היחידה במצב קשה, ותאמיני לי, שיש אנשים עם מצוקות קשות משלך, ואנשים נזקקים עם בני-משפחה שלהם מחלות של ממש.
אני מתביישת שאת לכאורה מייצגת אותי, היות ואני גאה לעבוד, גאה במדינה שלי, ולא מחפשת את החיים הקלים.
את לא יותר מגנבת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
את מגעילה
צ'ומפי,
אופקים,
09/06/04 01:42
|
כעורך האמיתי אינו חיצוני אלא פנימי: תכונות האופי שלך מיצגות כל מה שהוא פסול ורע.
בושה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
ביזיון
דק ההבחנה,
09/06/04 01:40
|
האם שמתם לב שויקי כנפו כבר כמה חודשים משתמשת כל פעם באותו התירוץ מדוע אין לה עבודה? "כי לא רצו לקחת אותה בגלל שהתקשורת התעניינה".
חה.
אולי האמנו בפעם הראשונה, אבל, כשעברו כבר כמה חודשים מאז, זה ברור שאת פשוט לא מחפשת עבודה, ורק נותנת תירוצים.
נראה שאת כל כך עצלנית שאפילו אין לך כוח לחדש את התירוצים שלך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
תגובות שנובעות מרישעות ...
סי,
מרכז,
09/06/04 01:39
|
מותר לבת של קנפו לחלום זה לא עולה כסף זה הדבר היחיד שנותר בתוך מציאות עגומה שהם חיים מציאות חסרת תיקוה.רוע לב מוביל אתכם להגיב כפי שהגבתם. מה אמורה לעשות אישה בודדה ומובטלת עם שני ילדים בעייתיים. גם אם היתה מתפרנסת זה לא היה בכבוד. איך אפשר לחיות עם 3000- 3500 ש"ח? רק שילטון אטום ומדיניות כלכלית לעשירים יכולה להוביל למצוקה ופערים גדולים כל כך. ומה שכואב זאת האדישות הגדולה של חברה חולה.מי ששורד כאן צריך להיות מאד מחוספס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רשעות? היא לא היחידה שקשה לה..
הילשוש,
בת-ים,
09/06/04 19:31
|
למה רישעות היא לא היחידה שקשה לה אני אם חד הורית לילד בן שנתיים שלא יכול ללכת ולעבוד ולהביא כסף, אני גם מובטלת אבל מחפשת עבודה בטירוף והנה מלישכת התעסוקה שלחו אותי לקורס שיוכל אולי אחר כך למצוא עבודה יותר טובה בינתיים כמו ענקית אני עובדת במשק בית כן מנקה בתים בשביל 35 ש"ח לשעה והקצבה מביטוח לאומי היא 2150 ש"ח ולא 3000 ש"ח. אז שתצא לעבוד היא והילדים שלה גם לנו קשה ומאוד והמקרר בקושי מלא אבל אני לא קונה משקפי שמש או בגדים ונעליים בסכומים אסטרונומים, אלא הולכת להאנגר וקונה חולצה ב10 ש"ח וגם לילד שלי קונה חליפות של 15 - 20 ש"ח אז מה זה לא מותג אבל זה חמוד לגן זה נקי, זה מה שחשוב ולא השם של החברה אז יאללה קומי וצאי לעבוד כמו כולם !!!.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי קשה לחיות מהסכום הזה, אבל
מרוויחה 3500,
09/06/04 09:33
|
אולי קשה לחיות מהסכום הזה, אבל זה מה יש. זה בהחלט עדיף ומכובד יותר מאשר להתבחיין ולשכפל מדור לדור את גן "מגיע לי". יש הרבה מאוד אנשים במדינה שזה מה שהם מרוויחים, ומזה הם חיים, בכבוד. גם חז"ל ראו ערך רב בכך שאדם ילך לעבוד בכל עבודה, אפילו בזויה, העיקר שיפרנס את עצמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
23, למה שלא תסביר את דבריך ?
שלומית,
09/06/04 01:37
|
אתה תמיד זורק דברים? איזה ניצול, על מה אתה מדבר? רשעות זה לא מספיק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
את מוציאה שם רע לטפילים
ל"ת
אמזלג,
מהדרום,
09/06/04 01:24
|
|
 |
46.
נמאס
גם כן אחד,
אי שם,
09/06/04 01:21
|
נמאס ממך ומהבת הצדקנית שלך. לכו לעבוד! זה ביזיון שאת אפילו לא מתביישת במה שאת עושה, ועוד יותר מכך- אין לך אפילו את השכל להבין איזה דוגמא את נותנת לילדים שלך! פלא שהם כאלה חצופים? פלא שהילדה שלך רואה בדוגמנות אידיאל? את מוציאה שם רע לכל אלה שבאמת צריכים סעד מהמדינה
בגללך אין כסף לשלם להם. גם ככה המדינה זורקת כסף על הבן העבריין שלך. מה את מפילה על המדינה את האחריות עליו? הוא אדם בוגר, שיקח אחריות על מעשיו. ואם לך לא מתאים, תתכחשי לו.
החוצפה של הבת שלך להעלות טענות מרקיעה שחקים!
המדינה גם כך במצב קשה, אז למה להוסיף צרות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
ויקי תעברי לגור במרכז הארץ
דנה,
09/06/04 01:15
|
ותעבדי אפילו במשק בית . מבטיחה לך שתשתכרי יפה ולא תצטרכי לפזר צ'קים בלי כיסוי. את הילד הכניסי דחוף לגמילה אם זה עדיין לא מאוחר, והילדה זקוקה לטיפול רפואי . בכל אופן, את חייבת לעבור למרכז הארץ כי רק שם תהיה לך עבודה. היי חזקה כי את מקסימה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
אשכנזיה ואקדמאית
שלומציון,
מרכז,
09/06/04 01:13
|
מובטלת למעלה משנה.אמא ל-3 ילדים. אני מאד מזדהה ומבינה את ויקי קנפו. זו מדינה במדרון חלקלק. מאד עצוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את מי מעניין מקור התפוצה שלך ?
ל"ת
מלח הארץ,
ים המלח,
09/06/04 08:01
|
|
 |
where is the father??????1
ל"ת
ran,
09/06/04 02:28
|
|
 |
43.
עצלנים
הגרוזיני,
מרכז,
09/06/04 01:11
|
לכי לעבוד, ותשלכי את הילדה חסרת-הבושה שלך לעבוד. היא סיימה את התיכון שלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
עצה לויקי ולמשפחתה
הגאון,
09/06/04 00:47
|
אם את כבר משלמת בצ'קים ללא כיסוי, וגאה בכך שאינך מתכוונת לעמוד מאחריהם, אז לכי כבר בגדול: צ'פרי את עצמך, וקני לך ולילדיך טלויזית פלאזמה, די.וי.די, ג'יפ פאג'רו משוכלל ומאובזר וילדתך העצלנית יהלומים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
תודה לך ויקי
הטפיל,
09/06/04 00:44
|
מאז שנחשפת בציבור גיליתי בעזרתך את העולם המופלא של הטפילות. אולם כעת אני רואה שאת מתעדכנת, ואני שמח שאת מלמדת את כולנו איך אפשר לחיות בכיף בלי לעבוד. תודה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
טיפ לילדה העצלה
אחד שיודע,
09/06/04 00:29
|
מאחר ואת רוצה להיות דוגמנית, אז תשקיעי יותר במשדרים האלה בהם באים לתת במה לאמך הבטלנית. כלומר: למה להסתפק במשקפיים בפחות מ1000 שקל? חוץ מזה, את יכולה להרשות לעצמך ספר יקר יותר, ככלות הכל, זה יורד מהקופה הציבורית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
כמה שנאה
אהוד,
09/06/04 00:18
|
ראו את התגובות של אנשים. כמה שנאה ורוע לב כלפי ויקי שהיא אדם מיוחד. אני מתאר לי שרבים מהם הם מתומכי ביבי שיודע שהוא יכול לעשות לעניים כל מה שעולה ברוחו שהרי העיוורים ימשיכו ללכת אחרי הפחדן שברגע האמת יודע להזיע ולפגוע בחלשים [ אך עלה נידף מול שרון].
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה נכונה
ל"ת
מוטי,
נם ציונה,
09/06/04 06:39
|
|
 |
38.
עיתונות גרועה של רינו צרור
הינשוף של מנרוה,
08/06/04 23:57
|
רינו צרור הוא עיתונאי חוקר מהסוג הגרוע ביותר: הכי קל להיטפל לחזקים, אבל לעולם אינו מביע ביקורת כנגד החלשים.
יותר מפעמיים פלטה ויקי שבתה עדן חולה באנורקסיה, שהיא מחלה בה הילדה אינה אוכלת, מחלה נפשית (!) בה החולה אינה אוכלת מזון; ובמקרה כזה, אין הוצאות אוכל. רק כאשר הבינה את המשמעות של דבריה תקנה כי בתה חולה במחלה הנפשית (!) בולימיה: וגם כאן מדובר על מצב בו החולה מקיא מיוזמתו אוכל. ברוב חוצפתה מוסיפה הצעירה הבטלנית, שחלומה להיות דוגמנית (!), כי צר לה על אמה. ובכן, שתפסיק לבזבז את הכסף של אמא שלה על הקאות. כמו כן, היא יכולה לקצץ בעלויות האיפור ומשקפי השמש. מחלתו של בנה אף היא מחלה נפשית, ובטח שאין לציבור אחריות לממן את ההתמכרות שלו. אם אמא כנפו כל כך חשובה לילדיה, מוטב שיעזרו לה, אם על-ידי עבודה ואם על-ידי כך שיתגברו על "מחלתם". החמור מכל הוא שרינו צרור כלל לא עימת את ויקי כנפו עם העובדה שהיא גנבת גאה. עכשיו זה כבר לא רק גניבה עקיפה מהקופה הציבורית, אלא גניבה במישרין מבעלי מכולת. כנראה שהיא מבקשת להגדיל את מעגל האבטלה והמצוקה, כדי שלא להרגיש לבד... ואחרי זה עוד היא מעיזה לטעון שזו מדיניות הממשלה. את ומשפחתך אינכם אלא טפילים! אולם הגרוע מכל הוא הלגיטימציה שנותן לכך רינו צרור: לו היה מדובר בביבי, כבר היה מוסיף בגוף הכתבה קריינות "ביקורתית". אם כל כך חשובים לך העניים, כמו גם עיתונות לוחמת, לך לעניים אמיתיים, שלהם מצוקות של ממש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא בטוחה
שחף,
09/06/04 10:14
|
שקל כל-כך לפתור את הבעיות הנפשיות כפי שאמרת, אבל באמת כל הסיפור הזה נשמע מוזר. בולמים יכולים לכלות אוכל באלפי שקלים בחודש. האם היא גונבת כמויות כאלה של אוכל? ישנן מסגרות בהן ניתן לקבל טיפולים נפשיים ללא תשלום. האם נוסתה אופציה זו? קחו את עצמכם בידיים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
אנשים אתם נכנסים פה לקטנות!
מרלי,
08/06/04 23:56
|
האישה סובלת מאוד, ואתם נכנסים פה לקטנות, מאיפה הוא קנה סמים?, מאיפה היא צבעה ת'שיער. האישה סובלת מאוד, משרד החינוך הוא זה שעבד עליכם כשאמר לכם "שתראו היא עושה ככה וככה יש לה כסף לחיות". אתם צריכים לראות המציאות- היא קונה רק אוכל, ועוד מעט גם זה יגמר. ותראו נורא קל להתקיף בייחוד היא לא יכולה להגיב לכתבה פה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
ויקי-יש פיתרון בחינם לבת שלך
יעל,
השרון,
08/06/04 23:48
|
OA קבוצות בכל קצוות הארץ בחינם או שצריך לתת תרומה עד 12 שח כל פעם אז אם אין כסף אז אפשר בחינם קבוצות תמיכה לבולמים. אני הורדתי בשמונה חודשים 40 קילו באים לשם אנורקסים או שמנים בולמים שמשלשלים הכל בשרותים כמו ביתך אז אנא צרי קשר לאימל ואתן לך עוד פרטים yael12122@walla.co.il יעל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חמודה חבל על הזמן שלך
אלון,
09/06/04 00:05
|
הריי די ברור שהבת שלה לא בולימית כי לילדה שגדלה בבית שאין בו אוכל והתבגרה באוהליי מחאה לא היה הזמן לפתח רגשיי נחיתות לגבי עצמה וזה סתם עוד תירוץ לויקי שלנו לנסות ולמשוך תרומות ולהגיד מגיע לי ואני מיסכנה.אל תבזבזי את הרצון הטוב שלך אליה.תעזרי למי שבאמת צריך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''עניי עירך קודמים''
מנצ'ס,
09/06/04 07:24
|
דווקא עצם זה שהיא בילתה שבועות על גבי שבועות באוהלי מחאה, שאמא שלה מנסה להציל את העולם ושוכחת את הילדים שנמצאים אצלה בבית, גורמים לילדים שלה לפתח רגשי נחיתות ודווקא בשנים שבהם צריך הכי הרבה את אמא ליד היא מחליטה שהיא מינימום רמבו ומנסה לשנות את העולם. נחמד מאוד מצידה של קנפו לדאוג לעולם ולנהל מאבקים צודקים של אלפי משפחות חד הוריות, אבל לפני שאת מטפלת בעולם תטפלי בילדיך "עניי עירך קודמים" ילדיה של ויקי זקוקים לטיפול מקצועי (שבד"כ לא עולה כלום)ולאמא קנפו אין שום יכולת לטפל באכילה הבלתי מבוקרת של הילדים שלה, ובבעיות הסמים של בנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
ויקי ומה עם בעל המכולת שמקבל
ויקי,
צפון,
08/06/04 23:48
|
|
 |
34.
כנסי לכלא ותקבלי אוכל
פרזיטית,
נמאסת,
08/06/04 23:46
|
גברת כנפו, את פרזיטית שמתגאה בפרזיטיות שלה ומחנכת את ילדיה לפרזיטיות. מי ששם לב לפרטים הקטנים בראיונות איתך יודע שמקורות מימון והזדמנויות לעבוד לא חסרים לך, רק רצון לעבוד חסר לך. אני חונכתי לאחריות על עצמי, יצאתי לעבוד מגיל 14, והצלחתי להגיע לתואר ד"ר ולמשכורת מכובדת, אבל את מחנכת את ילדיך שאנחנו חייבים לכם תודה שאתם מסכימים לנשום, ושאנחנו צריכים לממן כל פעולה מעבר לזה. אם את לא חסה על בעל המכולת המסכן, כנסי לכלא ושם תזכי לארוחות חינם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
רודפת תקשורת
ד.א,
08/06/04 23:45
|
קשקשנית,בטלנית,פרזיטית.לכי לעבוד.את מחפשת פירסום ותמיכה מהמדינה.החינוך שלך הביא את הבן שלך למצבו הגופני. אני ממש לא מרחם עליך,תמשיכי לילל אולי תזכי לעוד טיסה לחו"ל ולקנות מוצרים בדיוטי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
וזה כבוד גדול?
מורג,
08/06/04 23:44
|
הייתי בטוחה שאנשים שמפזרים צ'קים נקראים עבריינים, לא גיבורים. הכתבה הזאת צריכה להיות במדור פלילים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
מי שמדבר על מימון
oz,
08/06/04 23:44
|
המתנחל מקרית ארבע שאני השמאלני מממן את ישיבתו במקום זה מכספי המיסים שלי יש לו החוצפה לדבר על מימונה של ויקי ע"י השמאל. איזה קשקוש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
מגיב מספר 21 - כל הכבוד לך !
שירה,
08/06/04 23:42
|
חותמת איתך על כל מילה.
אולי מישהו פה יתעורר לפני שניפול כולנו אל האבדון...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
viki for the Knesset...
john new york,
usa,
08/06/04 23:22
|
in any case you will be one of the smartest... I will vote for you...You shuld run for the Knesset.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
STAY IN N.Y.
ל"ת
ישראל,
09/06/04 03:54
|
|
 |
28.
הממשלה אטומה לשכבות החלשות
ל"ת
ישראלי,
08/06/04 23:21
|
|
 |
27.
אולי דוגמנות צילום???
chaya eaufman,
חיפה,
08/06/04 23:18
|
לבת המצולמת בכתבה: את כל כך יפה ומיוחדת, אולי תנסי דוגמנות צילום????בהצלחה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
לפלצן מניו יורק מספר 7
מאיר ב,
פרדס כץ,
08/06/04 23:13
|
מאד נח לך לשפוך רעל ממרחקים על אנשים קשי יום כמו ויקי כנפו. אתה בעצמך ברחת מהארץ, והלכת לחפש אפשריות פרנסה והזדמנויות לשפר את חייך. זו זכותך המלאה!. אבל לא לכל אחד יש אפשרות לעשות זאת. וויקי קנפו ואלפים אחרים של אנשים קשי יום כמותה תקועים במצב נוראי: בלא כל אפשרות לשנות משהו. לכל הקשקשנים שמייעצים לה ללכת לעבוד :בבקשה מכם הציעו לה עבודה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
תגובה בקשר לסיגריוות!!!!
מיכאל,
ירושלים,
08/06/04 23:12
|
אוקיי ל מי שמגן עליה שזה ממכר אז אני אגיד לו ככה שתפסיק לעשן סיגריות ב17.5 שקל ושתעבור לנובלס ומוסטנג ב9 ש"ח ככה זה חיסכון של מלא כסף גם אני מעשן ואם אין לי כסף אז אני קונה סיגריות הכי זולות לפעמים גם מהשטחים את הפרלמנט יש לה כסף??? הבת הפוסטמה שלה יש לה כסף??? תשאלו במצםה מה המוניטין של הבת שלה שם......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
ויקי יקירתי
אורי,
08/06/04 23:11
|
|
 |
23.
השמאל לקח השמאל יתן
ראלף,
ירושלים,
08/06/04 23:08
|
תגישי את החשבון לשמאל האליטסטי השמן והגזען שניצלו אותך עד תום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
Kaka stays kaka
A,
08/06/04 23:04
|
Education is the KEY, her family is a bunch of non educated people.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל-22
דן,
ירושלים,
08/06/04 23:42
|
|
 |
21.
קורא את התגובות ולא מאמין לרשע
Yossi V,
08/06/04 23:03
|
קורא את התגובות ולא מאמין לרשע ולשמחה לאיד שהן מכילות. איזו תרבות עלובה, איזו נחיתות מוסרית, איזה שפל אנושי. עד לאיזה תהומות של רשע חברה יכולה להדרדר? כמה מלוכלכות ושפלות יכולות להיות נשמות הקנאים שחיכו בפינה כדי לתחוב את אפם למצוקותיו של אדם אחר. מדינת ישראל 2004 - חברה ברקבונה והתכלותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למגיב מס, 21
עדינהפ,
09/06/04 08:39
|
למגיב מס 21 אתה צודק בכל מילה ומילה יש באוירע{אוירה) הכללית משהו שגורם לאנשים להיות מרושעים יותר מכפי שהינם באמת.מצוקה כלכלית הופכת את כולם לאדישים לסבל הזולת,ולרעי לב. לויקי אני מאחלת שתתעשת תמצא עבודה(וגם ביתה) ותעמוד על רגלייה.י ולשאר האנשים בחייכם רע לכולנו,אז לפחות ננסה להיות טובים יותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שאתה צודק
מוטי,
נם ציונה,
09/06/04 06:45
|
|
 |
הנחיתות המוסרית היא שלה
לא רקובה, שפויה,
09/06/04 05:27
|
איך היא מחלקת צ'קים בלי כיסוי. אימי ואבי הם אנשים לא משכילים, שאפילו לא למדו בביה"ס. שניהם גידלו 7 ילדים באמצעים דלים מאוד: הוא היה פועל בניין והיא מנקה. היום כולנו משכילים (עם תארים גבוהים). הם מעולם לא צרחו שמגיע להם ובטח לא פיזרו צ'קים ללא כיסוי. ההתנהגות של גב' קנפו היא שיוצרת את האנטגוניזם כלפיה. חוץ מזה, המסקנה שלך שהחברה רקובה ומתכלה היא קטנונית. אני מזמינה אותך לצאת ולראות את מתנדבי אגודת "לתת" כדי לראות מה זה חברה בריאה ויפה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל21
שלומי,
ת''א,
09/06/04 02:44
|
לא מרשעות או שימחה לאיד אנשים פה מגיבים כי מההתגאות שלה על החזרת הצקים וכותב אליך אדם שעבד כל חייו והחזירו לו צקים במיליוני שקלים מאז שיצא החוק שאסור להכניס לכלא אדם שהחזיר צק מדינת ישראל משתוללת בלי הגבלה ולגבי ויקי כנפו אם הילדה שלה רק היתה רוצה לעבוד בתור דוגמנית כבר ממזמן היא הופיעה בתוכנית של מני פאר על הבוקר וסידרו לה עבודה. לגבי בנה שתשלח אותו למרכז גמילה שאיננו בתשלום או שתלמד להחזיק אותו קצר כי אזרחי ישראל לא צריכים לשלם את ההתמכרויות של בנה ואם היא עצמה רק היתה רוצה לעבוד היא יכלה כבר ממזמן לעבוד בתור אשת יחסי ציבור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה לכל מילה.
ל"ת
סי,
מרכז,
09/06/04 01:42
|
|
 |
תגובה ל21
אלון,
מרכז,
09/06/04 00:02
|
עם כול הכבוד לא מדובר בשמחה לאיד.מדובר אם כן בתגובה בריאה של צעירים לרוב שמה לעשות אותם חינכו אחרת. לנו הסבירו שצריך לעבוד אם אתה רוצה לאכול ואני אפילו לא מדבר על מוצריי צריכה ופינוקים!! לדבר ככה בתקשורת זה פשוט בושה זוהי קבצנות במיטבה.מטרתה של כול הויקי כנפיות הללו היא להסתמך על אחרים ולא על עצמה.ומה יקרה שכול בעליי המכולות לא יוכלו לפדות את הצ'קים הללו ? זה הפסד נטו להם ואז הם יצטרכו להפעיל את ההוצאה לפועל או לגשת לשוק אפור ומה אז תגיד הויקי כנאפו שלך,האם כאשר השופט ידון אותה למאסר (נגיד ו..) מה אז תגיד שמערכת החוק שונאת עניים? מי שרעב עובד.פשוט מאוד.ךהיות עלוקה על חשבון החברה זה פשוט בושה בת בולימית ובן נרקומן יותר טוב שהיא תתקע את הראש מתחת לאדמה ותסתום את הפה שלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You might be wrong?
Agent J,
08/06/04 23:15
|
Other people work for a living. She’s not working. When she writes a bad check, somebody else has to pay for it. Who will? The Baal Makolet? What about his family and children? Will they eat for free?
She’s living of other people’s hard efforts. That makes people angry. And it makes Viki very very wrong.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
תגובהל-9 אז מה עם מרצ ממנים
אייל הררי,
גבעתיים,
08/06/04 23:02
|
אז מה עם מרצ ממנים אותה מה יש היא בסך בכל עושה את התפקיד שלה וגם אתה ההיתה עושה כמוה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
מחירי הסגריות יאכילו משפחה
אייל,
08/06/04 22:51
|
אני גר בפתח תיקוה ואני יכול לאמר לך שבמחיר שאת קונה סיגריות אמריקאיות 17.5 ש"ח לקופסא ואת מעשנת לפחות חפיסה אחת ביום!!! אני יכול לקנות בשוק מספיק מזון להאכיל משפחה בכבוד. זה יוצא 525 ש"ח לחודש לפחות. אז תתחילי לנהל את החיים שלך ובמקום צעדות תתחילי לעבוד ו....סיגריות זה לא אוכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
הסמול לקח שהסמול יתן
אנטוני הופקינס,
08/06/04 22:50
|
הסמול מהתקשורת מההסתדרות והפוליטיקה השתמשו בך כמו צבועים על פגר,לקחו אותך עד זנווה ,בטח חייכת במטוס. עכשיו תגישי להם את החשבון ולא לעם. מי שניצל אותך לצרכים ציניים תגישי לו את החשבון ולא לעם ישראל. נכשלת בתור אימא נכשלת בהבנת החיים, רק בבקשה אל תגישי לנו בבקשה את החשבון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה רציני, ויקי ככה בגלל שטסה
אחת שחושבת,
09/06/04 01:45
|
לג'נבה? השטנה שלכם לשמאל הנאור מעבירה אתכם על מלותיכם. היא ככה בגלל ביבי התחמן. לפחות זכתה בחייה לכמה שעות של זוהר, ולטיסה לג'נבה. מביבי, בחיים היא לא תקבל את זה. פשוט רשעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
קצת חמלה
בן העם,
מרכז,
08/06/04 22:49
|
התגובות של חלק מהקוראים מעידות על חוסר רגישות במקרה הטוב, אך ליתר דיוק מדובר כאן על רשעות ורוע לב. האישה נמצאת על פי תהום. מה עם קצת חמלה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
שלומי,
09/06/04 02:47
|
|
 |
...I feel bad...But
Agent J,
08/06/04 23:17
|
I feel bad but this women is stealing. She is behaving like a lazy theif. That is bad. Very bad
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
נרקומן זו לא מחלה ! זה חינוך
אני,
08/06/04 22:43
|
חינכת את הילדים שלך גרוע וזה העונש ובנוסף את מנסה היום לחנך אותם כיצד לחיות על חשבון אחרים ללא צורך לעבוד. נכון שאני נשמע רע אבל מה לעשות וגם לנו יש בעיות כלכליות ונמאס מאנשים כמוך שמגדלים ילדים נרקומנים ומנסים לחיות על חשבוננו ומוסיפה חטא על פשע כאשר מפזרת צ'קים ללא כיסוי שזו עבירה פלילית. מחלתם של ילדייך היא למעשה לא מחלה אלה תופעת לוואי למחלה שלך שהיא המחלה האמיתית... עצלנות וטפיליות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה למגיבות ל-16
איה,
צפון,
11/06/04 00:47
|
אולי הדברים של 16 נאמרו בצורה נוקשה מידי,אך הם נכונים. משהו לקוי ולא בריא בבית משפחת קנפו,יש בהחלט גם צורך בעזרה ובטיפול, הילדים כבר גדולים מבחינת החוק,יש צבא,יש מוסדות המטפלים בבעיות מאין אלו שהם ממשלתים(לנרקומנים כלא או גמילה) והכי חשוב יש אותך ויקי שצריכה לעזור לעצמך... להתמודד מול מה שיצרת סביבך, לא לברוח ולהאשים את כולם, תשקיעי יותר נכון את הכסף שלך.תשמרי על הכח ותשקיעי אותו בעבודה פיזית,את עוד צעירה,אם הלכת כל כך הרבה ברגל את יכולה גם לעבוד! כולם טועים זה נכון, אבל גם את טעית וממשיכה לטעות....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה למספר 16- בושה
לילי,
09/06/04 00:00
|
מאיפה לך לדעת שהיא חנכה את הילדים שלה גרוע, אתה בכלל יודע איך זה לגדל ילדים ומזה לחנך שאתה מדבר- תתבייש לך. אני מבינה שאין לך ילדים כי אם היה לך אז אני מאמינה שלא רק היית מפזר צקים היית עושה הרבה יותר מזה. בדרך כלל אלא שיורדים לפשע (גונבים וכאלה) זה אנשים שאין להם אנשים שהיו רוצים שיהייה להם טיפה ממה שיש לאחרים ורק תדע שהעולם הוא גלגל. היא לא אשמה המדינה אשמה בכל מה שקורה פה הממשל אשם. ועוד דבר מה שהיא ניסתה לעשות זה לא היה רק בשביל עצמה אלא בשביל כל כך הרבה נשים שהמצב שלהם היה יכול להיות יותר טוב ממה שעכשיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל16 במקום לרדת עליה תנסה
יעל,
השרון,
08/06/04 23:53
|
במקום לרדת עליה 16 תנסה לעזור תמצא לה עבודה אל תגיד תעבדי תמצא לה פיתרון לבן שלה לביתה כמו שאני נתתי את דעתי בקשר לתוכנית OA אל תבוא בטענות ותכעס עליה סתם כרגע זה מה יש כך היא גידלה אותם צריך לעזור לה לא למות מרעב. וכן אתה רע תתחיל להזיז את התחת ולעזור וליעץ טוב ולא לכעוס עליה סתם היא לא חיה על חשבונך בינתיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
קפיטליסטים מטומטמים!
אילן,
מרכז,
08/06/04 22:41
|
מתי תפסיקו עם הטענות על הבלונד והסיגריות?? א. הבלונד מתבצע בחינם על ידי מכר שלה ב. סיגריות זה ממכר. לא בשליטתה. רוצים שהיא תלך לגמילה שתעלה עוד מאות שקלים? חצופים. אין מילה אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
שלומי,
09/06/04 02:49
|
גם לפזר צקים חוזרים זה ממכר אז גם פה לא לבוא אליה בטענות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אילן מחמדי
אלון,
09/06/04 00:07
|
אז במקום לבלות עם מכרים שעושים צבע שתכיר אנשים חדשים שעושים אוכל או עבודה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
No probelm with blondes
Agent J,
08/06/04 23:20
|
She' stealing. that makes her a criminal. If she needs food she should go to work or to Beetuach Lemui. But she can steal sombody else's money.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
לסיגריות+בלונד+סלולר יש?
ל"ת
יגאל,
08/06/04 22:40
|
|
 |
13.
שום גבר לא יסתדר עם כזאת!
ל"ת
זמיר,
08/06/04 22:37
|
|
 |
אני מרחם על בעלה לשעבר
אורי,
08/06/04 23:34
|
|
 |
12.
שימו לב לפרטים הקטנים
איש שמאל,
ירושלים,
08/06/04 22:36
|
על ראש הבת שלה רוכנים זוג משקפי שמש DIESEL שמחירם נע סביב 800 שקלים. אשכרה מסכנים - ממש רחמנות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
בעל המכולת
טל,
גבעת שמואל,
08/06/04 22:36
|
בעל המכולת שמקבל שיקים ללא כיסוי מויקי כנפו לא צריך להאכיל את הילדים שלו??????? שתפסיק לעשן, לצבוע את השיער ולדבר בפלאפון ואז יהיה לה כסף.. שלא נדבר על למצוא עבודה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
מגיעה לה! שתלך לשבת עם ביילין
עמרי,
08/06/04 22:33
|
|
 |
9.
שתבקש מהשמאל שימשיך לממן אותה!
משה מירון,
קרית ארבע,
08/06/04 22:31
|
כמו שהוא ממן אותה לפני שנה, אני מבטיח לכל מי שרואה את מה שאני כותב כאן, שכל הסיפור של האשה המפוקפקת הזאת הוא עוד גימיק "לא מוצלח"של מרצ, ועוד הבטחה לויקי לא חסר כסף ואוכל יש לה מספיק ואולי יותר ממספיק אנשים שמממנים אותה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
נוצלה בצורה צינית לצורך פוליטי
עמנואל,
08/06/04 22:31
|
ויקי כנפו היתה בסך הכל האויר בגלגלים המשומנים של האיחוד האירופאי וה-CIA להתערבות גסה בישראל. האירגון 'הקרן החדשה לישראל' שתמך בה וליווה את מסעה, ממומן ע"י גורמים זרים שקיוו להפיל את הממשלה ע"י מצג שווא של התקוממות עממית. הארגונים האלה התייחסו לויקי כנפו כאויר בגלגלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
she is a loser
Avi,
NY,
08/06/04 22:26
|
for real go find a job what you do is criminal and you should go to jail for that. you can't dod what you like you can't break the law. imagine everyone will do the same as you do then what will happen in Israel? think for a second before you open your mouth
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You have no right to preach
ל"ת
Nora,
08/06/04 23:26
|
|
 |
I have no right? what not
Avi,
NY,
09/06/04 16:51
|
I thought we live in a fre country where every one and any one is entitled to his or her own opinion. Dont preach?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
תפסיקי לעשן ותסגרי את הסלולרי
איציק,
ניו יורק,
08/06/04 22:22
|
|
 |
5.
מסכנה באמת. זוכרת אותי?
נסים גבאי,
נתניה,
08/06/04 22:18
|
נפגשתי איתך פעמיים בירושלים, במסגרת הצטלבות מאבקינו - והסברתי לך שלא תתפתי ל"גדולים" שהתלבשו עליך... ולא האמנת לי. כיום אני המום ממצבך הקשה, ואם עדיין נותר בך כח, לא נגמרו לי הרעיונות. בברכה נסים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
נכון למצוא עבודה זה קשה אבל...
ככה וככה,
פה ושם,
08/06/04 22:17
|
אני בטוחה שכסף לסיגריות, לצבע בשיער ולפלאפון יש לה... והבן צריך כסף כדי להשיג את הסמים שלו... תפסיקו לחיות על חשבון אחרים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
תלכי לעבוד בטלנית
מה זה משנה,
ת-א,
08/06/04 22:11
|
|
 |
shameful
shirley,
Washington D,
09/06/04 00:21
|
you probably have a job and it's very easy to preach others to find one Guess what it's not that easy and i believe her when she says she cant find one her problem is with her priorities not with looking for a job it's not fair to patronize those who do not have a job Easy said than Done
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למדושן מתל אביב
יוסי,
הרצליה,
08/06/04 22:27
|
גם אם אתה היתה חי במצפה רמון היתה צריך לחפור עמוק עמוק באדמה בשביל למצוא איזה עבודה מזופתת בשכר מינימום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
זבל!מהיכן לבן כסף לצריכת הסמים
ל"ת
אליצור,
08/06/04 22:07
|
|
 |
1.
הכתבה של רינו צרור היתה מעולה!
רוני,
08/06/04 22:05
|
|
 |
כמו ויקי כנפו יש רבים!!!מה עוש
ל"ת
רוני,
08/06/04 22:19
|
|