 |
24.
איפה האחריות של גובה המיסים
אודי,
חולון,
11/06/04 13:00
|
חולון עיר יקרה המיסים גבוהים והחוקים קשים חלק מהמיסים עובר גם לבטחון התושב .אבל לצערי העיר חולון מדורגת בין הערים הגרועות במדינה .אין גן או פארק בעיר שאפשר לעבור דרכו בשעות החושך. אתר הנצחה הפך לעיר של חבורות רחוב. הפילבוקס נשרף על ידי החבורות כבר מס פעמים .בתור יליד העיר הזאת אני קורה לראש העיר שירד קצת לעמו לאנשי עירו ויראה בעיניו. ושיפסיק להסתתר מאחורי המנכלית שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
גם אני בת 13 וזה לא הגיל
שני,
11/06/04 09:25
|
אני שני ואני בת 13 וכשאני קראתי את זה חשבתי לעצמי שגם לי זה יכול ליקראות ולא חשבתי על שעה מסוימת או מקום שאני עוברת או גיל כל שאו גם אני חוזרת הביתה בשעות כאלה וגם אני פוחדת אבל זה קרה וכמה שתעשימו את ההורים והילדה זה כבר קרה תבינו אם יכולנו לעחזיר את הגלגל ההינו מחזירים אבל זה לא איתכן וכמו שהילדה אומרת תמותו ענסים תמותו אני מאחלת למשפחת של הילדה תהיו חזקים ותיזכו לבריאות ונחת הלכם הענסים אתם כאלה חיות מיפלצות רעים איך יש לכם לב ליראות ילדה סובלת היא ילדה שיש לה למה ליחיות היא צעירה אבל אתם ערסתם לה את זה עכשיו זה יושב לכם על המצפון ואתם תענשו ואם לא במעצר הז ההוא ששם למה יענשים אותכם . למשפחה של הילדה ולילדה תהיו חזקים ותידגברו על זה סוף......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
מז ע ז ע
אורנה,
אל אי,
11/06/04 08:47
|
ליבי עם הילדה.....שנחשפה לרוע כזה בגיל כל כך צעיר.... אני מקווה שניתן טיפול בהתאם ולאנסים אני מאחלת משפט מהיר וצדק.... בלי מאסרי בית שמהם יברחו מהארץ.....אלה כליאה לשנים ארוכות מאוד...להרחקה מהחברה. ובמקביל טיפול נפשי.....ובאם ימצאו שנרפאו מהתחלואים שלהם....שישוחררו אחרי מאסר ארוך....ואם לא....שישארו בכלא לנצח. ואני מקווה שהשופטים יתיחסו אליהם כאילו שהם אנסו את ביתם שלהם.....ולא יזלזלו בכבוד הילדה המסכנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
מחכה לך רועי ...
סמי עלוואייט,
כלא באר שבע,
11/06/04 08:06
|
שלום רועי, כבר הרבה זמן אני יושב פה. לא שבאמת עשיתי משהו, אבל המשטרה הפילה עליי תיק של רצח ותקיפה בנסיבות מחמירות ועוד כל מיני מילים של עורך דינים. אצלנו, החברה' מבאר-שבע, יש פירמידה. יש מי שנמצא למעלה בפירמידה ויש מי שנמצא למטה. הכל תלוי בלמה אתה יושב כאן. יש גם אנשים פה, שהפירמידה יושב עליהם, או שיותר נכון, אנחנו קוראים להם מכונות כביסה. אלה אנשים כמוך, אנשים שעושים שם רע לעבריינות - אנסים ופדופילים וכאלה.
בשביל שהאנשים האלה - מכונות הכביסה - ישארו בחתיכה אחת פה (למה אם אתה לא מבין לא ממש אוהבים אותם פה) הם צריכים הגנה. המאניאקים - הסוהרים - לא ממש יכולים להגן עליהם כל הזמן, אז בדרך כלל מישהו מפה מוכן לקחת אותם ולשמור עליהם. אבל, איך אומרים אצלנו, לכל דבר יש מחיר.
אז ככה - בשביל להיות מכונת הכביסה שלי - ואין לך ברירה - אתה תהיה מכונת כביסה שלי - אתה תצטרך לעשות בשבילי כמה דברים. בשוטף, אתה עושה לי את הכביסה, מכין לי אוכל, קונה לי בקנטינה מנקה לי את התא ועוד כל מיני. עכשיו תבין, הבדידות פה הורגת אותי, אני מחפש חום גוף. הכי כיף זה ילדים כמוך. צעירים כאלה. אז ככה פעם פעמיים בשבוע אני בא עליך. זה כואב בהתחלה אבל אח"כ מתגברים. לפעמים, שאני מפסיד בקלפים או בשש-בש אני אצטרך להלוות אותך פה למישהו לאיזה לילה. אחרי שנה, שנתיים, שהתחת שלך כבר יהיה ארבע צול רוחב (הייתי פעם אינסטלטור) אולי אני אשחרר אותך, אבל שוב אתה בסכנה. אז תאמן טוב טוב את השרירים ברקטום כל הזמן, כי לא כדאי לך להיות פה בלי הגנה.
עכשיו, מותק רועי (איזה שם של אשכנזי הדביקו לך - יא וואראדין!), רק רציתי שתדע שאני לפעמים נהייה אלים קצת. לא יודע למה - וגם לא הצלחתי להבין את כל המילים האשכנזיות שהפסיכלוג של באר שבע הסביר לי. אקיצר, נשמה, אני כבר מצטער מעכשיו על כל ההתפרצויות זעם שילוו את החברות העמוקה שלנו ועל הכוויות מהמים הרותחים והמרגרינה והכף חימום. אבל אל תדאג, נשמה, תמיד אחרי זה (אם אתה לא במרפאה בטיפול) אני אביא לך איזה פרח שקטפתי בחצר, ונעשה קצת סקס בשביל להשלים.
אני אשתדל להתחשב בך, נשמה, ולשאול מידי פעם אם אתה מעדיף בפה או בתחת, אבל אני לא מבטיח תמיד להתחשב.
יאללה, לא יכול יותר לחכות, רק תבוא כבר כאפארה.
סמי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לב זהב
ורד,
קליפורניה,
11/06/04 09:00
|
|
 |
קרעת אותי מצחוק
סתם אחד,
איפשהו,
11/06/04 08:14
|
וואלה! מסכנה הילדה. אני מאחל לה רק חיים טובים מעתה והלאה. היא לא אשמה, ההורים שלה לא אשמים - אף אחד לא אשם חוץ מהחלאות שאנסו אותה - והלוואי שיהיה איזה 'סמי' שיטפל בהם בכלא.
חארות. אמן שימותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
השתגעתם???
לימור,
גבעתיים,
11/06/04 01:53
|
תחילה יש לבדוק האם באמת נאנסה ? האם היתה חדירה לאיבר המין? לפי הטבעת?
תנו למשטרה לברר את העניין!!! ונהיה חכמים מאוחר יותר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל - 20
אין שם,
מאדים,
11/06/04 10:37
|
אינשאללה היום זה יקרה לך. ללא חדירה כמובן !!! נראה איך תרגישי ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אאאאאוווויייייי
ורד,
קליפורניה,
11/06/04 09:03
|
"האם היתה חדירה"? האם את נורמלית? תבדקי בחוק ותראי שכדי שמעשה יחשב כאונס לא בהכרח דרושה "חדירה", הילדה בת 13, הופשטה, הוחזקה ע"י אלימות של ארבעה בני זונות, זה לא מספיק לך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לורד
מישהו,
13/06/04 11:59
|
לפי החוק דווקא כן צריך חדירה אז אני בספק אם הם יואשמו באונס (פרט לזה שבאמת אנס) ואם כן זה שאנס יקבל עונש גבוה יחסית לשאר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
בכביש אל תהיה צודק, תהיה חכם
נועה,
11/06/04 01:47
|
ולתת לילדה ללכת בכזו שעה לבד זו הטפשות בהתגלמותה!!! נ כון, אונסים גם בשעות היום אבל ברור שבלילה זה זמן יותר מועד לסכנה. גם אנשים מבוגרים נהרגים כשהם עוברים כביש לכן היית נותנת לילדה קטנה ליבור כביש לבד??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
חבל שלא היינו שם
החולונים,
10/06/04 22:35
|
אם היינו עוברים שם בזמן האונס: בעלי היה יורה כדור בין העיניים לכל אחד מהם. אני לעומת זאת יותר עדינה - ואחרי טיפול אישי הם היו מוצאים עצמם עם כלי זינם בפיהם. מסכימה איתך ילדה מתוקה - שימותו כבר הנבלות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
לכל החכמים
יוסי,
סין,
10/06/04 20:40
|
|
 |
16.
לתלות אותם
X,
צפון,
10/06/04 17:30
|
|
 |
15.
מאסר עולם לאנסים ופדופילים!!!
מירב,
10/06/04 16:51
|
|
 |
לא מספיק
ג,
צפון,
10/06/04 22:12
|
מאסר עולם לא מספיק, הם צריכים לעבור מסכת עינויים ואף יותר מזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
בתור עונש לחתוך להם את הז...
ל"ת
שחר,
10/06/04 16:08
|
|
 |
13.
את מי אתם מאשימים?!
אמיר ק,
חו''ל,
10/06/04 15:15
|
אם האמא לא היתה עוזרת למצוא את הנאשמים, תומכת בילדה ופונה למשטרה הרי לא הינו שומעים על הפרשה! למה ללכלך? לתת לילדה לחזור ב 2 זה נורמלי ומקובל היום בהרבה משפחות! במקום להעביר ביקורת על המשפחות של האנסים אז אתם מעבירים ביקורת על המשפחה של הנאנסת! תתבישו לכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
הורים זבל
איפה ההורים,
10/06/04 14:50
|
|
 |
אין לך מושג משום דבר שהיה
בדעה של אמיר,
11/06/04 00:09
|
איך אתה לא מתבייש לזרוק ככה האשמות לכל מקום בלי לדעת כלום?! מאיפה לך לדעת שההורים לא ידעו איפה היא ושלא התקשרו כל שעתיים ושלא ידעו שהיא בדרך הבייתה מייד אחרי האונס היא חזרה וישר נכנסה למקלחת אף אחד לא אשם חום מהבני זונות שהעיזו להרוס לילדה את החיים וכדאי שתהיה ער לכך שכל ילד בגיל הזה בימי חופש חוזר בממוצע בשעות האלה ואתה לא יכול להאשים את ההורים ואני לא מאחלת לאף הורה שהילד שלא יעבור דבר כזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקורבן אשם?
הולך בלילה,
מרכז,
10/06/04 21:37
|
הרחובות צריכים להיות בטוחים בכל שעות היממה. לא יתכן שאדם שהולך בלילה - דמו יהיה בראשו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זבל
אני,
10/06/04 18:25
|
כמה אתה צודק ההורים זבל והילדה זבל . הם בטח מרוקאים ילדה בגיל12 מטיילית בלילה להנאת בגינה חשיכה וההורים המרוקאים .יושנים מבלי לבדוק איפו הילדה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כותבים בלי לחשוב
אמיר ק,
חו''ל,
10/06/04 15:13
|
אם האימא לא היתה עוזרת למצוא את הנאשמים, תומכת בילדה ופונה למשטרה הרי לא הינו שומעים על הפרשה! למה ללכלך? לתת לילדה לחזור ב 2 זה נורמלי ומקובל היום בהרבה משפחות! המקום להעביר ביקורת על המשפחות של האנסים אז אתם מעבירים ביקורת על המשפחה של הנאנסת! תתבישו לכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
Long time in prison
Noam,
10/06/04 13:41
|
for these animals 1 so they do it to other children 2 so they would internalise the concept of right and wrong NO community service or one third term of prison sentence off 12 years in Jail So ypung people will know that crime does not pay out and respect the other
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
2 בלילה???
יוסי,
10/06/04 13:14
|
שאף אחד לא יתקיף אותי עוד מעט על הצדקת המעשה, כי הוא מחריד והרועי הזה מפלצת. אבל למה לעזאזל אמא מרשה לילדה בת 13 לחזור בשעה 2 בלילה לבית??? אנשים פה חיים כשהם מנותקים מהמציאות, מה הם לא יודעים שבארץ הזאת מסתובבים מפלצות ברחוב????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13 year old raped
Danny,
11/06/04 05:17
|
You are right. A 13 year old has no business being out @ 2AM. Her parents should be jailed. "& The Stupid Shall Suffer"; She learned her lesson... On the other hand, don't waste tax payers money on these ANIMALS, on courtslawyers. Place them in jail for life!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסי, אתה אידיוט!!! אני נאנסתי
אחת מכאן,
10/06/04 17:49
|
בשעה 4 אחה"צ, לאור יום מלא!!! אין שום קשר לשעה!!! זה עניין של ההורים ושל הילדה מתי היא יוצאת ומתי היא חוזרת. אז נכון שאני בטח הייתי אומרת לילדה שלי להרים לי טלפון בכל שעה שלא תהיה, והייתי דואגת ליסוע לאסוף אותה בעצמי מכל מקום בארץ, אבל זה כבר עניין שלהם. אין לזה שום קשר לעובדה שהילדה נאנסה. האונס יכול להתרחש בשעות שונות ובמקומות שונים (כולל בתוך הבית של הילדה המסכנה)!!! תפסיקו כבר להיות כאלה תמימים. אונס הוא אונס הוא אונס הוא אונס!!! ואין לו שום הצדקה שבעולם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אונסים קורים בכל שעות היום!
אחת אחרת,
10/06/04 21:41
|
כל חיי טיילתי עם חברים וחברות ותנועת הנוער, ויישנו לילות שלמים על שפת הים ושפת הכנרת בבגדי ים, ותודה לאל, לאף אחת ואחד לא קרה כלום. זה מראה לך שאין קשר לשעת היום. אונס קורה גם לבנים וגם לבנות בכל מקום ובכל שעות היום. כבר קראנו כאן כל אונס בבית ספר, ובבתים של חברים ואיפה לא... המסקנה היא: חינוך בתחום מיניות האדם וזכויותיו, ועונשים כבדים ביותר לאנסים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליוסי אתה צודק
שיר,
10/06/04 14:05
|
אני חושבת כמוך ילדה בת 13 שתיים בלילה היתי בת 17 וחזרתי בשתיים בלילה או אם מונית או אם אבא שבא לאסוף אותי הורים חייבים לקחת אחריות על ילדהם נכון שדברים כאלה יכולים לקרוא באור יום אך הורים חייבים להגן ככל שיוכלו אני מאחלת לאנס מיתה אך על ההורים חייבת להיות אחריות ולא לומר זה דור אחר את הדור אנחנו המבוגרים מעצבים לא הולכים על פי גל של נורמות כי את הנורמות אנחנו עצמנו קובעים גם אם זה דורש לעבור לחברה יותר דתיה בה הילדים לא יוצאים בלילות אני עצמי חילונית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסי אתה צודק !!!
אזרח-מודאג,
10/06/04 14:01
|
ההורים לא מתייחסים לילדהם כפי שהם מתייסים לכלב שלהם
כלב הם היו מלווים עד לביית!!!
כנראה שאנשים שכחו מה זה ילד או ילדה בגיל 13 שנים
מדובר ביצור קטן שלא מבין הרבה מהסובב אותו
אם הייתי ההורה של הילדה הזו לא הייתי יכול לשאת את האשמה העקיפה שיש לי
הגיע הזמן שנתייחס לילדים שלנו יותר באחריות ולא נחשוב שהם גדולים והם יודעים הכל
הם חושבים שהם יודעים הכל אבל הם לא ידועים כלום ומי אם לא אנחנו נשים גבולות וסייגים למעשהם!?
לגבי הנבלות שעשו את המעשה המתועב יש לקצוץ להם את האיבר שבין הרגליים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואם השעה היתה חצות או 11 בלילה
צופ,
פ''ת,
10/06/04 13:46
|
אתה חושב שהמעשה לא היה מתבצע. מדובר עך פראי אדם שארבו לקרבן. אמנם 2 בלילה היא שעה מאוחרת אך הלגיטימיות לא קיימת באף שעה. אי אפשר להאשים את ההורים של הילדה שנתנו לה לחזור בשעה 2 בלילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
בושה וחורפה
מירי,
10/06/04 13:00
|
לדעתי צריך להעניש את כל 4 החברים בזה שהם עזרו לחבר שלהם לאנוס בצורה כזאת הדבר מראה אונס קבוצתי למרות שלושה מהם לא ביצעו את האונס עצמו בית משפט צריך לקחת את הנושא ברצינות ולשפוט את כולם בזה שלהגיד את השמות שלהם ואת התמונות שלהן כי יתכן וביצעו דבר כזה נוסף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
יש לאתר את האיש הזקן ולכלוא
אלה,
10/06/04 11:45
|
יש לאתר את הזקן, לשפוט אותו על אונס ולכלוא אותו. מה שעשה היה לא פחות גרוע מהאנסים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
בתי המשפט מקילים כדי לתת עבודה
יוסקה,
10/06/04 11:39
|
בתי המשפט נמנעים ממתן עונשים חמורים כדי לתמוך בקהילת עורכי הדין שלכאורה יראה שכדאי לשכור אותם ולקבל הקלה בעונש. במקרים ברורים של עברין חוזר העונש חייב להיות חד משמעי ומקסימלי ללא שיקול דעת של השופטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
תגובה ל-2 קיים כבר חוק כזה....
איש יהודי,
ירושלים,
10/06/04 11:11
|
מאז 98' קיי ם בארץ חוק השומרוני הטוב הנקרא בגירסתו היהודי 'לא תעמוד על דם רעך' וזה נוסחו חוק לא תעמוד על דם רעך, התשנ"ח-1998 1. חובת הצלה והושטת עזרה
(א) חובה על אדם להושיט עזרה לאדם הנמצא לנגד עיניו, עקב אירוע פתאומי, בסכנה חמורה ומיידית לחייו, לשלמות גופו או לבריאותו, כאשר לאל-ידו להושיט את העזרה, מבלי להסתכן או לסכן את זולתו.
(ב) המודיע לרשויות או המזעיק אדם אחר היכול להושיט את העזרה הנדרשת, יראוהו כמי שהושיט עזרה לענין חוק זה; בסעיף זה, "רשויות" - משטרת ישראל, מגן דוד אדום ושירות הכבאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
תגובה ל-2. ראית פעם חיות כאלה?
רובי,
10/06/04 11:08
|
אם הייתי חיה הייתי מאוד נעלב ממך. מה החיות עשו לך רע? אין חיות אכזריות כאלה. רק האדם מסוגל להיות אכזרי והוא קובע רף אכזריות ששום חיה בכלל לא מתקרבת אליה. אני מבקש ממך שתתני לחיות לחיות! בטבע אין אכזריות. יש הרמוניה שהלוואי שהיתה קיימת אצלנו. ואם צריכה הסברים נוספים, תתקשרי אלי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
צריך לחנך את הנערים האלו בשיטו
יוסי,
10/06/04 10:50
|
|
 |
3.
ממש חיות טרף.
דינה,
10/06/04 10:44
|
חיות טרף מסתובבות חופשי ברחובות ואוי למי שנופל לידיהם קורבן. בלילה צריך לנסוע במכוניות ספארי להגנה מפני החיות טרף האלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דינה, ראית פעם חיות כאלה?
רובי,
10/06/04 11:11
|
אני לא. בטבע אין אכזריות, יש רק הרמוניה. הלוואי עלינו. רק האדם מסוגל להיות אכזרי בצורה כזו ואני מבקש ממך שתתני לחיות לחיות. הן לא מסוגלות לייצר אכזריות ברמה כזו. אם הייתי חיה הייתי ממש נעלב ממך. ואם צריכה הסברים נוספים, אז תתקשרי אלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
אם היא פחדה להתלונן אז...
Pagan Warrior,
10/06/04 10:40
|
אם היא פחדה להתלונן סימן שאף היא רואה את סלחנות מערכת המשפט כלפי אנסים ומתחילה לחשוב שהיא לא תזכה לצדק. בוודאי שהיא תאבד תיקוה, במיוחד אחרי שאיזה פלצן זקן ראה את המתרחש ולא נתרם לעזור לה ומפחינתי זאת היתה חובתו כאזרח במדינת ישראל, כבנאדם, כישות בעלת מצפון ולא בהמה חסרת חוש הבחנה ואכפתיות. אני יודעת שאם אני הייתי עובדת שם, הייתי עונדת את השיניים של האנסים חסרי הלב הללו בתור מחרוזת על צוורי. כיצד אפשר להתעלם ככה כשרואים אונס בילדה חסרת ישע?! יש למצוא את האזרח הזה ולהעניש אותו! הוא יכל למנוע, הוא יכל לעזור אך בחר להתעלם! צרייך להעלות הצעת "חוק השומרוני הטוב" שמחייב אזרח הגשת עזרה לאדם במצוקה ולא, יישפט וייענש. ואיפה העירייה והמשטרה בכל הסיפור הזה? למה אמהות צריכות לפחד לשלוח את הילדות שלהן לצאת בלילה לבד? זה כאילו הן חושבות שזה הזמן של האנסים והעבריינים להיות בחוץ ולא של האזרחים שומרי החוק. אין שום סיבה שעבריינים ישלטו ברחובות הערים, בשום שעה ביום! לכל אזרח יש זכות ללכת בביטחה ברחוב בין אם זה ב-2 בצהריים או ב-2 בלילה! איפה המשטרה בכל הסיפור?! הרחובות לא צריכים להיות נשלטים בידיי עבריינים, שיכורים ונרקומנים אחרי רדת החשיכה אלא ע"י ראשויות עכיפת החוק: המשטרה, משמר אזרחי וכיו"ב. אין שום סיבה שבעולם שאנחנו בתור אזרחים נוותר על זכותינו ללכת ברחוב ב-2 בלילה, בין אם בחזרה מבילוי או סתם מוציאים את הכלב לעשות פיפי (כשכלב צרייך אז כלב צרייך!). אנחנו משלמים מיסים ביניהם ארנונה לעירייה והעירייה צריכה לדאוג בתמורה לבטחונינו! כמו שחיילי צה"ל היקרים שומרים עלינו בגבולות על היבשה, האויר והים, כך צריכה המשטרה לשמור עלינו בריאים ושלמים בתוך רחובות הערים!
תנחומיי לילדה המסכנה. תהיי חזקה, תעמדי בפני בית המשפט ותטיחי בפני חבר השופטים הרחמנים וחבר המושבעים את המציאות השחורה משחור ואולי הם יתעוררו סופסוף מהשינה המבצעית שלהם ובני הבליעל שהעזו לפגוע בך יקבלו את העונש שמגיע להם - להירקב בכלא אשמורת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו לא באמריקה
מישהו,
11/06/04 17:47
|
אין פה חבר מושבעים ויש שופט אחד שיחליט כמה זמן לתת להם (שזה עד 20שנה אז תשכח ממסכת התעללויות או עונש מוות)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
mothers - learn the lesson !!!
shay,
10/06/04 09:46
|
a 13 years old child can stay out till two at night ???? are you crazy ??? where is your responsibility
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל שי
כהן ראובן,
דרום,
10/06/04 10:11
|
את מי בדיוק אתה מאשים ? את ההורים? את הילדה? . כרגיל כולם אשמים חוץ מהאנסים. אותן נסיבות "מקלות" תמיד מופיעות : " הנאנסת ידועה כ...", "הנאנסת לבשה..". מספיק עם הבולשיט הזה,להשוות דין אנס לדין רוצח בשילוב טיפול, לדבר על זה בבתי הספר,להקיא ולהוקיע אנסים. זהו פשע מחריד ממדרגה ראשונה ללא נסיבות מקלות, מספיק עם ההתיפיפות הגברית מצואיסטית. רק שער בנפשך את תגובתך לו אחותך היתה הקורבן במקרה זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לכהן ראובן
טלית,
10/06/04 23:55
|
האנסים לדעתי צריכים לעבור סירוס, להזרק לכלא, ומצידי-גם להרקב שם !!!! אין שום הקלות מבחינתי, ולא משנה מה לבשה הילדה, או כמה אדיוטים ההורים !!! אך אני חושבת ששי צודק, אני לא ארשה לילדי להסתובב לבד באמצע הלילה, ולא משנה כמה בטוח בחוץ (וכולנו יודעים כמה מסוכן)! ילדה בת 13 לא צריכה להוותר לבדה בחוץ. ההורים שלה לא אחראים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
miss understood
shay,
10/06/04 11:22
|
i agree with you 100% about the punishment etc. but the fact is that these people are out there and our parts as parents is to avoid situations which our kids will be unprotected near them. is it so un logical ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Why not stay out at night?
Pagan Warrior,
10/06/04 10:10
|
When I was 13 I'd go out to parties and rock clubs for the whole night and come back at 6-7am and I was fine. There is no reason for a child to be scared to go around town at night just as much as there should be no reason for young dilinquients to roam the streets free and terrorise the citizents. It's that same old "Carrot head syndrom". If you got a redhaired child and she's being picked on in kindergarden and have the other kids calling her a "carrot head, you wouldn't dye her hair blonde because that will send her the messege that it is wrong to have red hair when it's not. Instead you explain her that this is how she was born and this is how it should be and so on. Same way you can't say it's wrong to be out at night with friends, it's fun, why shouldn't kids do it? If you tell your kid not to be out at night because there are all sorts of Lager louts and social delinquents and criminals out on the streets, it means you are okay with having them there instead of wanting them off the streets and standing up for your and everyone elses right to be out at night and yet safe. It's the root of the problem that should be taken care of, and the root is the streets that should have been under the controll of the law enforcment department (such as the police or national guard petrol) and not by hard and sort core criminals that think they own the world. These are OUR streets, we pay taxes to the City hall (a.k.a Iriya) and we should give us the service of defending us! We shouldn't fold out and be afraid to take the dog out at 2am for a tinkle (when a dog's got to go, it's got to go!) or just to have our kids having fun with their friends. We should stand up for our right to live in security INSIDE the country just as much as we guard our borders!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13 year old raped
Danny,
11/06/04 05:09
|
You must be out of your mind; @ 13 kids should not be out so late. People like you should have not been borned!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
And people like you...
Pagan Warrior,
11/06/04 12:32
|
should evolve a front lobe and learn spelling. Now you're going to be a prisoner at your own house while all sorts of scumbags are roaming free and terrorizing our streets. So now it's just durring the night but later it'll be durring the day, just like in Russia, Bolgaria, Bolivia, Mexico and all of Africa where people can be robbedkidnapedmurderedraped at daylight and none of the passing by will even care to nid an as much as eyelid because they will be afraid just like you are afraid now. We shouldn't fear, we should stand for our rights to live in security!
הגב לתגובה זו
|
|