 |
50.
thank you sharon
mustafa,
11/06/04 09:12
|
i hope you will finish to leave gaza soonest than you plannig thank you also for divide more your people its helpping us very good for you
b.a. wat about your swiming lesons
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
אני מאלו שמסכימים לפינוי אבל..
תושב אלי סיני,
10/06/04 23:41
|
תאמינו לי שזה לא קל "אלי סיני" הוא היישוב הכי יפה בארץ עם איכות חיים מדהימה כשאני חושב לאן אני אוכל לעבור אני לא מוצא תחליף הולם וילות מרווחות הצופות לים שנפרש בכל האופק האוויר הנקי השקט בתים שאיש אינו נועל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
לחולמים מוקם ישוב ''אלי עזה''
שמאל לוחם,
10/06/04 22:09
|
לכל החולמים על עזה ולא רוצים להפרד ממנה אני מקים גרעין חדש לישוב שיקרא "אלי עזה" ושם תוכלו כל היום לחלום על הארץ האבודה לעם היהודי רצועת עזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני חושב
Avi Ecuador,
10/06/04 23:32
|
|
 |
47.
נתניהו משלם מקדמות למתנחלים !
ציונה,
ירושלים,
10/06/04 21:43
|
רק הליכוד יכול להחזיר את המתנחלים לישראל. גאולת השם כהרף עין !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נתניהו משלם על טעויות קודמות
שמאל לוחם,
10/06/04 22:18
|
שאפשרו התנחלות באזורים שאין שום טעם שאזרחים יהיו שם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה מעריב שאתם נותנים לה במה
Avi Ecuador,
10/06/04 21:57
|
כך אתם יכולים להוכיח שאתם עיתון מאוזן שגם מאפשר לפירחיה , סליחה ציונה ושמאלנים להתבטא ולאפשר למגיבים הרציונלים להסביר מה זה התגלמות הטמטום והרשעות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
יהודים חייבים להיות מאוחדים
גילה מדימונה,
דימונה,
10/06/04 21:11
|
רק יחד נוכל להחזיר את המתנחלים הביתה. הם תינוקות שנישבו בחלום משיחי וצריך לקבלם חזרה בזרועות פתוחות. פדיון שבויים הוא מצווה ! מתנחלים יקרים בואו אלינו ליישב את הנגב, כאן הציונות האמיתית !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צריך לכבוש את הגליל חמודה
ל"ת
שמאל לוחם,
10/06/04 22:02
|
|
 |
45.
ספינים
אזרח תמה,
10/06/04 21:09
|
מה אתם מזבלים את המוח "שרון לא אישר את לוח הזמנים" הנושאים הם 1)התנהלות מושחתת של שרון 2) גניבת דעת חברי הליכוד 3) גניבת דעת הציבור 4) השתלטות על הליכוד באמצעות כספים לא חוקיים 5) גזילת נכסי הלאום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
מפאיניק שתול 30 שנה בימין
המזהיר,
ארצינו,
10/06/04 20:37
|
ראש ממשלה שמקיים הבטחת יריבו מצנע בבחירות מאיפה נובע השנאה ליהודים ביטויי שנאה של מטורפים מהשמאל מזכיר שנאת גרמנים ליהודים במהלך מלחמת עולם השניה האם זה רמז לפורענויות שבדרך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא רק מרושע אלא גם טיפש
שמאל לוחם,
10/06/04 21:04
|
למה לא תקרא לו בוגד ומוסר וכו'? את זה ששרון עצר את הטרור אתה לא רואה? את זה שהוא קיבל גיבוי מבוש על סיפוח גושי התנחלויות בגדה אתה לא רואה? לידיעתך מפאיניק הוא יותר ימני מליכודניק אז לך ותלמד משהוא כי אתה לא יודע כלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
על מה ולמה להם מגיע, ולי לא?
מובטלת,
10/06/04 20:29
|
אני מבקשת לשאול מספר שאלות לגבי הפיצויים המפליגים המוצעים למתיישבים היהודים בעזה כדי לפתות אותם שיתפנו משם ללא בעיות. האם אין בכך עידוד לסחטנות של קבוצות המאיימות להתנגד, אפילו באלימות, לביצוע מדיניות לגיטימית של ממשלה לגיטימית במדינה דמוקרטית? ועל מה בדיוק מפצים אותם? האם מדובר בקניינם או ברכוש המדינה - כספי משלם המיסים? כמה בדיוק הם השקיעו מכספם במה שמוגדר היםום "רכושם" לצורך הערכת שמאי? וממתי מפצים אדם על קנינו לפי המקום אליו הוא רוצה לעבור ולפי מספר הילדים? ואם יתעקשו דווקא על רמת אביב ג'? האם מפצים אותם על כך שהם עוברים דירה? מי מידי פעם לא עובד דירה? ובאשר לטענה שכתוצאה מהפינוי הם יאבדו את מקור פרנסתם. למיטב ידיעתי, כתוצאה מהאינתיפדה השנייה העסקים שלהם קרסו, גם עסקי התיירות, גם הגידולים החקלאיי וגם מוצרי תעשייה ליצוא בשל החרם שהוטל על ידי האיחוד האירופי על מוצרים שמקורם בשטחים. ועל כך, למיטב ידיעתי, הם כבר פוצו. ומה באשר להורים שכולים שאיבדו את בנם, לוחם סדיר או מילואים, בעזה? האם אותם לא צריך לפצות? האם בן לא שווה יותר מבית עם גינה, איכות חיים (על חשבון משלם המיסים) ותעסוקה? יתרה מכך. רבים מההורים השכולים בשל הסבל הנפשי והנזק הבריאותי שנגרם להם כתוצאה מהאבדן, לא מסוגלים לתפקד ולהמשיך להתפרנס מעמלם. למרות הסכום שהם מקבלים מיד חודש בחודשו ממשרד הבטחון תמורת הבן המת, רבים מהם נקלעים לעוני עד חרפת רעב. ומה באשר לנפגעי התוכנית הכלכלית? האם הם לא נפגעי מדיניות הממשלה? האם מישהו העלה בדעתו לפצות אותם? ניקח לדוגמה: גרושה בת חמישים ושתיים, אם לארבעה, שבשל הקיצוצים בהוצאות הממשלה, פוטרה בסוף שנת הלימודים הקודמת מעבודתה כמורה באחת המכללות האזוריות. כרבים מהמורים במכללות גם אין לה זכויות סוציאליות, ובמשק רווי אבטלה, עם קיצוצים במערכת החינוך, הסיכוי שלה למצוא תעסוקה שואף לאפס. כך שהיא נותרת, למעשה, ללא מקורות קיום וקרוב לודאי שתאלץ למכור את ביתה. בית שרכשה במחיר מלא במיטב כספה במחירי שיא במשק, היא תאלץ למכור בהפסד ניכר בשל המיתון העמוק, רק כדי להמשיך להתגורר בו בשכירות ולחיות על כספי המכירה עד כלותם. האם לה לא מגיע שיפצו אותה? האם היא לא ניזוקה מהמדיניות של הממשלה? כדי לסכם נקודה זו, אני מציעה שאת עניין הפיצויים יביאו למשאל עם. שהעם יכריע כמה פיצוי אם בכלל מגיע למתפני עזה. סוף כל סוף מדובר בכספי משלם המיסים. ולבסוף. אינני ימנית אבל גם אני נגד טרנספר של יהודים מהשטחים. אני רק דורשת שאת צה"ל יוציאו משם ויפרסו אותו על הקו הירוק. לא יתכן שכדי להגן על מעטים החיים ממזרחה לו, מפקירה מדינת ישראל את בטחונם של הרבים הגרים ממערבה לו. נפגעת התוכנית הכלכלית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל נפגעי התוכנית הכלכלית התאחד
מובטל משדרות,
10/06/04 21:49
|
למה לנו לא מגיע מה שנותנים למפוני עזה? האם אנחנו לא נפגעי מדיניות הממשלה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים עם כל מילה. מה שטוב להם
מהנדס מפוטר,
10/06/04 21:28
|
|
 |
42.
הכל בלוף כדי ששקרון ישלוט
זעקי ארץ אהובה,
10/06/04 20:27
|
נו, באמת. כמה שמוליכים אתכם שולל, אתם מתעקשים להאמין. שקרון מעונין רק בהמשך שלטונו by hook or by crook והוא מפעיל שיטות תחמון סופר מתוחכמות ועובדה - הוא עובד על כולם. מה יקרה באמת? הוא ימשוך וימשוך ויקרוץ ויכחש ויתפתל ולא יעשה דבר, העיקר שהוא ישאר בשלטון. חבל שתומכי ההתנתקות לא מבינים את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רשעות לשמה אם שרון היה רוצה רק
לשלוט,
10/06/04 20:43
|
הוא היה רק יושב ומחמם את הכסא ולא עושה כלום ממשלתו יוצאת מהצרות הכלכליות הפיגועים נעצרו מתוכננת מהפכה בחינוך מה ממשלה וראשה צריכים יותר אז לאנשים כמוך אנו נבנה ישוב חדש לאחר הפינוי "אלי עזה"
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
שרון מתכננן 7 צעדים קדימה
בנצי-א,
ארצינו,
10/06/04 20:26
|
עד הפינוי אחרון היהודים מארץ ישראל אבל שרון קבלן משנה מי הזמין את העבודה המלוכלכת ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
היסטוריה
הונגריה,
מרכז,
10/06/04 20:18
|
בהונגריה בזמן מ"ע השניה היה ראש ממשלה שחתם על הסכם עם יוגוסלביה שהונגריה לא תתן לגרמנים לעבור הארצם כדי לתקוף את המדינה הדרומית להץ עבור מספר חודשים אותו ראש ממשלה היה צריך לעמוד מול איומי הגרמנים, עם לא נותן לצבא גרמניה לעבור בשטחה הונגריה תכבש עלידי הגרמנים. הוא הרגיש בין הפתיש לסדק והתעבד. אריאל שרון אני לא ממליצה לך להתעבד, חס ושלום, רק תפנה את מקומך. עם אתה לא יודע להנהיג את העם לפי האינטרסים שלו ואתה מסתקל רק על האינטרסים של האמריקאים, עדיף שתילך הביתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
שימו לב רבותי איך ....
יגאל כהן,
רחובות,
10/06/04 20:13
|
אלדד מדליק את הגפרור ומיד נבעת שריד לשפוך את הדלך למדורה..איייייייי ממש דתן ואבירם. ואל יטעה אתכם המרחק הפוליטי הגדול כביכול בינהם..אין שום מרחק בין האגם מניאקים האלה!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה כהן? -אפילו לא יהודי !
ל"ת
נורי,
11/06/04 00:51
|
|
 |
38.
מעריב כל הכבוד על הפורמט החדש
ל"ת
מה זה NGR?,
10/06/04 20:03
|
|
 |
37.
שמתם לב? שרון עצר את הטרור
ל"ת
שעון מעורר,
10/06/04 19:47
|
|
 |
36.
לעזוב את עזה להתישב בגליל
ל"ת
שמאל לוחם,
10/06/04 19:44
|
|
 |
35.
אף אחד בעולם לא רוצה את עזה
ל"ת
פרט לכמה יהודים,
10/06/04 19:42
|
|
 |
34.
to help the palestinians
solomon,
na,
10/06/04 19:31
|
|
 |
33.
רון לא יזכה לכך ,שרון לא יזכה
אהרון תלם,
רמת-גן-ישראל,
10/06/04 19:06
|
שרון לא יזכה לממש את תוכניתו הדביליתגם מר בווין הלך,, גם מר דאלאס הלך,,גם המזכיר של המדינה שהשאיר למר יצחק שמיר את הטלפון שלו בניו יורק הלך ,גם רבין הלך,גם נאצצר הגדול הלך,מר מזוזז יטפל בו היטב ,יחי,יחי,גוש קטיף והיתר במיוחד כפר דרום לנצח,לנצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
ללכת בכל המהירות לפינוי מלא!!!
ל"ת
רמי,
10/06/04 18:58
|
|
 |
31.
פיצוי למתפנים
ל"ת
להחזיקם שם בכח?,
10/06/04 18:44
|
|
 |
30.
תענוג לקרוא את זעקות הימניים
ציונה,
ירושלים,
10/06/04 18:40
|
אחרי שחמסתם את כבשת הרש של הפלסטינים בכפריהם ובאדמותיהם ובכרמיהם אתם מופתעים שנמאסתם על עם ישראל. לעם ישראל נמאס להקריב את בניו ובנותיו בגלל המתנחלים. זו כל התורה כולה ! אחרי 1000 קורבנות העם התעורר ולמד כי רק היפרדות מ4.5 מיליון פלסטינים בשטחים, תציל את מדינת ישראל מהאסון שהביאו עליה המתנחלים. גאולת השם כהרף עין !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק ערבי יכול להגיב כך אז תחשוף
ל"ת
את עצמך,
10/06/04 20:07
|
|
 |
4.5 מליון פלסטינים בראש שלך
שמוליק,
10/06/04 19:03
|
יש בשטחים 2 מליון ועוד 200 אלף פלסטינים.. די לנפח מספרים כל היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
שרון יורק לאנושיות בפנים, שרון
האלוקים לא יסלח,
לאיש הרע הזה,
10/06/04 17:31
|
יורק למוסר בפנים, שרון יורק לאמת בפנים, שרון יורק לצדק בפנים, רק לשונאי ישראל מבקשי חורבנה הוא לא יורק בפנים, להיפך, הם יורקים עליו, הוא מנגב, אומר תודה, ודורש מאיתנו לפצות אותו. מכל מנהיגי ישראל בכל הדורות, להוציא אולי פרס וביילין, הוא המרושע מכולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממתי אתה הדובר של אלהים?
ל"ת
שמאל לוחם,
10/06/04 20:15
|
|
 |
אתה כבר החלטת בשבילו?
שמואל,
ירושליים,
10/06/04 18:36
|
|
 |
28.
לאן הוא חותר?
-Copy,
TA,
10/06/04 17:25
|
מה באמת עושה אריאל שרון? לאן הוא חותר? את התשובה לשאלה הזאת נקבל אולי מרמז של אשתו המנוחה של אריאל שרון, לילי ז"ל. אישה אחת, ג', הכירה היטב את לילי וסיפרה לי את הסיפור הבא: לפני כמה שנים, בימי שלטונו של רבין, כשחרב החורבן עמד מעל הגולן, אריאל שרון ואשתו הגיעו לנווה אטיב לביקור של חיזוק והזדהות. לאחר השיחה עם התושבים, התפזרו הגברים ושוחחו עם שרון. לילי נשארה עם ג' לשיחה בין נשים. ג' חזרה ואמרה ללילי שהיא כל כך רוצה שאריאל שרון יהיה ראש ממשלה. היא אפילו התנדבה לפעול למענו ולהפעיל אנשים אחרים. כשלילי שרון שאלה אותה למה היא כל כך מתעקשת , למה היא כל כך רוצה שאריאל שרון ייבחר לראשות הממשלה, ג' ענתה שהיא בטוחה שהוא יידע להיות מנהיג יהודי אמיתי וגאה. לילי שרון שאלה את האישה: "האם את מכירה את משל יותם?" ג' לא הכירה אז את המשל ולילי לא המשיכה בדבריה. כזכור, משל יותם מופיע בספר שופטים פרק ח'. לאחר מותו של גדעון, בני ישראל ממליכים את בנו אבימלך בן ירבעל למלך. אותו אבימלך שרצח שבעים מאחיו כדי לוודא שרק הוא ימלוך. אח אחד אבימלך לא הרג, והוא יותם שהצליח להתחבא בעת מעשה הטבח . כשיותם שמע שבני ישראל המליכו את הרשע אבימלך , הוא הלך בראש הר גריזים וסיפר את המשל הבא על מנת להתריע בפני בני ישראל על הטעות הנוראה שהם עושים : הלוך הלכו העצים למשוח עליהם מלך, ויאמרו לזית מלכה עלינו. ויאמר להם הזית, החדלתי את דשני אשר בי יכבדו אלוקים ואנשים, והלכתי לנוע על העצים? לאחר שעץ הזית סרב להיות מלך, הלכו העצים לעוד עצים ובקשו מהם למלוך עליהם. אך גם עץ התאנה, ועץ הגפן סרבו. הגיעו העצים לאטד, שכידוע הוא שיח קוצני שנשרף בקלות . העצים בקשו מהאטד: "לך אתה מלך עלינו". ויאמר האטד אל העצים: אם באמת אתם מושחים אותי למלך עליכם, בואו חסו בצלי ואם אין, תצא אש מן האטד ותאכל את ארזי הלבנון. וכך סיים יותם את המשל, כשהוא מזהיר שהמלכת אבימלך תביא רק אש וצרות. לילי שרון ז"ל אינה נמצאת אתנו היום כדי להסביר את דבריה. אך דבר אחד ברור. לילי בקשה להזהיר את ג' מפני הרעיון של שרון לראשות הממשלה בדיוק כפי שיותם הזהיר את בני ישראל. ואמנם, כשממליכים אטד , אז הוא מסוגל לגרום לשרפות- לא רק אצל האויב, אלא גם אצל בני עמו כי כל מה שמעניין אותו זה לשרוד ולהשאר בשלטון. נכון שחיסולו של יאסין היא מכה לאויב הערבי. אך אל לנו להשלות את עצמנו. באותה מידה ששרון נתן מכה לאויב, אריאל שרון מסוגל –וכנראה גם מתכוון- לתת מכת אש לבני עמו ולדחוף ביתר שאת את תוכנית ההתנתקות לחורבן ההתיישבות ביהודה, שומרון וחבל עזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היום חיפשתי את התגובה הזאת
Avi Ecuador,
10/06/04 18:15
|
שכתבת בעבר ורצית להפנות את הקוראים אליה, לא מצאתי ואעתיק אותה בכדי להשתמש בה בעתיד כמובן בהסכמתך. יישר כוח!!! דרך אגב למעריב; הלינקים שמצרפים לתגובות נמחקים, אני לא יודע אם עשיתם זאת בכוונת תחילה או שזו בעיה בתוכנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
די כבר לסלף את האמת
אמא,
10/06/04 17:13
|
מה רע בכך שנותנים פיצוי כספי למפונים? מה בדיוק לא בסדר עם הסדר כספי? יותר טוב לתת לנו להיות הורים שכולים? יותר טוב להנציח את הכיבוש ולהוסיף עוד משפחות אומללות לאלה שכבר נפגעו? ובעבור מה בדיוק? מה בדיוק יש לנו לעשות ליד עזה? האם זו חלק מארץ אבותינו? ובכלל בגלל אבנים אנו צריכים לאבד את מיטב בנינו? האם עלינו לעודד את הילדים לברוח מפה או להיות סרבנים כדי לשרוד? עד מתי ימשיך הטרור היהודי הימני? עד' מתי נשלם את מחיר החמאס היהודי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על מה ולמה להם , ולי לא?
מורה שפוטרה,
10/06/04 21:36
|
האם נפגעי התוכנית הכלכלית לא איבדו את מקור פרנסתם ורכושם? האם הם לא נפגעי מדיניות הממשלה? האם להם לא מגיע פיצוי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את השאלה שלך
Avi Ecuador,
10/06/04 17:51
|
תשאלי את הנוצרים שאומרים שישו נימכר בעד חופן מטבעות. אני מקווה שהם רק יצחקו עלייך ולא יפגעו בך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמא יקרה צודקת-שריד טועה כעת
Ehad Haam-Zioni,
ישראל הומנית,
10/06/04 17:35
|
שרון יפרוש או יופרש מהעולם הפוליטי תוך שנתיים עד שלוש שנים. במהלך תקופה זאת הוא שואף לבסס בפועל את מגמתו המדינית שהנחתה אותו 37 שנה!!! א-סיפוח מחצית הגדה-כולל ירושלים ב-לא שלום ולא מדינה פלשתינאית ברת קיימא-אלא מובלעות=מכלאות שהם מיני בנטונוסטנים. ג-הקטנה עד אי רלוונטיות של מפלגות וגופים פוליטיים בישראל הדוגלים בפילוסופיה של שלום הוגן ובטוח, שיבוסס על הקמת מדינה פלשתינאית על בסיס 67 עם תיקונים הדדיים-ומזרח ירושלים הערבית בירתה. שרון יודע וידע בודאות שחלום ארץ ישראל השלמה מעולם לא היה ריאלי-ולכן לא פעל לכוונו מעולם. שרון יודע בודאות שהאלטרנטיבה היחידה לגישתו היא עקרונות השלום שערכו עמי איילון וסרי נוסייבה-והמודל המפורט לשלום ובטחון המוצג בהבנות זנווה. שרון יעשה הכל כדי למשוך את מצביעי מפלגת העבודה ומפלגת שינוי רחוק ככל האפשר מפתרון השלום ההוגן-ולכן הוא מכבד את מנהיגיהם בכיסאות תוך השפלתם ורימומם חליפות. שרון גם יודע שהאיום על גישתו מפנים הליכוד אינה מעוזי לנדאו-והקרב עם נתניהו הוא אישי לחלוטין. שרון יודע כי האיום הוא בהבנתם המאוחרת של דן מרידור, ועכשו גם אהוד אולמרט, ואולי בעתיד הקרוב ציפי ליבני-שאין כל אפשרות לסיפוח מחצית הגדה ללא המשך חיבוק הדמים והשליטה על הפלשתינאים-עם כל האסון הדמוגרפי שמתהווה של שליטת מיעוט על רוב-ולכן אני צופה בקרוב זובור לאהוד אולמרט, בדומה למה ששרון עשה לדן מרידור. אני מניח שבסוף תקום מפלגה לאומנית-דתית קיצונית רחבה-ותקיף את כל תומכיה שהם לא יותר מחמישית או רבע מהעם. חמישית או רבע נוסף יישאר סקטוריאלי צר-חרדים ומפלגות ערביות-והרוב יקים ממשלת הצלה לאומית המבוססת על שתי מפלגות גדולות וחדשות-מפלגת מרכז מדן מרידור ואהוד אולמרט דרך לפיד ופורז ועד חיים רמון ומתן וילנאי-ומפלגת שלום סוציאל ליברלית מאמנון שחק, מצנע, קולט אביטל, בורג, יולי תמיר ועד יוסי ביילין, רן כהן, יוסי שריד והאלופים שי אביטל ועמי איילון-איחוד הכוחות של המחצית הרגישה בעבודה ושינוי עם מרצ-יח*ד הלוחמת מה שמשותף לרוב המתון הוא לא רק הרצון לצאת מעזה וחלקים מהגדה-ולא להביא לזכות השיבה-אלא הרצון להקים מדינה דמוקרטית האמונה על שלטון החוק ועל ליברליות ופלורליזם-כולל הפרדת הדת מהמדינה-כולל השקעה של המדינה בשרותים ציבוריים מעולים לכל-כמו חינוך ובריאות-וברשת בטחון חברתית לחלשים ופרישה בכבוד עם הגיע האנשים לגיל זקנה. בגישה הליברלית והפלורליסטית אין הבדל בין יוסי ביילין ורן כהן לדן מרידור וציפי ליבני-והגישה הליברלית מקבלת גם כעובדה שציבורים פלורליסטים הם בעלי הדגשים שונים-ועדיין צריך שתתקיים הפרדה בין דת ומדינה כמו בארהב. ובנושא התכנית המדינית שתביא את השלום והבטחון: אפילו כיום אין הבדל גדול בין גישותיהם של יוסי ביילין, עמי איילון ואמנון שחק-ובין גישותיהם של דן מרידור ואהוד אולמרט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
הפצת שקרים ע''י המערך!
לוכד שמאלנים,
10/06/04 17:11
|
מי שהדליף את מסמך הפינוי והפיצויים של המועצה לביטחון לאומי, מסמך שאין לו כל ערך מעשי מאחר והמדובר במסמך עבודה בלבד שעוד לא אושר על ידי הממשלה, מעוניין בדחיקה סופית של המפד"ל מהממשלה וכניסתה של מפלגת העבודה לקואליציה . הידיעות המופצות, כאילו מתנחלים יכולים להתפנות כבר מחודש אוגוסט תמורת פיצויים, הן המשך פעולת מכונת הספינים של משרד ראש הממשלה. המסמך או סעיף זה טרם אושרו על ידי כל גורם מדיני. ההנחה בחוגים הפוליטיים היא כי המסמך הודלף על ידי אנשים מלשכת ראש הממשלה ומחוגיו של ח"כ חיים רמון, מהעבודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
קדימה כולם לצאת למעבק הקשה!!!
עם ישראל,
מרכז,
10/06/04 16:55
|
הגיעה הזמן לצאת למאבק החוקי והקשה מכל להגן על ארץ ישראל או מה שנשאר ממנה, ואל תשכחו מי שהרס את ימית הוא לא פחות מאדון שרון!!!! מטה המאבק אף אחד לא יכול על עם ישראל, יש לנו שותף אסטרטגי אחד ויחיד ה', פשוט צריך להתאחד, ואז שרון לא יוכל עלינו!!!!!!!!!!!!! בברכה,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צריך לצאת למאבק נגד הפיצויים
מובטל משדרות,
10/06/04 21:43
|
|
 |
24.
די נימאס, שרון צריך לחזור לחוה
ל"ת
צפצפ,
10/06/04 16:41
|
|
 |
23.
מנהיג אמיתי הוא לא סמרטוט
אודי,
מודיעין,
10/06/04 16:19
|
מה קשה להבין ? שרון הוא מנהיג אמיתי לא מתחנחן כמו ביבי יש לו מחוייבות לעם ישראל ולא לקיצוניים חובשי הכיפות הסרוגות שכבר הוכיחו מה הם יודעים לעשות ברצח רבין. לטובת עם ישראל צריך לצאת מעזה ונא לא להפריע למנהיגנו לבצע זאת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא גם לא צריך להיכנע למתנחלים
מובטל משדרות,
10/06/04 21:47
|
|
 |
אני מסכים איתך
Avi Ecuador,
10/06/04 17:20
|
שרון הוא משה והרצל להבדיל של פלסטין, רק חבל שהוא לא ראש ממשלת פלסטין. בכל מקרה היום הוא נלחם בעמו וקורע את מדינת ישראל שעלולה להגיע למלחמת אזרחים אם ערפאת לא יושיענו כמו שעשה בעבר לצערי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
האיש שרון
מבקר המדינה,
10/06/04 16:15
|
האיש שרון הוא אדם מושחת,האיש השתלט על הליכוד באמצעות כספים לא חוקיים,הוא גנב את דעת חברי מפלגתו,הוא גנב את דעת הבוחר.שרון ואולמרט מתכננים לגזול את נכסי הלאום. למזלנו הרע אין אופוזיציה. עלינו לדרוש בחירות ולהצביע עבור אדם ישר אמין ומהימן מ ת ן ו י נ א י.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
שרון בסתיו שלטונו אוט טו טו
בצלאל,
10/06/04 16:04
|
למי שנמאס משרון אל דאגה הנה ימים טובים יותר באים הם הם ימי השקט שלאחרי הסערה ושמה שרונידה ... שהרי שלא אלמן ישראל וגם אחרי משה היה מנהיג אחר שאכן הכניסנו לארץ ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
סקר מי יותר מאוס שריד או ביבי!
יגאל כהן,
רחובות,
10/06/04 16:00
|
מי מהם יותר חכם מהתחת ??????? מי משניהם יותר אגו מניאק??????? מי משניהם יותר מחרחר ריב???????? מי משניהם שונא את אריק יותר??????? מי משניהם יכניס יותר מקלות בגלגללים?? מי משניהם יותר קרוק????????? מי משניהם יותר קורח???????? אין הבדל בין עמי לתמי שו רק אי הבנה קטנה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
לא אנחנו אכולי-שינאה
אלי,
חיפה,
10/06/04 15:49
|
כי אם אתם שהבאתם אותנו עד הלום. אתם שהתחלתם לקרוא לנו "פושעי אוסלו" ו"דם בוגד מותר" "פולסא דנורא" וכ"מ "ברכות" למיניהם שהובילו לרצח רבין. נכון - לא נשכח זאת לעד, וכן, אנחנו עדיין מאשימים את הימין הקיצוני (אני מדבר אליך מר מתניה פישהיימר) ברצח רבין וברצח הסיכויי לשלום. סוף-סוף אבי ההתנחלויות, שרון, היושב במרומי השילטון רואה את מה שהוא לא ראה מלמטה: אין אופציה צבאית - וכן יש אופציה לשלום והיא אחת: מדינה פלשתינאית. אז בבקשה תתפנו, קחו את הכסף ולכו. נמאסתם אתם והמשיחיות שלכם - לכו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
סברה ושתילה של הדמוקרטיה
דוד,
מרכז,
10/06/04 15:45
|
שרון עושה סברה ושתילה של הדמוקרטיה בארץ והתקשורת הצבועה של השמאל שותק כי נוח להם זמנית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
בשטחים אין דמוקרטיה החוק הישרא
נעה,
מרכז,
10/06/04 15:25
|
הישראלי לא חל שם. שנים אתם חיים בשטחים ללא חוק פתאום נזכרתם בדמוקרטיה? מה זה פה, תכנית כבקשתך, אחוז בזה וגם מזה אל תנח ידך? תתבישו לכם, הפכתם את מדינת ישראל לטיטאניק ואתם מתעקשים עדיין להמשיך ולשוט ישר לתוך הקרחון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לנעה
דורון,
חיפה,
10/06/04 16:04
|
נעה פינוי התנחלויות לא יעצור את האניה. צריך לזכור שהערבים הם בעייתנו ולא אחינו ביש"ע. אם את רואה ברצועת עזה מובלעת יהודית בתוך המון ערבי ולכן אין לה זכות קיום באותה מידה א"י היא מובלעת בתוך המון ערבי מסביב וגם לה לא יהיה זכות קיום. אסור לשכוח מי תוקף ומי מתגונן. חייבים להבין שצדק הוא אבסולוטי ולא יחסי לראות המתבונן. יש טובים ויש רעים. וכמאמר חכמינו "מי שמרחם על אכזרים סופו שיתאכזר על רחמנים"
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
להתאחד: מפדל-איחוד לאומי וכהנא
מוטי,
לוד,
10/06/04 15:23
|
|
 |
אשויין! הטליבן ואל קעדה יחד!!
ל"ת
יגאל כהן,
רחובות,
10/06/04 15:54
|
|
 |
15.
מה זה
Avi Ecuador,
10/06/04 15:18
|
אם זה נכון אני בחוץ??? לא ראיתם ששרון משקר? לא ראיתם שהוא לא מכבד משאל שהוא יוזם ויוצא נגדו? לא ראיתם ששרון הביא נזק? לא ראיתם מה קיבל עם ישראל על הראש בפליטות הפה על ערפאת והגינויים שקיבלנו? לא ראיתם את הקרדיט שאיבדה ישראל? לא ראיתם ששרון מחושק לבוש? לא ראיתם ששרון שבוי להבל פיו? לא ראיתם ששרון איש מלחמה עם קוריקולום של איש מלחמה בימי מלחמה שהיה צריך לעשות מלחמה שנחפתה עלינו ולא " שלום " שהוא בטח לא האיש שלמה החכם שנבחר לזה? לא ראיתם ששרון מרגיל את עם ישראל לויתורים ללא ערך ומחשק אותה? לא ראיתם שעזה זו הסנונית הריאשונה? לא ריתם את משל יותם? אז איפה הראש שלכם לכל הרוחות?!?!?! זו פשוט חובה להתפטר לכל אחד שנמצא לצידו של האטד בכדדי לא לעלות באש.! גם עם ישראלל חייב להתפטר או לפטר כל עוד נפשו בו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבר טליבאן צעיר לך לבלוגים של
יגאל כהן,
רחובות,
10/06/04 15:51
|
תפוז ותחזיר בתשובה את הילדות ה"רעות " ששם ואל תפריעו אתה וכל השבאב של ביבי ליברמן למבוגרים לשוחח. ורק דבר אחד נוסף ! לא לזרוק אבנים(לא ימינה ולא שמאלה .וגם לא על ערבים )הבנתם!! ויאללה קישתא !! ברע!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמו שהאמת שאני מנסה ליצג צפה
Avi Ecuador,
10/06/04 17:01
|
גם ח_א כמוך צף. במקרה כזה אני מוריד את המיים ויודע ששוב אמצא חתיכות כמוך שאצטרך להוריד עליהם מיים חיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להיות חקיין לא ישנה את הריח
Avi Ecuador,
10/06/04 17:55
|
|
 |
מעריב
Avi Ecuador,
10/06/04 21:23
|
צינזרתם תגובה שהיתה באמצע והגבתי אליה והורדתם אותה מהמסך ואני מבין למה, גם אני הורדתי עליה את המיים, חבל שלא הורדתם את התגובה האחרונה שלי שיוצא שהיא מופנת לתגובה אוטנטית ולא לחקיין שהופיע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
לא עוצר באדום
מנחם הרצליה,
10/06/04 15:02
|
על ח"כ אלדד היה לדעת כאשר הוא נכנס לקואלציה כי שרון כל השנים פועל על- פי הכלל ,,המטרה מקדשת את האמצעים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בייחוד כשהמטרה זה הרבה
המצליף,
10/06/04 19:45
|
מאד כסף לילדים המסכנים גלעד ועומרי. גזל נכסי הלאום , העשרת קבלנים מקורבים, מיליוני דולרים עלומים לחשבונות הבנק של גלעד. כמה טיפשות יש בעם הזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
שרון קבלת קולות מהימין והפכת
מיכל,
מרכז,
10/06/04 15:01
|
|
 |
12.
את זה אמרו גם הערבים
Avi Ecuador,
10/06/04 14:58
|
אבל מתברר שהם טעו ולא הבינו ששרון הוא משה והרצל להבדיל של פלסטין, האטד; משל יותם של היהודים. בבקשה מעריב תאפשרו לי לפרסם את החיבורים הבאים. בסך הכל אתם עיתון יהודי ולא יזיק לעזור קצת ליהודים לכולנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעריב בבקשה שוב
Avi Ecuador,
10/06/04 15:29
|
לא יצאה כל התגובה: את זה אמרו גם הערבים אבל מתברר שהם טעו ולא הבינו ששרון הוא משה והרצל להבדיל של פלסטין, האטד; משל יותם של היהודים. בבקשה מעריב תאפשרו לי לפרסם את החיבורים הבאים. בסך הכל אתם עיתון יהודי ולא יזיק לעזור קצת ליהודים לכולנו:
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
שריד-ידוע לך מהי דמוקרטיה ????
דניאל,
10/06/04 14:50
|
או שרק כשמתחשק לשמאל הוא משתמש בדמוקרטיה להעביר את רעיונותיהם האווילים, אדוני דמוקרטיה זה לכולם לא רק לך ולשכמוך, דו פרצופיות זה פני השמאל הישראלי, אתה ממש אדם חולה,ודוחה כאחד מדמוקרט ימני .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
75% מעם ישראל חושב כמוך עובדה!
ל"ת
משה,
10/06/04 14:40
|
|
 |
9.
רק תגובה חריפה
י,
10/06/04 14:38
|
רק תגובה חריפה, קשה ככל שתהיה תעצור את ההחלקה במדרון המסוכן שהיתווה ראש ממשלתינו. בואו למשל ונכריז על מדינה חדשה ואנו בדיוק יודעים לקבוע את גבולותיה ונראה מה יהיה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
דרך צלחה
פון,
הר חלוץ,
10/06/04 14:38
|
החלטות רבות היו לך זו הטובה והחשובה מכולן - יישר כח אדוני ראש הממשלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
שריד אומר שהכל דיבורים כי...
איתי,
10/06/04 14:37
|
זה שומט בעצם את הקרקע מהסיבה לקיומו הפוליטי.
ובאמת, מי צריך אותו כששרון מבצע את המדיניות שלו?
לכן, זה לא ששריד באמת חושב שלא יהיה פינוי. הוא פשוט נדבק לכסא ומנסה לשכנע אנשים שהוא עדיין רלוונטי. כמו כוווולם.
אחרת איך יגיע בשנה הבאה לבורקסים של מזנון הכנסת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שריד וביבי אגו מניאקים לא ימין
יגאל כהן,
רחובות,
10/06/04 15:45
|
|
 |
6.
קדימה מפד''ל להוציא את שרון
עמוס,
חיפה,
10/06/04 14:30
|
|
 |
5.
אריה אלדד היקר, מתי כבר תפנימו
asaf,
ר''ג,
10/06/04 14:26
|
הרוב לא רוצה בהתנחלויות , הרוב לא רוצה שבנייו יהרגו על הגנת מתנחלים
הרוב רוצה ישראל שפויה , הרוב רוצה לסיים 35 שנות כיבוש והתעללות באוכ' שלמה ,
שאלה אחרונה לי אלייך ולכל המחנה היודונאצי שלכם---
איך אתם ישנים בלילה כאשר אתם יודעים שחלק מהמעשים של המתנחלים וגם של צ"הל הוא פשוט להתעלל בבני אדם שלא נולדו יהודים, זה לא מזכיר לך משהו?????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
בואו נפטר את כל הממשלה (חסכון)
נוני,
רחובות,
10/06/04 14:26
|
ממילא שרון עובד לבד, מה אנחנו צריכים לבזבז כספי ציבור על משכורות של חברי כנסת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
חובה על כל יהודי להתפלל:
דני דתי אמוני,
ירושלמי בדם,
10/06/04 14:22
|
ברוך אתה ה' אלוהינו מלך העולם אשר קידשנו במצוותיו וציוונו על פינוי מתנחלים והתנחלויות. אמן. רק כך, ב"ה, נזכה שהמתנחלים יחזרו לא"י ונהיה רוב יהודי דמוקרטי בא"י, ארצנו הקדושה, ולא נכבוש עם אחר.
אמן כן יהי רצון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מס 3
אבי,
קרני שומרון,
10/06/04 18:31
|
|
 |
דני אני מצטרפת לתפילתך לא מגיע
יעל,
עפולה,
10/06/04 14:39
|
להם שקל אחד פיצוי אחרי כל הסבל שאנו עוברים בגללם, להיפך, הם עוד חייבים לשלם לנו פיצויים על הנפגעים בדם ובנפש, על השמירה עליהם וכו'. חוצפנים שכמותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שנאה וכמה ארס
מבקר התגובות,
10/06/04 16:07
|
|
 |
ליעל
מתניה פישהיימר,
גוש קטיף,
10/06/04 15:24
|
צר לי לראות עד כמה אכולי שנאה יכולים יהודים להיות כלפי אחיהם. בדבריך המרושעים נגררת לתופעה פסיכולוגית ידועה של האשמת הקרבן. רק למקרה ששכחת - לא אנחנו רצחנו יהודים אלא הטרוריסטים המוסלמים צמאי הדם. אבל הלא זה ברור, הם לוחמי חופש קדושים וטהורים ואנחנו, המתנחלים עם האף הארוך והשערה בקצה, כבשנו אותם וגרמנו למסכנים לרצוח אותנו....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתניה, התיישבתם שם בניגוד
רונן כהן,
באר שבע,
10/06/04 15:51
|
לרצוננו. 34 שנים אנו זועקים לשמים שאין למתנחלים מקום בעזה ולא שומעים לנו, אז מה אתה רוצה היום סימפטיה? נשיקה? חיבוק? קח כסך, וחזור הביתה, יותר מזה לא תקבל מעם ישראל, ושלא תחשוב אפילו לרגע אחד שהית שליח שלי או של עם ישראל, כפיתם את רצונכם עלינו, הרוב, רק בגלל הלובי החזק שלכם - מועצת יש"ע. איך אומר חבר טוב שלי מחברת החשמל: "אנחנו ועד העובדים השני הכי חזק במדינה אחרי מועצת יש"ע" ואתה יודע היטב איפה ועדי עובדים מחזיקים אותנו...וזה כואב מאד...אז עכשיו שיכאב לכם. אל תצפה לרחמים מאיתנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא אנחנו אכולי-שינאה
אלי,
חיפה,
10/06/04 15:47
|
כי אם אתם שהבאתם אותנו עד הלום. אתם שהתחלתם לקרוא לנו "פושעי אוסלו" ו"דם בוגד מותר" "פולסא דנורא" וכ"מ "ברכות" למיניהם שהובילו לרצח רבין. נכון - לא נשכח זאת לעד, וכן, אנחנו עדיין מאשימים את הימין הקיצוני (אני מדבר אליך מר מתניה פישהיימר) ברצח רבין וברצח הסיכויי לשלום. סוף-סוף אבי ההתנחלויות, שרון, היושב במרומי השילטון רואה את מה שהוא לא ראה מלמטה: אין אופציה צבאית - וכן יש אופציה לשלום והיא אחת: מדינה פלשתינאית. אז בבקשה תתפנו, קחו את הכסף ולכו. נמאסתם אתם והמשיחיות שלכם - לכו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא אנחנו אכולי-שינאה
אלי,
חיפה,
10/06/04 15:46
|
כי אם אתם שהבאתם אותנו עד הלום. אתם שהתחלתם לקרוא לנו "פושעי אוסלו" ו"דם בוגד מותר" "פולסא דנורא" וכ"מ "ברכות" למיניהם שהובילו לרצח רבין. נכון - לא נשכח זאת לעד, וכן, אנחנו עדיין מאשימים את הימין הקיצוני (אני מדבר אליך מר מתניה פישהיימר) ברצח רבין וברצח הסיכויי לשלום. סוף-סוף אבי ההתנחלויות, שרון, היושב במרומי השילטון רואה את מה שהוא לא ראה מלמטה: אין אופציה צבאית - וכן יש אופציה לשלום והיא אחת: מדינה פלשתינאית. אז בבקשה תתפנו, קחו את הכסף ולכו. נמאסתם אתם והמשיחיות שלכם - לכו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם קרבן? גנבתם לי את הליכוד!!
יגאל כהן,
רחובות,
10/06/04 15:43
|
כגנבים בלילה גנבתם לי את התנועה שלי אתם וקורח(תכמניהו)ועדתו......!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לירושלמי בדם
נוני,
10/06/04 14:32
|
תזמין שמאי לבית שלך. השלב הבא אחרי רצועת עזה זה ירושלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
שרון, מעל לכל.
ל"ת
:-),
10/06/04 14:14
|
|
 |
אתה מתכוון, איבר אלס?
ל"ת
הסטוריון,
10/06/04 15:47
|
|
 |
1.
כולנו עם שרון!!! נתניהו תככן
חבר מרכז-נתניה,
10/06/04 14:06
|
קדימה שרון כולנו במרכז כאן תומכים בך למעט כמה חייזרים שאינם ליכודיניקים- איפה הם היו שאתה היית בשדה הקרב למען המדינה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כאשר שרון יגמור לתת את כל שהוא
Avi Ecuador,
10/06/04 21:49
|
יכול וכאשר הוא יצליח לקרוע את העם, יעלה השמאל שתומך היום בשרון, יוריד אותו ויגמור לתת את כל ששרון החסיר. היום נוח לשמאל ששרון בשלטון מכיוון שהם יודעים שאחד כמו שרון באופזיציה לא היה נותן להם לעשות את שהוא רוצה לעשות. היה מקים את הימין עליהם. טוב צביעות מצד השמאל ומצד ה"ימין". בקיצור שתבין; דור עגל הזהב עם מנהיגי עגל הזהב חייבים לעשות פסק זמן ל 40 שנה ולהצמיח דור חדש...! אין היום מנהיגות לחלם לא ב"ימין" ולא בשמאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בטח לא בשדות הקרב
באמת איפה,
10/06/04 17:24
|
אבל גם לא שאר חברי המרכז שלך. ואפרופו איפה הם היו, איפה אתה וחבריך התומכים כל כך בשרון הייתם ביום משאל חברי הליכוד ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שדות הקרב
שמאלן נאור,
10/06/04 14:53
|
ביליתי לא מעט בשדות הקרב של שרון, וכן צריך לגרש את הפולשים בחזרה לארצות שמהן הם באו, חלק למצרים, חלק לסודאן וחלק לערב הסעודית כל אחד למקום ממנו בא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די לכיבוש הערבי בארץ ישראל!
ל"ת
יהודי אמיתי,
10/06/04 17:09
|
|